Am inceput curand un joc numit Five nights at Freddy's. Am reusit sa il termin si pot sa va dau sfaturi despre cum trebuie sa procedati daca vreti sa va jucati.
CE ESTE?
Five nights at Freddy's este un joc de strategie,horror,point & click.A fost creat de Scott Cawthon.A aparut in 2014.
In acest joc esti un personaj numit Mike Schmidt care se angajeaza ca paznic la pizzeria lui Freddy.El crede ca este o slujba normala si ca castiga 120$ pe saptamana.Surpriza mare este cand il suna un tip asa numitul Phone Guy care îi explica cum sta treaba despre animatronici.
CUM SE JOACA?
Trebuie sa supravietuiesti de la 12AM pana la 6AM (adica cam 8-9 minute pe vereiunea PC si 3-4 minute pe versiunea android) fara sa fi omorat de cei patru animatronici (Freddy the Fazbear,Bonnie the Bunny,Chica the Chicken si Foxy the Pirate Fox).Mai exsista un alt animatronic numit Golden Freddy(mai multe detalii in descrierea separata in alt capitol).
Tu te afli intr-un birou incapabil sa mergi.Ai la dispozitie usi metalice si lumina de la ele plus camerele video.Daca auzi pasi trebuie sa verifici cu lumina usii si daca iti apare la usa animatronicul respectiv o inchizi(Freddy trece daca ai usa inchisa).Nu e neaparat sa te uiti pe toate camerele deoarece îi poti auzi cand vin sau rasul lui Freddy arata ca se misca.Trebuie neaparat sa supraveghezi pe camere si sa te uiti la camera 1C numita si Pirates Cove unde e ascuns Foxy.Trebuie sa repeti miscarea intruna pana la ora 6.Sunt 5 nopti de jucat dar Scott a adaugat inca o noapte(Noaptea 6)dupa care Noaptea 7 numita Custom Night in care setezi inteligenta robotilor.
Animatronici apar sub forma unor animale:Freddy-este un urs;Bonnie-este un iepure;Chica-este o gaina; Foxy-este o vulpe;Golden Freddy -este varianta lui Freddy numai ca este galben.
MAI MULTE DETALII DESPRE JOC IN CELELALTE CAPITOLE-STRATEGII,ROBOTI,SPECULATII.MULTUMESC PENTRU CA ATI CITIT.ESTE UN JOC DESTUL DE TARE CARE ITI PUNE CAPCANE SI TREBUIE SA AI NOROC.NU DEPINDE DE INDEMANARE CI DE NOROC DEOARECE SUNT UNII ROBOTI CARE ISI SCHIMBA COMPORTAMENTUL!!!!!!!!!
CITEȘTI
FIVE NIGHTS AT FREDDY'S - GHIDUL
RandomO poveste ghid despre ce trebuie sa stiti despre joc. SCRISA DE ANDREI HOMIUC TEODOR