Sorry Author xpandai buat description 😔
'areumm!!! bangunnn...nanti kamu lambat"jerit ibu areum dari tingkat 1
'yeye nanti areum bangun la".....areum membalas sambil mengosok mata dengan perasaan sangat mengantuk
'sekarang pukul berapa Ara ?"tanya areum kepada adiknya Ara yang sedang bermain telefon pintar di sebelah katil
'sekarang dah 8:25 " jawab Ara dengan muka selamber
'haaaa !!?kenapa tak kejutkan kakak ??kan kakak cakap ada interview kerjaaa pukul 9:00!"...ujar areum dengan marah dan kelang kabut bersiap .
♤♤♤♤♤♤
'areum makan la sarapan dulu nanti lapar pulak time interview"ujar ibu areum meletakan pingan di atas meja .
'areum dah lambat nie omma, areum pergi dulu ehh"ujar areum mengambil sekeping roti lalu mengigit roti tersebutt .
'muah, bye omma " areum mengucup pipi ibunya lalu menyarung high heels dengan pantas .
Baju yang areum pakai time Interview .
* De'villa company *
fuhh nasib sempat, sekarang baru pukul 8:58 ,nasib interview aku pukul 9" ujar areum didalam hati sambil melihat jam tangannya .
* after the interview *
'uhuu i hope i pass"ujar areum sambil berjalan dengan hati yang bersuka ria .
'auchh" areum terjatuh kerana seseorang terlanggar areum dengan kuat .
'hoi, kau jalan pakai apa ha ?" ujar areum pandang ke atas untuk melihat wajah orang tersebut .
areum melihat lelaki yang berpakaian suit kemas yang berkelihatan mahal lagikan berkelas tinggi......OMG! handsomeeeeeee nyaaa >_< menyempat lagi eh kau areum -_-"
'aku jalan pakai kaki la takan aku jalan pakai mata....kau yang langgar aku ,nak pulak buat-buat macam kau yang mangsa ". ujar lelaki itu .
'eii kau yang langgar aku ,kau pulak tak nak mengaku " ujar areum sambil cuba berdiri semula .
'auchh" areum melihat kakinya agak merah kerana terkehel akibat terjatuh tadi .aish heels aku patah macam mana nak jalan balik macamnie.
'kau tak payah nak berlakon untuk dapat perhatian aku n nak aku tolong kau......kau pura-pura untuk dapatkan duit aku kan?" ujar lelaki itu .
'aku tak hinginkan langsung duit kau....you think im a gold digger or something?....the first thing kau yang langar aku...lepastu tak reti mintak maaf n the second part kau tuduh aku nakkan duit kau...kau nampak tak aku punya high heel patah?ke kau buta? aku tak hinginkan langsung perhatian daripada kau." ujar areum dengan nada yang agak tinggi .eh-eh laki nie ingat semua perempuan dalam dunia nie nak dekat dia ker 😐 .
'fine aku mengalah sebab aku lelaki...jap lagi driver aku tolong hantar kau balik" ujar lelaki itu dengan aura dingin .
'no thanks,aku tak perlukan penolongan dari laki tak guna macam kau"ujar areum sambil menjeling mata kepada lelaki itu .
'aku balik naik teksi jer, bye" ujar areum menjeling lalu cuba berjalan dengan kaki yang agak sakit dan heels yang patah.
tiba-tiba lelaki itu menarik lengan areum....merapatkan badan areum ke diding dan memerangkap areum (pin areum to the wall)
'nak tengok tak kalau aku nie berguna ke tak ?"lelaki itu bersenyum sinis.
'i dare you to say that again" ujar lelaki itu memengang dagu areum ke atas sedikit lalu memandang mata areum sambil memaparkan senyum senis di bibirnya .
ohmygod..muka dia tak sampai 15 inches dari muka aku>_< dahla handsome ,aish semua perempuan akan blush kalau jadi aku sekarang nie.
'aku tak perlukan pertolongan dari lelaki tak gu-" areum merasakan sesuatu lembut bertembung dengan bibirnya . lelaki itu meragut first kiss areum .
TBC🌼...
sorry kalau tak best huhu...
Tq for reading and vote😢❤
VOTE TO UNLOCK
THE NEXT/NEW CHAPTER🔓.
YOU ARE READING
love me, love me not
Romance- a love story between a secretary and ceo - once a childhood friend but now a lover - the word LOVE is fake , if she love me she will never leave me - They met again when they older .