Bölüm2 Araştırma

496 10 2
                                    

Eve geldiğimde yatağımda uzandım ve olanları düşünmeye başladım.Aslında Jessie'ye olanlara inanasım gelmiyordu ama öte yandan Marry bana hiç yalan söylememişti.Ne yapacağımı bilmiyordumbir yanım bu işin peşini bırakma derken diğer yanım başını belaya sokma diyordu.Derin bir of çektim.Annem seslendi "Emily odanda ne yapıyorsun dedi.Bende çok yorgunum anne biraz dinlenicem dedim.Sonra babam Emily hadi yemeğe gel dedi.Ben cevap bile vermedim.Odaya kardeşim Anna geldi oda hadi yemeğe gel deyince dayanamadım ve defol Anna dedim.Ne yapacağıma karar vermiştim bu konuyu araştıracaktım.Marry'i aradım yarın herzamanki kafeye gel dedim ve uyudum.Sabah uyandım kabus görmüştüm rüyamda bu işin peşini bırak gibi sesler duydum ama bunun bir ruh ya da başka bir varlık olma ihtimali yoktu muhtemelen olayı çok düşündüğüm için bilinçaltıma geçmişti bundan daha farklı bir şey olması imkansızdı.Sabah kafeye geldim Marry beni masaya oturmuş bekliyordu.Bana "nerde kaldın" dedi.Bende ügünüm dün çok yorgundum bu yüzden geç kaldım dedim oda "ee biz buraya neden geldik" dedi.Bende dünkü olay aklıma takıldı olayı araştırmak için burdayız dedim.Bana "sen kendini dedektif falan mı sandın" dedi.Bende çok kouşma ve olay yerini göster dedim.Kızlar tuvaletine gittik 2. kapıda olmuş olay 2.kapıya girdik aslında normal bir tuvaletten bir farkı yoktu.Belkide sorun tuvalette değil kızdaydı.Marry'e sordum bu kızın başına daha önce bir şey geldimi ?Marry"evet aslında en son bana benden uzak dur diyordu" dedi.Peki nedenini sordunmu Marry "tabiki de sordum o benim 6 yıllık arkadaşımdı benden bunu istemesi garip gelmişti neden dedim onun bana verdiği tek cevap ise ÇEMBER SIRASIydı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞAH MatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin