La solicitarea lui faller12 am sa traduc telefoanele din fnaf.
Noaptea 1
"Alo,alo?Uh,Am vrut sa inregistrez un mesaj care sa te ajute sa te acomodezi in prima ta noapte.Um, Am lucrat defapt la birou inaintea ta.Am terminat lucru acum o saptamana,ca importanta.Stiu ca asta este putin coplesitor,dar sunt aici sa iti spun ca nu ai de ce sa te ingrijorezi.Uh,o sa te descurci.Dar hai sa ne concentram ca sa te ajut sa treci prin prima ta saptamana.Bine?Uh,sa vedem,in primul rand aici este un anunt de bunvenit din partea companiei pe care ar trebui sa ti-l citesc.Uh,este o chestie legala,sti tu.Um, "Bun venit la pizzeria Freddy Fazbear.Un loc magic pentru copii pentru cresterea lor,unde lucrurile fantastice si distractia prind viata.Compania Fazbear nu este responsabila pentru ranirea persoanei sau violarea proprietatii.Daca se descopera moartea sau daunele suferite unei persoane un raport va fi terminat in 90 de zile,sau mai repede daca proprietatea permite dupa curatarea si inlocuirea covoarelor.
Blah,blah,blah, acum stiu ca asta suna putin rau,stiu,dar nu ai de ce sa te ingrijorezi.Uh,animatronicii devin putin nervosi noaptea,dar îi invinuez?Nu.Daca as fi fost si eu fortat sa cant cantecele alea stupide intruna timp de 20 de ani nu as fi si eu nervos? Probabil as fi si eu iritat noaptea. Deci,aduti aminte ca aceste caractere au un loc special in inima copiilor si ar trebui sa le aratam putin respect,corect? Bine.
Deci,ai grija,aceste caractere tin sa se plimbe putin.Uh,au un fel de mod implrmentat care le permite asta. Uh.....Ceva despre serverele lor care au stat inchise pentru mult timp.Uh, inainte le era permis sa se plimbe ziua. Dar dupa a fost Muscatura din '87. Da. Este uimitor ca corpul uman poate trai fara lobul frontal, sti?
Uh,gandindu-ne ca tu esti in siguranta singurul tau risc ca paznic aici este faptul ca aceste caractere,uh, daca se intampla sa te vada dupa ore probabil ca nu te vor recunoastecca fiind om. Te vad ca un endoschelet metalic fara costum. Acum asta este impotriva regulilor aici la Freddy si probabil ca vor incerca.....sa te bage cu forta intr-un costum de Freddy. Asta nu ar fi o problema daca costumele in sine nu ar fi umplute cu sisteme si fire mai ales in zona faciala. Deci, imagineaza-ti cum ar fi daca ai avea capul fortat intr-un costum de ala, ti-ar cauza putin discomfort..si moarte. Uh,singurele lucruri care le poti vedea ziua ar fi ochii si dintii care ar iesi din masca,heh.
D-Da,nu iti spun astfel de lucruri cand semnezi. Dar hey,prima zi ar trebui sa fie floare la ureche. Uh, verifica camerele,si aminteste-ti sa inchizi usile daca este absolut necesar. Trebuie sa conservi energie. In regula,noapte buna"
Noaptea 2
"Uhh,Alo?Alo? Uh,daca auzi mesajul asta inseamna ca ai ajuns in a doua zi,uh,felicitari! Nu o sa vorbesc acum asa mult deoarece Freddy si prietenii lui tin sa devina mai activi cum saptamana trece. Uhh,ar fi bine sa te uiti pe camere cat vorbesc cu tine ca sa te uiti sa vezi daca toti sunt la locul lor. Sti tu....Uh.....Destul de interesant. Freddy in sine nu pleaca de pe scena prea des. Am auzit ca devine mai mult activ in intuneric,deci,hey,asta este un alt motiv ca sa nu consumi energia,corect? Am vrut de asemenea sa iti spun de importanta luminilor de la usa. Sunt locuri umbroase unde îi poti vedea. Deci,daca nu vezi ceva pe camere sa verifici luminile de la usi. Uh, s-ar putea sa ai cateva secunde ca sa reactionezi...Uh, nu ca ai fi in pericol,desigur. De asemenea,verifica perdelele de la Pirates Cove din cand in cand. Se pare ca se ascunde un caracter unic acolo si devine mai activ daca camerele raman dezactivate pentru o perioada lunga de timp. Se pare ca nu îi place sa fie supravegheat. Nu stiu. Oricum,sunt sigur ca ai totul sub control! Uh, vorbim curand.
Noaptea 3
"Alo?alo? Hey,te descurci de minune! Multi oameni nu rezista atat. Ma refer,sti tu, trec la alte lucruri. Nu mentionez ca ei mor. Nnn-nu este ceea ce am vrut sa spun. Uh,oricum nu iti iau mult din timpul tau. Lucrurile devin serioase noaptea asta.Uh.....Hey,asculta,am avut o idee:daca se intampla sa fi prins si vrei sa eviti faza cu costumul lui Freddy incearca sa faci pe-a mortul. Sti tu,nu te misca.Atunci ar fi,o sansa, sa creada ca esti un costum gol,poate incearca...sa iti bage un endoschelet metalic in tine. Da,nu mai conteaza,uita de aia. Este bine sa nu fi prins.
Um....Ok,te las sa iti faci treaba.Ne vedem maine.
Noaptea 4
"Alo?alo? Hey! Hey,uau,ziua 4. Stiam ca poti.Uh,hey,asculta, poate nu o sa fiu maine sa iti transmit mesajul.*batai in usa* Este-a fost o noapte rea pentru mine. Um,sunt chiar incantat ca am inregistrat mesajele astea pentru tine*isi curata gatul*uh,cand am facut-o.
Uh,hey,fa-mi o favoare.*bang bang* Poate candva,uh, tu poti verifica acele costume in back room?*bang bang* Eu o sa incerc sa rezist pana cineva verifica. Poate nu o sa fie rau.*bang bang* Uh, e-e-e-e-eu mereu m-am intrebat ce este in capetele alea goale acolo.*cantecul lui Freddy se aude*
Sti tu....*morait* oh,nu - *este omorat si se intrerupe legatura*
Noaptea 5
Se aude un sunet care daca este inversat se intelege ca fiind un fragment din Autobiografia lui Yoghi si paragraful spune despre legatura dintre natura si metale.
MULTUMESC PENTRU ATENTIE!SI FALLER12 APASA BUTONUL DE LIKE PENTRU CA AM MUNCIT MULT ;):);):)BYE!!
CITEȘTI
FIVE NIGHTS AT FREDDY'S - GHIDUL
De TodoO poveste ghid despre ce trebuie sa stiti despre joc. SCRISA DE ANDREI HOMIUC TEODOR