1.rész

67 2 0
                                    


Arisa pov:

-Arisa már megint hazahoztad a munkádat? – morgott Yume. - Megint a gép előtt ülsz. Este versenyünk lesz. - szólt a konyhából.

Sóhajtottam és hátranéztem testvéremre.

-Bocsi ez van még nem végeztem a játék tesztelésével. Egyébként te mit keresel itthon ilyen korán? –húztam fel szemöldököm. - Kaiba elengedett?

-Igen. Korán végeztem. És ő is versenyezni fog így hazaküldött. - válaszolt.

-Mi? – ejtettem le a kontrollert a kezemből. - Pont Kaiba? – néztem húgomra.

Ő csak bólintott míg én nagy szemekkel néztem rá. Kaiba-ról nem is tudtam hogy szeret versenyezni. Igaz gazdag és rengeteg sportkocsija van. Mi sem vagyunk szegények az apánk üzletember az édesanyánk pedig egy informatikai cégnél dolgozik. Gyerekkorunk óta elkényeztettek minket emiatt néha kicsit túlzásba vittük a dolgokat. Sokat bulizunk néha talán túl sokat iszunk....aminek általába az az eredménye hogy Yume Seto Kaiba ágyában ébred én meg egyszer részegen lefeküdtem Amelda-val és smároltam Varon-nal. Ezt nevezhetnénk „barátság extrákkal" dolognak is. Viszont kezdek teljesen máshogy nézni a vörös hajú férfire azt hiszem kezdem megkedvelni. De nem merem neki elmondani. És lassan az egy év gondolkodási időnk is lejár. Nem tudom mit tegyünk. Yume is egyre furcsább kezdem azt hinni hogy beleszeretett Kaiba-ba és Atemu-ba is. Többen szoktunk összejönni versenyezni Seto-n kívül még ott van Amelda,Varon és Atemu.Egész jó barátok lettünk.Lehet éppen azért vagyunk ennyire jóban mert mindannyiunknak nehéz sorsa volt.

A csapatba egyikünk se mondható átlagosnak. Mi ketten félvér gyerekek vagyunk emiatt kicsit nehezen illeszkedtünk be Japánba. Az apánk magyar míg az édesanyánk japán származású. És ez az egy év gondolkodási idő amit említettem az két érdekházasság miatt kaptuk. Ha nemet mondunk, kitagadnak minket. Yume nem is tudja a helyzet súlyosságát, ha nem megy hozzá a neki kijelölt emberhez akkor apa cége csődbe megy. Az én helyzetem se jobb, mert ha én is nemet mondok, akkor jelentős támogatástól esik el apám cége így kevesebb pénzünk lesz.Na igen azt hiszem a mi boldogságunk is csak üzlet.

Ha jól tudom a csapatból Kaiba is félvér és ráadásul örökbefogadott gyerek. Yume többet tud róla és Atemu-ról mint én. Én nem sokat beszélgettem velük eddig, a húgommal jobban megtalálják a közös hangot. Ellentétben Amelda-val és Varon-nal én jövök ki túl jól. Nagyon sokat lógok a két sráccal. Elég érdekes módon jutottak Japánba. Varon ausztrál míg Amelda skót származású így felmerülhet bennetek a kérdés mégis hogy kerültek a szigetországba. Nos eléggé rossz gyerekkoruk volt és naivan csatlakoztak egy Doma nevű szervezethez de sajnos átverték őket. Ismertem ezt az aljas szervezetet egyszer párbajoztam Varon-nal is akkor veszítettem el a lelkem. De aztán Yume összefogott Kaiba-val és megmentettek. A fiúk is megváltoztak mikor kiderült hogy a vezetőjük csak átverte és kihasználta őket. Mellénk álltak és segítettek legyőzni egykori vezetőjüket Dartz-ot. Amelda hasonló stílusú mint Kaiba. Leszámítva hogy has pólót hord amit nem tudok mire vélni. Igaz hogy izmos teste van és bevallom, tetszik is de miért pont egy rózsaszín pólót hord....mindegy. Rövid vörös haja és szürke szemei vannak. Elég makacs és magabiztos személyiség. Ugyanakkor kedves is tud lenni. A párbajozásban sokat segített nekem így egyszer talán majd Yume-t is képes leszek megverni. Varon sportosan öltözik. Barna haja és kék szemei vannak. *Belegondolva...na fene ebben hasonlít Kaiba-ra.* Néha az agyamra megy a perverz hülyeségeivel de ettől függetlenül kedves és kitart a barátai mellett. Mindketten 25 évesek és a Kaiba corp.-nál dolgoznak tesztelőként. Ennyit egyenlőre a fiúkról.

Kicsit bemutatom testvéremet és magamat is. Yume 21 éves én viszont 25 éves vagyok. Testvéremnek sötétbarna félhosszú haja van és barna szemei. Bár jelenleg sárga szemei vannak mert általában kontaklencsét hord. Nálam magasabb nagyjából 172cm míg én csak 162 cm vagyok. Általában feketében jár az egyik kedvenc színe. Fekete pulcsi,fekete farmer egy fekete szegecses övvel és sportcipő. Rajtam egy fekete kapucnis pulcsi van amin egy fehér cica minta található. Egy kék koptatott farmer és egy kék sportcipő. Jelenleg a pulcsi ujját feltűrtem így a tetoválásaim is látszanak. Yume állandóan mondja hogy nem találok majd normális munkát ilyen kinézettel. Hosszú kék színű hajam van. A jobb szemem sötétbarna míg a bal szürke. Ezek miatt sokan megbámulnak de már megszoktam. Még mindig a gép előtt ülök és játszok. Jelenleg játék tesztelő vagyok egy cégnél de néha Kaiba megkér hogy menjek be párbajozni mert megint valami új rendszeren dolgoznak. Szeretek párbajozni csak eddig még egyikük ellen sem nyertem. Még Yume is lever.....nem vagyok jó párbajozó sokat kellene gyakorolnom amire nincs időm mert jelenleg csak 2 napom van befejezni ennek az új játéknak a tesztjét. Ezért még a verseny előtt játszok egy kicsit. Maga a játék egy egyszerű zombi gyilkolós akció,horror játék. Pont amitől Yume megijed.....*Hmmm talán rá kellene vennem hogy próbálja ki. És ha annyira beijed, tutira bevallja, hogy lefeküdt Kaiba-val* - annyira elgondolkodtam hogy észre se vettem hogy testvérem mellém lépett és csípőre tett kézzel megállt.

Yu gi oh-Színház az egész világWhere stories live. Discover now