Nje luft e fuqishme ishte ndezur ne shtepin Harrakaj . Berti po gjuante femijet ndersa Klara ndodhej ne pune. Skishte kush ti mbronte. T mbroheshin dhe nga kush nga babai i tyre ai qe supozohet te jet heroi i tyre dhe jo perbindeshi. Do i kishte gjuajtur me po kishte frik se vinte policia. Ajlines se shkret trupi i ishte maviosur nga rripi qe Berti i binte. Tani qe Hana iku viktima e radhes ishte Ajlina. Edhe Nikolen e gjuajti dhe i bertiti po jo aq shume se ishte djale ne fund t fundit. Dhe Berti ishte shqipetar she si cdo shqiptar tjeter ishte maskilist deri ne qelizen e fundit. Sipas tij burri eshte burr dhe eshte sa per t ndenjtur. E urrej kete mentalitet cdo vajz shqiptare e urren kete mentalitet maskilist.
Hana ishte akoma ne gjendje "kome". Mendime te pafumdme i vinin ne mendje. Perpiqej te gjendje ndonje pik lumturie ne kujtimet e saj por smundej. Ashtu si zombi rrinte dhe mendonte sa mendonte dicka per te qeshur direkt babai i saj si monster si perbindesh i dilte perpara. I dilnin skenat e horrorit qe kishte perjetuar.
Nderkoh mendimet e saja u nderpren se degjoj Liam e lean duke ardhur.
Hana cfare ben aty , mos po qan gje ti?
Tha lea dhe ua afrua dhe i dha nje perqafim te ngroht sikur kishte vite qe e njihte. Kshu ti sillte jeta gjerat. Le personat se supozohen te jen me te rendesishemit e jetes tende dhe i beson nje njeriu te panjohur. Ndihej me e sigurt me nje te panjohur. Ndoshta mund t ishte shume e rrezikshme. Mund te merrej me prostuticion, drog abuzime a ku ta di un. Por Serisht ndjej me e sigurt se tek e ashtuquajtura familje.
...Pa kuptuar as vete lotet i kishin rrjedhur ne faqet e njoma, ne po ato faqe qe ishin skuqur nga goditjet e Bertit. Ato faqe qe skuqeshin nga turpi kur i ati i therriste ne publik. Po ato faqe qe gjithmon krijohej nje lum i rrembyeshem. Nje lum dhimbjesh... dhimbje dashurie aterore... Zakonisht vajzat vuajn kur ndahen nga i dashuri. Lendohen nga nje djal qe kurrsesi nuk eshte babai i tyre. Por jo Hana lendohej , shaterrohej Cdo dit e me shume nga i ati.
Preku fytyren dhe tha:
- ua vertet paskam lot. Me kan rrjedhur ngaqe drita e diellit me binte ne sy dhe me dhembin syt.
U perpoq te genjente. Donte qe ata mos ta dinin ca mostre ishte i ati Saj . Por syt jeshil te saj ishin kaq te cilter sa zemra e saj dhe nuk dinte te genjente.
-liam hape Deren te hym brenda .
Tha lea dhe morri nga krahu Hanen.-
-Hana vogelushe mos u perpiq ta mbash brenda ate ca ndjen. Nxirre dhimbjen jasht lere te bucas. Une te kuptoj e di si ndihesh. Nqs ke nevoj fol me mua. Tani jemi si familje do jetojm per nje far kohe bashk. Se harrova ti sot shkove per pune mos valle intervista shkoj keq!?
Mos e vri mendjen do te ndihmoj un dhe Liam. Tani per ne te dy je si moter e vogel.
U ndje vertet mir nga fjalet e Leas.
-Faleminderit Lea je shume e mire. Jo intervista shkoj shume mire do punoj mbasdite kur t vij nga shkolla. Dmth turni 2.-liam e degjon Hanen ka fituar punen. Se vija ne dyshim je vajz e zgjuar dhe e shkathet. Po cke o shqipeza ime qe me qaje te dera. Mos valle ngqe u largove nga familja ? E kuptoj dhimbjen tende . Un u largova nga shtepia se mentaliti shqiptar i prinderve te mi po me vriste. Nuk donin te vazhdoja lidhjen me Liam. Me ndalonin te flisja , m ndalonin t dilja , me ndalonin t mendoja, me ndalonin te jetoja jeten time. Kam kohe qe jetoj vetem tani i kam rregulluar marredheniet me prinderit e mi edhe me vellain por dua te jetoj vet te jem e pavarur ekonomikisht dhe psikologjikisht. Prandaj mos u merzit gjithcka do te shkoj mire.
