Magnet - Snames / Wolfstar

4.3K 242 405
                                    


Yine geç kalmıştı... Bir eliyle gözlerini ovuşturarak saatlerdir okumaktan yanan ve kaşınan gözlerini rahatlatmaya çalıştı. Diğeriyle kavradığı birkaç kitaba sıkı sıkı sarılmıştı. Elini indirerek cübbesinin içindeki asayı hissetmek istercesine cebinin üzerine koydu. Onlara yakalanmak istemiyordu. Tek başına olduğunda onu alt edebilirdi ama yanında Sirius denen züppe varken karşı koymakta zorlanıyordu. Slytherin binasına dolanarak yükselen merdivenleri görünce adımlarını hızlandırdı. Neredeyse kurtulmuştu. Ancak bir anda nereden çıktığını anlayamadığı bir el uzanarak, koridorun karanlık diplerine sığınarak ilerlemeye çalışan delikanlının önünden geçip duvara dayandı.




" Hey bakın çocuklar! Küçük bir yarasa yakaladım. "




Karmakarışık siyah saçları alnına dökülen gözlüklü delikanlı sırıtarak, hemen arkasındaki uzun siyah saçlarını paçoz bir atkuyruğuyla toplamış delikanlıya baktı. Sirius Black havalı bir hareketle gözlerinin üzerine dökülen tutamları başının gerisine atarken hemen yanındaki yalaka Peter heyecanla olacakları bekliyordu. Sirius alayla sırıttı. " Naber Snavy? " Severus Snape'in gözlerini perdeleyen simsiyah saçların arasından görünen nefret dolu bakışları iki gencin gözlerini dolaştı. Onları görmezden gelerek James' in yolunu kesen kolunu itip yürümek istediğinde, Sirius cübbesini ensesinden yakalayıp onu geri çekmişti. Severus' un elindeki kitaplar yere saçılırken Sirius delikanlıyı yakalarından tutarak sertçe duvara yapıştırdı.




" Nezaket kurallarından hiç haberin yok Snavy. Sana bir soru sorulduğunda cevap vermen gerektiğini bilmiyor musun? "




Severus hızla asasını çekip Sirius' un gırtlağına dayadı. " Geri bas Black! " Aynı anda James Potter' ın asası da Severus' un alnına dayanmıştı. Hafif bir öksürük sesiyle üç delikanlı da dönerek şimdiye dek koridorun karanlık kısmında kalıp onları seyretmekle yetinmiş, ancak artık müdahale etmesi gerektiğini düşünerek varlığını hatırlatan Remus Lupin' e baktılar. Solgun yüzlü delikanlı doğrulup aydınlığa çıkarken James ve Sirius gönülsüzce geri çekilmişlerdi.




" Ben birkaç koridoru daha dolaşmak zorundayım çocuklar. Ortak salonda buluşuruz. "




Sirius bunun artık kesin ve uzaklaşın iması olduğunu anlayarak gözlerini devirirken, James Severus' a işimiz daha bitmedi bakışlarından birini atıp Gryffindor binasına yöneldi. Peter ise hayran hayran ikisini takip etmişti. Severus sinirle arkalarından baktıktan sonra Remus' un kaşları çatılmış yüzüne döndü. " Bu kadar geç saatlere kadar kütüphanede kalmamalısın Severus. Adeta onlara davetiye çıkarıyorsun. " Severus burun kıvırarak yere düşmüş kitaplarını toplamaya başladı. Remus ayakları dibindeki kitabı alıp ona uzatmak üzereyken kapağını fark edince duraklamıştı ve Severus bunu fark edince hızla atılarak kitabı elinden kaptı. Remus' un bir kaşı kalkmıştı.



" Bu düşündüğüm kitap mı Severus? Yoksa Aşk İksiri mi yapacaksın? "




Severus' un bakışları kararırken " Seni ilgilendirmez Lupin! Ayrıca benimle arkadaşınmışım gibi konuşmayı da kes. " diye tısladı. Yakalandığı için mi öfkeliydi yoksa hala diğerlerine olan kızgınlığından mı böyle konuşmuştu? Genç Slytherin rap rap binasına yönelirken Remus ellerini ceplerine tıkarak düşünceli bir şekilde arkasından baktı. Snape Lily' i kendine aşık etmek için aşk iksiri yapmayı düşünecek kadar kötü durumdaysa buna müdahale etmesi gerekiyordu. Acaba James' e söylesem mi diye düşündü ancak James' in bunu öğrenince nelere yapabileceğini kestiremediğinden bu olasılığın üzerini çizdi. Yarın ilk iş Severus'la yeniden konuşmalı ve onu bundan vazgeçirmeliydi.





************************

Magnet - Snames / WolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin