Öhöm hello. Şimdi bu kitabı okuyanların bir kısmı benim diğer kitaplarımı da okudu ya da şu an okuyor. Bazıları beni takip ediyor bazıları etmiyor. Bazılarıyla tanışıyoruz bazılarıyla tanışmıyoruz. Ama şu an bu kitabı okuyan ve beni takip insanlara da bir duyuru yapmak istiyorum. Artık KPOP dinlemiyorum. Yani çok fazla dinliyordum baya dinliyordum, çok fazla fandomdaydım, çok fazla idole hayrandım. Ama bir şey oldu. Birkaç ay önce bir anda bir şey oldu ve ben anlamsız bir şekilde KPOP'tan soğudum. Böyle bir anda. Tabi bunda gruplarından ayrılan idoller ve KPOP sektöründe olan daha bir çok şey de etkili olmuştur. Ama öyle yani, ben birkaç aydır KPOP'ı ne takip ediyor ne de şarkılarını dinliyorum ve en sonunda düşündüm ki bunu, siz okuyucularımın da bilmeye hakkı var.
Kitaplarımı, bu da dahil olacak şekilde, silmeyeceğim. Çünkü hala severek okunuyor ne kadar zaman geçerse geçsin. Ama artık KPOP fanfiction yazmayacağım. Ama eğer siz isterseniz 5SOS olsun, Timothee olsun, Harry olsun, yine isteğiniz üzerine fanfiction yazarım tabi. Bana mesaj atmanız yeterli olur.
Şunu unutmayın ki KPOP'ı bıraksam da ben hala eski Tamarisuku'yum. Sizinle yazışıp dertleşen, gerektiği zaman duygularınıza ortak olan, sizinle ağlayan, sizinle gülen o eski kızım hala. Hepinizi seviyorum. Dediğim gibi eğer konuşmak isterseniz mesaj atmanız yeterli olur. Keninize iyi bakın kuzular.