Omlouvám vám se za kvalitu a můj obrázek celkově, ale tohle je jak se momentálně cítím...XD
Chci tu, ale probrat pár věcí a protože vás tu nechci zdržovat, pokusím se to udělat rychle.1) Chtěla bych vás poprosit o to, aby jste se k sobě v komentářích chovali hezky, respektovali názory ostatních a nenadávali nikomu, ani ničemu sprostě. Děkuji, nerada bych totiž něco takového řešila.
2) Velice se omlouvám za příšerné nevydávání kapitol, ale protože je karanténa, naši profesoři dostali úžasný nápad, nám napsat úkolů, že mi to vystačí do konce studia.... Proto moc děkuji, za vaši trpělivost.
3) Doufám, že jste všichni v pořádku a zdraví a nic vám není.
4) Už po třetí jsem si změnila jméno a doufám, že je to už naposled.
5) Mám asi tři návrhy na příběh.
Všechny bych jednou chtěla zpracovat, jen nevím na co se mám zaměřit přednostně.
- O vlčí smečce v Yellowstonském národním parku. Příběh se odehrává od tama až po severní cíp Aljašky a aby to bylo trochu zajímavé, přidala bych tam možná trochu magie. Trvalo by mi to asi nejdéle, protože jsem o tom zatím moc nepřemýšlela.
- Fantasy, trochu založené na příběhu co jsem tu psala asi před dvěma lety.
Moc toho o tom nechci říkat jen, že název bude nejspíše ,,Kameny moci".
Pracuju na tom už asi tři roky a pořád to ještě není.....
- Poslední a nejnovější nápad je založený na zvěrokruhu (Ohhhhhhh můůůj booooože jak nečekané!) a myslím, že bych se na tom dost vyblbla. Je to taky fantasy a ještě to taky musím promyslet....
Každopádně bych na to ráda znala váš názor. Pište do komentářů
prosím. •^•6) Moc vám chci poděkovat za to co tahle knížka dokázala a to je více jak 100K přečtení a více jak 6K hvězdiček, plus spousta úžasných komentářů od vás.^•^
Moc to pro mě znamená a doufám, že se vám to bude líbit i dál.
To je asi všechno, co jsem chtěla říct.
Takže jako vždycky, zatím.........
............Čus.
- Sotaroon 🦊
ČTEŠ
Zodiac
DiversosChcete se dozvědět něco nového o svých znameních, nebo se prostě jen zasmát. Tak to jste na správném místě lidičky. (Vím, že něco podobného vydávalo už spoustu jiných autorů, ale já jsem chtěla něco takového zkusit..... Takže sorry. 🙃 Budu se snaž...