Hanen e kishin perqafuar Liam e Lea per pak caste ndihej e lumtur. Do vazhdonin te rrinin gjithe diten ashtu po mos te shkeputej Liam qe i beri pershtypje fjala Shqipez. Lea po fliste italisht nderkoh por kete e perdori per perkedhelje meqe te dyja ishin shqipetare.
Liam ishte gjithmon shume kureshtar per te mesuar rreth shqiperis dhe per te mesuar shqip. Ishte i dashuruar me nje vajz shqiptare dhe me gjithe shqiperin. Gjithmon thoshte:
Jam me fat qe kam nje shqipetare si partnere!
- liam shqipez i thon albanese ne gjuhen time
Tha lea .
- te dua shqipeza ime
Tha Liam dhe lea e puthi emocionohej kur ai i thoshte fjal ne shqip. I pelqente fakti qe atij i interesonte vendi i saj.Pasi ndenjten pak Liam iku se kishte pune kur dolen tek dera pan lulet qe ishin per Hanen. Kur hyn brenda ishin shume te cakorduar sa nuk i vun re.
Hanes aty ju kthyen serisht mendimet qe e bluanin gjithe diten sot.
Kush ishte ai qe po i nderlikonte akoma me shume jeten!?
Epo mjaft kishte duruar morri tel dhe do i shkruante ne instagram kur pa qe i kishte shkruajtur me para.
Hej bukuroshe shpresojn te pelqejn lulet qe te solla sot. E pranoj para teje ato lule duken te shemtuara.😘
Ufff kush qenka ky!?
Jo sme pelqyen dhe ben mire ti zonja lesbike te mos me dergosh me gjera te tilla ose ndryshe do te gjej dhe do te bej kurrizin me te but se barku.
(Uppsss i shpetoj dhe i tha lesbike. Po ajo mendonte ashtu sepse skishte shanc nje djal te bente dicka te tille).
X: zonjusha bukuroshe te dukem gje si vajz un ty!?
Hana: Normal qe vajz asnje djale nuk sillet kaq mire me mua. Mjaft beri si djal po me thuaj si e ke emrin se si them njeriu.
X:jam djal por dua ta fitoj zemren ty pa me par fytyren.
Hana: ore qe je vajz e di un po kush je ma thua. PRANOJE TE PAKTEN.
x: Ateher zonjusha e bukur ti je lesbike qe pranon lule nga un
Hana: askush spo pranon lule nga ty. Te thash mos me nis. Plus ato lulet me bejn alergji te pakten te ishin trendafila.
X: do trendafila ti bukuroshe, neser ne mengjes do te sjell 100 trendafila. Por te lutem fol pak me mua.
Hana: trendafilat merri edhe futi ne... mjaft te nderlikuar e kam jeten Skam nevoje per ty!
X: te premtoj qe do jem thjesht nje shok qe do te degjoj dhe do perpiqet te te ndihmoj. Nuk do ta nderlikoj jeten perkundrazi do te bej te ndihesh mire. Ne qofte se do te flasesh me dike un jam ketu. Mund te me thuash cfare ka ndodhur me jeten tende.
#flashbackSapo iku Liam lea morri te vellain ne telefon. Ndoshta ishte ber merak se lea se kishte degjuar kur i kishin ardhur 4 thirrje te humbura nga i vellai.
- Alo Amar me kishe telefonuar por se kisha degjuar me fal. Pse me kishe marre? Cfare ka ndodhur?Une u ktheva dhe premtoj qe do kthehem me e fort se me para. Kerkoj ndjes qe e vonova kaq shume kete pjes por kam qen e zen me shkollen. Tani qe mbaroj do publikoj 2 pjes ne dite dhe ndoshta e mbaroj deri ne fund te ketij muaj dhe pastaj do filloj TRENDAFIL REBEL 2.
Votoni pjesen dhe lini komentin tuaj.
Luv u all.
Me keni munguar!❤😘
Mund te lini dhe ndonje sygjerim.
(Po ju them qe pjeset ne vazhdim do jen bomb)
STAI LEGGENDO
Trendafil rebel
RomanceHmm... adoleshenca!? djemt!?lendimet!? zemerthyrjet!? epo jeta normale e nje vajze 17 vjece🙄. ndoshta e nje 17 vjecare rebele jo normale. e dashuruar pas trendafilave dhe e mbushur me jet ... qe ndonjher mendjen ja bejn Corb djemt... por ku qendroj...