M'ke turperuar

276 20 16
                                    

-Si mund te shkosh dhe ti kthesh mesazh nje djali... si mund te me futesh koken ne b... sakrifikoj gjith jeten per te pasur nje vajz shembullore jo nje vajz qe e marrin ne loje djemt.
-babi e kam sho..
Nuk arriti te perfundonte fjalen sepse nje shuplak u ngrit drejt saj, me pas nje dore e kapi te fyti dhe dukej sikur nuk do ta leshonte, dukej sikur da mbyste... po pra dora qe dikur e perkedhelte nderkoh qe e quante princesh, sot po perpiqej ta "vriste".
Realitet i hidhur
Nqs mamja e saj nuk do te kishte arritur se di si do kishte shkuar situata... mamaja e saj ishte nje grua qe fati e kishte perplasur ne shkembinj te fort ne shkembinj qe shpirtin ia kishin sakatuar dhe i kishin ber t harronte enderrat e saj . Tashme kishte vetem nje enderr "paqe familjare".
...la hoqi nga duart te shoqit me shume mund por smundi ta ndalonte fjalet fyese te bertiturat.
E nderkoh per hanen te gjith do thonin se ishte duke qar ne cep e trembur dhe duke kerkuar falje por jo ne fund te fundit ku ishte faj i saj sepse i ktheu sms nje shoku. Por jo Hana ishte aty krye lart duke folur dhe duke ua ngricur akoma me shume nervat te atit.
-doja te rrisja nje vajz qe ta kishin zilli te gjith. Doja vajz jo nje kurv te rendomt..
Epo keto fjal nuk mund ti toleronte egua e Hanes sepse ajo nuk ishte e till ose a mund te me thoni ju mund te jete nje kurv e virgjer???
- ti gjithmon me thua te sillem mire me ty se je babai im... epo ather sillu si i till do te isha e lumtur te isha jetime... si mund te quash vajzen tende kurv... cfar krimi kam ber une te meritoj gjitha keto. Ti nuk je babai im ose te pakten sdo te shoh kurr si te tille vec dhimbje me ke falur.  Ke nje jete te tere qe me shkaterron fizikisht dhe psikologjikisht. Kur isha e vogel gjumi me zinte duke qar nga zenkat e tua me mamin. Qaj sepse nuk e duroja dot mamin ne ate gjendje nuk e duroja dot ta quaje mamin tim kurv. Epo koha ndryshoj tani me quan mua kurv. E cmashkull je ti qe quan femrat me te rendesisheme te jetes tende kurv. Femrat qe te kan dashur m shume. Gjithmon u thosha shoqeve babai im eshte hero sajoja histori te bukura me ty. Genjeja sepse ti ishe duke rrar mamin ishe duke ber ADN vellait tim sepse nuk besoje . Cfar dashurie mund te ndjej un per ty???
Aty situata vertet u nxe.
E ema u ngrit dhe i bertiste hanes e gjuante dhe i thoshte :
- cfat te mallkuar paskam pasur, nuk jetova nje dite te qet si shoqet,  mbylle gojen , mbylle moj mbylle Dhe nderkoh i ati u ngrit e kapi nga duart e gjuante me grushta nga krahet e verteta ishte nuk i ndjente fare krahet as kembet por serisht nuk qante dhe vazhdonte fliste e nderkoh i ati filloj ta kapte serisht nga fyti dhe i thoshte :
- si do sillem une sipas teje me nje femer si ty qe 14 vjece doje burre, qenkam i keq se vajte me turperove duke u puthur nga ndertesat e braktisura prandaj jam i keq se mbyll budalliqet e tua. Un po sakrifikoj gjith jeten time per ty , te te shkolloj te jesh e pavarur neser ti thuash burrit ik pirdhu te kesh makinen tende jeten tende... ti do burr epo un smund te mbaj edhe lek per shkoll edhe dashnoret ty..
Aty pastaj lotet nuk i mbanin me hanes dhe filloj duke qar iku nga dhoma e saj. Donte te merrte telefonin ti shkruante shoqes se saj por jo nuk mundi sepse:
1. Telefonin sia lejonin ta mbante ne dhome vetem
2. Nuk mund ti tregonte asaj per familjen e saj.
Per kete te dyten i kishte ngjar mamas saj asnjher nuk i nxirrnin problemet e shtepis por i mbanin brenda duke e ndryshur shpirtin e tyre , vertet kishin nje shpirt rebel por qe mamas i ishte shtypur dhe hanes po ia vrisnin pak nga pak.
U shtri ne krevat donte te ishte vetem po shikonte rete nga dritarja gjumi e kaploj duke qar . Kur u zgjua pas 2 oresh ndjehej e mpir e pafuqishme , trupi i dhimbte por me shume shpirti qe nuk pati familjen qe donte qe prinderit nuk e kuptonin.
Por nje shpirt si i saj rebel nuk ndalej u ngrit doli tek pasqyra fshiu njollat qe i ishin krijuar nga te qart. Doli ne guzhin dhe morri tel i shkr Noas.
Noa ishte nje djal qe kishte njohur keto kohe. Epo leta pranojm qe babai i hanes kishte pak te drejt sepse hana kishte filluar kishte flutura ne stomak por kjo slejohej per nje baba me mentalitet te till.
I shkruajti noas:
-Zemra ca po ben? Ne pune je?
Noa ishte online dhe i ktheu pergjigje direkt
-Tani lash turnin zemer po shkoj ne shtepi... ti s la kalove?
-mire jete shume mire po degjoj muzik dhe po bej detyrat.
Noa dhe Hana ishin ne nje "lidhje" ne distanc. Noa ishte ne london ndersa Hana ne Rom ne Italy. Kshu qe nuk ishin takuar asnjher. Pra ishin lidhje instagrami. Noa ishte nje verior ndersa Hana nje jugore naive.

Ok ok zakonisht librat nuk fillojn keshtu aman mua me pelqejn te bej ndryshime.
Sorry sepse ka gabime drejtshkrimore po eshte ora 00.00
Lini komentin tuaj ne lidhje me historin...jo gjithcka eshte ashtu sic duket te verteta te hidhura do zbulohen me vone ne jeten e Hanes....

Trendafil rebelDove le storie prendono vita. Scoprilo ora