Üzüntümden ve sinirimden bir romantik filme gitmek istemiştim.
Nedenini bilmiyorum !!
Metrodan indikten sonra akbilimi onaylaması için geçiş kısmına doğrulttum ve AVM'ye doğru yol aldım.
Jiminin Ağzından
Akbilini yere düşüren bir kız gördüm. Görür görmez kartta ki isme bakarak kıza doğru götürdüm.Dahyun hanım?
Efendim?
Galiba sizin kartınız.
Aa evet. Teşekkür ederim :)
Sorun değill :)
Kartımı veren çocuğa teşekkür ettim. Ne yalan söyleyeyim yakışıklıydı..
AVM'ye girdikten sonra sinema salonuna gittim okul baskısı yüzünden kendimi çökmüş gibi hissediyordum. Romantik bir film seçtim (çünkü çok severim)
Girdim ve yerime oturdum. Mutluydum çünkü iki yanımda da kimseni oturmuyordu. Bilerek en arkaya oturdum. Daha rahat ve daha yalnız ;)
Film başladı ve ışıklar kapandı. Çok karanlıktı.
Ve yanıma bir kişi oturdu İSTEMEDİĞİM ŞEY OLDU!!! tek kalmak istiyordum. Her neyse yanım da ki kişiyi göremiyordum. Rahat değildim.
Ve filmden gelen fazla ışıkla yanımda ki kişiyi gördüm. Bu metroda kartımı bana getiren çocuktu.
Bana bakışıyla...
Işıklar söndü.
Film arasında ışılar açılınca ona bakarak gülümsedim.
Jiminin Ağzından
Kız bana gülümsediğinde kalbimde bir şey hissettim. Ne oluyordu!! Bu kız bende bir etki yaratıyordu. Ve bir kere görmeme rağmen.
Kıza "selam" dedim.Dahyunun Ağzından
Çocuk bana selam dedi!!
"Selam"
Dediğim an
Işıklar söndü...
Ve
Sessizlik...
Kalbim çıkıcak gibiydi. Çok saçmaydı. Hayatımda ilk defa gördüğüm biri için niye böyle oluyordu. Hayatımda ilk defa yaşadığım şey bende bir etki bırakmıştı.
Bence hayatımın aşkı bu çocuk :))
Abarttım mı bilmiyorum ama göz bebeklerimin büyüdüğünü hissedebiliyorum.Karanlıkta bir nefes hissettim.
Yüzüme değen "sıcak, hoş"
bir nefes..'Ve dudağıma değen bir ten'
Arkadaşlar bu kitabı arkadaşım özge için yazdım 01BangTwice ozgeparkjimin
İnşallah beğenirsinizzz❤️❤️❤️❤️💜💜💜💜💜💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙
Bir daha ki bölüm yarın k Görüşmek üzeree💞💞