1.2

641 33 18
                                    


((Bu hikayedeki karakterler 15-16 yaşinda değiller 23-25 yaş arasındalar))
Balo günü gelmişti.Herkes heyecanlıydı.Ama bellidir ki Ginny en telaşlılarıydı.Sürekli ya Harry beni beğenmezse diyip duruyordu.

Herkes hazırlanmıştı(Pans,Gin,Herm,Adela).Aşağı indiler.
Merdivenin en başinda Ron vardı. Pansy'yi görüncedirek "Hassiktir" oldu ama çocuk tam telafuz edemediğinden "hassiktiV" dedi.Bu hali Pansy'yi güldürdü.Ama yanına gidip onun koluna girdi.

Hermione içeride bir masada Harry ve Zabini ile sohbet eden Draco'sunu gördü.Hemen onun yanına ilerleri.Draco onu görünce ayağa kalktı ve dudağına bir öpücük bıraktı.Draco adeta büyülenmişti.Hermione,onun kızı,mükemmel görünüyordu.
D:Benim kızım mükemmel görünüyor.
H:Sende harikasın🖤.

Harry Ginny'yi aramaya başladı. Ginny de onu arıyordu sanırım.Arkaları dönükken çarpıştılar ve gülüştüler. Harry ona bakmaktan kendini almıyordu.Ginny çok güzeldi.

Adela zabiniyi geç bulmuştu.Yanına gidip oturdu.
Z:Selam güzelimm
A:Selam
Z:Çok güzelsin.
A:sağol aşkım.sende.
(ZAZA dpeşxmkdkd)

Balo mükemmel ilerliyordu. Hermione 23 yaşındaydı ama hayatında hiç bu kadar eğlenmemişti.

Balo devam ediyordu.Hermione biraz sarhoştu.
((eğweğweğw))
Draco da öyle.ikiside birbirlerine hayran kalmışlardı.

Balo bittiğinde Saat 5a.m'di
uyandığında Hermione Yeşil çimenlerde Draco ile uzanıyordu.Draco hala uyuyordu.Neden burda uyuyakalmıştı ki.Ah lanet olsun kız hiçbirşey hatırlamıyordu.Ama başı mükemmel ağrıyordu.
Kız çimenlere doğruldu ve Dracoyu dürttü.
H:Draco hadi uyan,burda uyumuşuz.
D:mmhh biraz daha uyicam.
Hermione eline biraz gölden su alıp sevgilisinin üstüne döktü.
D:Napıyon bea
H:iyi bea sen?
D:off
H:Draco ben odama gidiyorum başım çok kötü ağrıyo
D:Yürüyebilecek gibi misin?
H:İyiyim yürürüm.
D:Bir revire uğramak ister misin?
H:Yok hayır.
D:Tamam tatlım görüşürüz o zaman.
H:Görüşürüz.

Hermione odasına gitti.Başı çok ağrıyordu.uyumaya çalıştı nafile uykusu yoktu. Kız susadığını farketti.Tam sudam bir yudum almıştı ki ağzına kötü bir tat geldi.Kız hemen tuvalete koştu.Ve kustu.Neler oluyordu?
Hermione çok içtiği için olduğunu düşündü.Derslere gitmek zorundaydı.((23 yaşında ve dersler mmm ilginç))
Toparlanıp kitaplarını aldı.Ginny Hermione'ye Hortlak görmüş gibi bakıyordu.
H:Ne oldu Gin?
G:Kızım suratın BEMBEYAZ vampir misin sen 😳
H:Çok başım ağrıyo ve kustum başka birşey yok.
G:Sz dün Draco ile nereye gittiniz?
H:Bilmiyorum ki uyandığımda Drake ile kara gölün yanındaki çimenlere uyuyorduk((uyandığımda uyuyorduk ilginç,çok ilginç))
G:Şey mi oldu?
H:ney??
G:anladın ya
H:uh bilmiyorum Ginny.
G:dersten sonra konuşalım.
H:tamam ginny görüşürüz.

Hermione 1 aydır Draco ile konuşmamıştı.Sadece Draco değil neredeyse hiç kimseyle.

Hermione ortak salonda yemek yedikten sonra bir anda bayılmıştı. Herkesten önce Draco koşup onu kucağına alıp revire götürdü.Revirde Hermione yavaş yavaş uyanıyordu.
D:Tanrım Herm iyisin.O kadar korktum ki🤧
H:D-Draco ne oldu bana??
D:Yemek yerken bayıldın güzelim.
Hermione birşey diyemeden Hemşirelerden biri içeri geldi.Draco hemen ayağa kalktı.
D:Neyi var Hermin?
Hemşire:Tebrik ederim Bayan Granger 1aylık hamile
Draco heyecanlanmıştı.
H:ne 😧
D:ben baba mı oluyorum!!
Draco çok mutluydu.Hermione de öyleydi ama biraz korkmuştu.
D:HERMİONE DUYDUN MU BABA OLUCAM İNANMIYORUM İNANMIYORUMMMM.
H:sakin olur musun Draco!!ailelerimize ne diyeceğiz?
D:SİKEYİM AİLEYİ AMK BABA OLUCAMM
o sırada içeriye Harry ve diğerleri girdi.
Ha:Hermione iyi misin?Draco ne bu sevinç??
D:HARRY BEN BABA OLUCAMM İNANMIYORUM HALA İNANMIYORUM
G:NE HERM HAMİLE Mİ
P:HADİ CANIM
R:ÇÜŞ AMK NE ARA
HA:Tebrikler Hermm!!
He:sağol harry.

1 ay sonra

@dracomalfoy:dünyanın en mutlu insanıyım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@dracomalfoy:dünyanın en mutlu insanıyım.

{{Bu gönderi için yorumlar sınırlandırıldı}}

Harry Potter İnstagram/WhatsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin