İmkansız Aşk-Bölüm 1

61 6 56
                                    


Gözlerini dünyaya ilk kez açtığı gün, tek gördüğü kişi annesiydi. Güneşin ışığı sanki bilerek sadece onun yüzünü açığa çıkarıyordu. Minik elini ona uzatti. Ona ulaşmak için elini uzatmıştı. Fakat gördüğü bütün ışık ve annesinin yüzü birdenbire karanlığa gömüldü. Eren'in gözleri doldu ve ağlamaya başladı. Henüz bir bebekti ve dünyadan haberi bile yokken bir câni annesini ondan koparmıştı.

Eren'in babası, ailesini korumaya çalışırken ölmüştü. Ve annesi oğlunun gözlerinin önünde öldürülmüştü. Fakat Eren bunu asla hatırlamayacaktı.

Exporvian adı verilen siyah balçıktan oluşan ve bir sürat yerine kafatasina sahip olan vahsi yaratiklar, Eren'in gezenindeki canlilarin yarısını öldürmek ile görevlendirilmişti. Annesi ve babasini öldüren yaratik şimdi onu öldürmek için pençesini havaya kaldırmıştı ki kafasi boynundan ayrıldı. Bedeni yere yiğilirken bir adam, Eren'i kucağına aldi. Eren şanslı bir bebekti, ölmeyecekti. Ve herkesin.... bütün evrenin en korkulan savaşçılarından biri olacaktı.

Hissettiği sicaklik ile ağlaması birden kesildi ve karanligi yok oldu. Yeşil gözleri kimseyi göremiyordu ama artık bedeni güvende hissediyordu...

Onu kucağına alan adam, gezegenindeki canlilarin yarisini öldürme emrini yaratiklara veren adamdi. Anne ve babasini ölümüne sebep olan adamdı. Eren artık onun oğluydu ve onun ordusuna katılacaktı.
Ama henüz bunlari öğrenmek için çok küçüktü.

***********

O çocukluğunda sadece diğerlerinden farkli bir cilt tenine sahip olduğu için zorbalığa maruz kalmıştı. Fakat o çok zeki bir çocuktu. Ama küçüklüğünden beri sahip olduğu bir fikir bir zekanin ürünü olamazdi. Tamamen bir katliam planiydi. Ama o bunu insanlara verilecek en güzel armağan olduğunu düşünüyordu.

Eren'in gezegenini işgal etmiş olan adam bu adamdi. O evrendeki en güçlü (henüz Levi yok.) ve en zeki kişiydi.

Kendine bir yaratik ordusu yaratmıştı. Küçüklüğünden beri armağan olarak nitelendirdigi plani gerceklestiriyordu. Evrendeki her gezegeni işgal ediyordu ve canlilarin yarisini öldürüyordu.

Geri kalanlar yeni bir hayat ve gelecek sahibi olacakti. Yeni bir baslangica sahip olacaklardi. Onun düşüncelerine göre boyleydi. Fakat bu sadece bir katliamdi, bütün evren bu adamdan korkuyordu.
Kimse ona karşı galip gelemiyordu. Ya da itaatsizlik edemiyordu.

Fakat gezegenlerden birinde bir kişi, çocuğunun yaşaması için bu adama vermek istemişti. Sadece yasamasi için bunu yapmak istemişti.

Bu acımasız adam, onu ve oğlunu öldürmüştü. Ama bu olay, ona bir fikir vermişti. Bundan sonra her gittiği gezegenden bir çocuk seçecekti. Onu çocuğu olarak alacakti, yetiştirecekti ve onlardan bir ordu kuracaktı. Tabi ki bu ordu, yaratiklarindan daha değerli olacakti...

Işte plani ve amaci bu olan bu adam, Eren'i çocuğu olarak seçmişti...

************

Levi, Neptün'de doğmuştu. Suların hakim olduğu mavi gezegende doğmuştu. Maalesef onun gezegeninde ki canlilarda bu katliamdan kaçamamışlardı. Fakat Levi, yeşil gözlü velet gibi şanslıydı. O adamin çocuğu olarak seçilmişti.

Belki bu duruma tam olarak şans denemezdi. Fakat sonuçta, onlar hayatta kalacaklardı.. Ve evrendeki en korkulan ordunun askerlerinden biri olacaklardi...

#############

Acımasız adamin (ad bulamadim.), artik çocuklari olarak seçtiği bebeklerden bir ordusu vardi. Bu ordu tam 5 yıldır, onunla birlikte bu plani uygulamaya devam ediyorlardi. (Artik 19 yaşındalar.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Riren/Ereri One-Shot KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin