Csiirke kihívás

26 5 0
                                    

Üdvözletem minden elftársnak!

Köszi a kihívást CsengeKgl

1.Kedvenc énekes?
Nem igazán van, de Celtic Woman-t tudom megemlíteni, bár ők többen vannak.

2.Kedvenc színész?
Ez se nagyon van, nem szoktam filmet nézni valami gyakran. A Harry Potter filmek színészeiről nézek néha videókat, de nincs kedvencem.

3.Kedvenc ország/nyelv?
Meglepő módon ez sincs, de szeretem azokat az országokat, amiknek van kelta/viking(vagy ezekhez hasonló) történelme, és ami a nyelveket illeti, ott is azokat szeretem amiket az előbb említettem, példának mondanám az ír nyelvet.

4.Kedvenc banda, tőle a kedvenc zenéd?
Nem banda, de TheFatRat, tőle minden számot szeretek, néha Adrian von Ziegler-től hallgatok zenét, és van néhány Celtic Woman szám is.

5.Kedvenc zenéd?
Shane Blair-től a Professor Snape, és ennek az instrumental verziója örök kedvenc, meg jó sok TheFatRat szám. Van, hogy egy nap kb folyton ugyanazt hallgatom, ma például egy Celtic Woman dal, a Téir Abhaile 'Riú volt a kedvencem. Ennek is van a szövegében ír nyelvű  rész.

6.Kedvenc anime/ék?
Nem nézek animét. Két alkalom volt, egyszer az Animaxon kb 8-10 évesen láttam egy Kilari részt, egyszer pedig nemrég amikor a tesóm nézte a Narutot, én is néztem egy pár percig, bár nem igazán jött le a lényeg.

7.Szereted az animéket?
Nem szeretem, de nem is utálom, inkább semleges.

8.Ha igen, akkor miért, és ha nem, akkor miért nem?
Nem sértésből, de nem nagyon érdekel, meg hát nem az én stílusom.

9.Kedvenc étel?
Nagyi-féle rántott hús és paradicsomos uborkasaláta. Na az, nagyon finom. Meg jöhet szinte minden édesség, és szeretem a csípős meg sós dolgokat is.

10.Kedvenc film?
Mint említettem, nem nagyon nézek filmet, a Harry Potter filmeket mondanám, bár az is igaz, hogy nem láttam még őket, csak részleteket, mert előtte el akarom olvasni a könyveket. Most a negyedik résznél tartok, ezt angolul olvasom, mert csak így találtam meg pdfben (csóró vagyok megvenni).

11.Kedvenc sorozat?
Nem nézek sorozatot. Nincs saját gépem, és amit használok, azon időkorlátozás van. A telómat is le kell vigyem este, úgyhogy az is kilőve.

12.Kedvenc szín?
Kék, de a zöldet is szeretem. Ezeken kívül hordok még más színű ruhákat is, mert itthon nem kell észrevehetetlennek lennem.

13.Kedvenc háttérkép?

Ez mind a két háttérképem. És a profilképem. Mindenhol.

14.Kedvenc állat?
Madik, minden mennyiségben. Bár közülük a legjobban a papagájokat, baglyokat, hollókat és varjakat szeretem a legjobban. A cicákat és kutyákat is szeretem.

15.Kedvenc könyv? Wattpadon belül/kívül?
Nincs kedvencem(mily meglepő), de a Harry Potter sorozatot mondanám, meg a Gyűrűk Urát és a Hobbitot, az utóbbiakat egy iskolai feladathoz kellett megkeresni különböző módokon (könyv, hangoskönyv, film), ezért beleolvastam, és megtetszett, tehát azt is el fogom olvasni. Wattpadon belül sincs kedvencem, itt is HP fanfiction-öket olvasok Snamione, vagy más shipek és Severitus témában. Meg van még egy jó adag fantasy könyv, ebből is szinte mindenfélét töltöttem le.

Szabályok:

Ki kell hívni minimum öt embert.

A cím 'Csiirke kihívás' kell legyen.

A kihívottaim:
Lily122915
GyngysiVeronika
Gyemant2006
__Heny__
noemiszegedi

Köszönöm annak aki elolvasta! :)
A kihívást nem kötelező megcsinálni (legalábbis szerintem nem), de hát a szabály az szabály, ki kellett hívjak embereket.

Viszontlátásra, elftársak!

KihívásokWhere stories live. Discover now