när vi har parkerat utan för porten så går vi upp och låser upp dörren. sen går vi in i köket och sätter oss vid det runda bordet och börjar äta våra pizzor.
-Vill du ha något att dricka älskling? Frågar jag med nyfiken röst.
- Ja! jag kan ta coca cola!
-ok! :)
Jag tar fram coca colan ur kylskåpet och ställer den på bordet så att Patrik får dricka och jag tar min tallrik och ställer den på diskbänken. Och bakom mig känner jag Patrik som smeker handen genom mitt hår. Jag vänder mig om och ser ett stort leende från Patrik! Jag ställer mig på tå och kysser honom. Jag kollar in hans mörka ögon och ler :) Jag går in till vardagsrummet och lägger mig i soffan och sätter på tv.n.
*en timme senare*
Patrik kommer in i vardagsrummet.
-Babe!?
-Aa! svarar jag med sömning röst.
-Ska vi inte gå och sova? du ska ju till det där universitet imorrn:)
-jo, jag kommer snart jag ska bara ringa ett samtal först!
Ringer*
-Hej det är Wilma!
-Hej! det är Emelie!
-Heej!! Hur är det? Ville du något specielt?
- Nä, jag ville bara säga att jag saknar dig sjukt mycket.
-Awwe! Jag saknar dig också sjukt mycket! Du jag tänkte komma till göteborg till Helgen :)
- Ja! Det skulle vara jätte kul!:) Du vi kan väl prata i morgon?!-Ja, självklart :)
-Aa, men hejdå da!-Hejdå!
Jag går in till sovrummet och lägger mig i sängen och kryper närmre Patrik och Lägger hans hand mot min midja och ger honom en godnatt puss.
-Godnatt! <3
-Godnatt!<3
*Nästa dag*
Jag hör vibrationer i mobil när jag vaknar. Jag kollar mobilen och där står detHej Emelie! Jag hoppas att det är ok med dig! Jag saknar dig så sjukt sjukt sjukt mycket alltså! Men du kan ringa mig när du vill! Puss å kram Klara<3
Jag lägger ner mobilen på sängknaten när jag hör patrik ropa att frukosten är klar!
Jag går in i köket och när jag kommer in så står det en riktigt lyx frukost på bordet. Jag ler och kommer bakom honom och tar mina armar runt honom och kysser honom på kinden.-Åhh, gud vad du är gullig älskling!
-Äsch! Jag tänkte bara lyxa till det bara för dig! :*-Åhh,Gulle! <3
Efter att vi har ätit så går jag mot hallen och klär på mig. jag sätter på mig jackan och skorna och går fram till Patrik och ger honom en puss. Sen går jag ner mot bilen och kör till Universitet som ligger 7 km från där vi bor. När jag är framme så parkerar jag och kollar på mobilen hur mycket klockan är sen skyndar jag mig in.
Vad tyckte ni om det här kapitelt! Det blir spännande vad som händer när hon kommer in! :) Jag hoppas att ni har läst dom andra två kapitlen! Nästa kapitel kommer nog imorgon! xD men vi ses! Hejdå <3
YOU ARE READING
Saknar dig!
RomanceEmelie 19 år ska flytta till Göteborg med sin kille Patrik som är 22 år, Emelie ska gå på ett Universitet i Göteborg men Klara kommer ALDRIG att kunna vara själv utan att Emelie är hos henne...Det blir båda Gråt och kärlek i detta kapitel. Den handl...