şAzİmEnT

847 111 301
                                    

(Gençler sizi beklettiğim için özür dlrm bölüm yazmaya üşendim)

Kapıyı açtım ve ortamımıza sıçan kişi...
mAd mOy neco nun sewi şaziment di.
Adını nerden bildiğimi oldlar anlar mk
Beni iterek içeri girdi ırıspı şaziment.
Ağzında da sakız vardı ağzını yaya yaya konuşuyordu.

Şaziment; şa Necmettin; n Şırdaniye; ş

Şa; yha Necmettin niye bugün evime gel dediğimde hayır dedin.
N; sanane sen bana karışamazsın.

~O bir mAd mOy olduğu için cool olmalıydı.~

Şa; tamam aşkitellam ben sana karışmıyorum zaten sadece seni merak ettim.
N; artık gidebilirsin.
Şa; yha ama Necmettin küs-
dedikten sonra hemen bana döndü daha yeni fark etmişti galiba amk ırıspısı.
Şa; yoksa beni bu sürtükle mi aldatıyorsun.
...
...
...
O bana sürtük mü demişti o kız, o amk karısı bana sürtük mü demişti¿
Kapıya doğru yöneldim dışarı çıkacaktım ama tek başıma değil o Şaziment göt lalesini de peşimden saçlarıyla sürükledim.

《Saçlarımdan tut önce beni yerlerde sürükle.. neyse devamını siz getirin》

Saçlarını öyle bir çekiştiriyordum ki kel kalacaktı amk karısı. O da ciyak ciyak bağırıyordu saçımı bırak diye ama Şırdaniye reis bırakır mı... tab2 hyr.

Çekiştire çekiştire kapıya sürükledim çok uzun sürdü çünkü biz para sıçtığımız için evimiz 73738364 katlıydı.
Sonra kapıdan dışarı fırlattım dedim ki;

Ş; bir daha seni burda görürsem yolamadığım diğer saçlarını ellerimle yolarım.
Şa; t-ta-tamam

We topuklamıştı. Zafer!

Sonra bir şey fark ettim ben buna niye bu kadar yükseldim aq
Ben bir mAd görl olduğum için her an psikopata bağlayabiliyordum.

İçeri mAd mOy neco'nun yanına döndüm. Çko heyecanlandım ne diyecek bana acaba (çok zor bi soru krdşm)
Ş: geldim Necmettin ne diyecektin?
N: şey..
Sonra beni duvarla arasına aldı.
N: Şırdaniye partinin olduğu gün neden beni kıskandın dedin ya bende sana üvey abinim demiştim. Aslında seni kıskandım çünkü bn sni seviyorm Şırdaniye
Ş: madem beni seviyorsun neden beni duvara sıkıştırdın aq malı
N: ne bilm aq daha heyecanlı olur diye.
Ş: neyse tm bn de seni seviyorum.
N: oha cidden mi hiç tahmin edememiştim.
Ş: evet o yüzden seni şaziment'den kıskandığğm. Seni çok seviyorum neco
N: ben de seni Şırdaniye

Allaaaaah sonunda itiraf etmişti neco daha önce de hiç çaktırmamıştı aslında.
Ben çok mutluydum ve yerimde duramıyordum o yüzden 74867274 kat aşağı inip bahçeye çıktım ve yolun ortasına atladım sonra da bir tır beni ezdi.

Beni hastaneye kaldırdılar tırın altında kalmıştım ama ölmemiştim.

     (Keşke ölseydi amk kurtulurduk)

Bu da benim özel güçlerinden biri. He he aq malları ben çok özel biri olduğum için sadece bana ait bir özellik bu.
Her neyse bana hiçbir şey olmamıştı.
We Necmettin çok korkmuştu.
Yha benim için korkmuş.

N: Şırdaniye beni çok korkuttun tırın altında kalmışsın
Ş: o kadar abartılacak bir şey değil alt tarafı tır yani.
N: Neyse doktor eve gidebilirsiniz dedi.
Ş: hadi gidelim aşkm

Necmettin benim için tofaşımı getirmiş tırın altında kalmam umrumda değildi  ve hemen sürmeye başladım drift çeke çeke eve döndük.

Kapının önünde haydar berk ve Selviye bizi bekliyordu.
Ş: bizi mi bekliyordunuz
S: evette siz nerdeydiniz
Ş: ben tırın altında kaldım da hastaneye gittik.
S: ölmedin mi aq yine kurtulamadık senden
Ş: ben de seni çok seviyorum aq selviyesi
H: neyse biz gidelim selviye
S: tm cnm

Necmettinle eve girdik. Ama ben tofaşımı kilitlemeyi unuttuğum için aşağı inecektim. We tam aşağı inecekken ayağım takıldı ve 687458767 katı yuvarlanarak indim hikayenin saf kızı olduğum için sakardım aynı zamanda (yine ölmedi aq)
Bana hiçbir şey olmamıştı. Neyse bahçeye çıktım tofaşımı kilitledim tam eve gircekken çok şaşırdım

                       TOFAŞK  <3

Neyse tırreklerim bir bölümün daha sonuna geldik eğer Şırdaniyenin sikimsonik maceralarını okumaktan nefret ettiyseniz ya da sevdiyseniz vote ve yorum atın amınakoyim.

Sınır: 150 vote 450 yorum. (Sınırı çabuk doldurmayın yetişemiyorum mq)

bb

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

mAd mOy vE kAsLı üVeY aBiMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin