Μετά από όλη αυτή την περίεργη βραδυά ο Νίκος γύρισε σπίτι του σκεπτικός σχετικά με όλα αυτά τα γεγονότα.....
Σκεφτόντας ότι η ζωή του είναι περίεργη χωρίς καμία υποστήριξη κανενός, εφόσον οι γονείς του έχουν πεθάνει από τροχαίο ατύχημα όταν ήταν 8 χρονών.....Μεγάλωσε με την θεία του με τα αναγκαία αλλά περισσότερο τον βοήθησε η τύχη του και η λογική του που κατάφερε και σπουδάζει οικονομικά......
Καθώς είναι στο κρεβάτι του ξέγνοιαστος σκέφτετε την Αγγελα αυτό το κορίτσι που του χτήπησε την πόρτα από το πουθενά αλλά ταυτοχρόνος μάλλον και την καρδιά του......Στην συζήτηση τους δεν ήταν πολύ ομιλητικός αλλά ήταν πολύ φιλικός μαζί της.......Σκέφτετε την πονεμένη περίοδο που περνάει η Αγγέλα αλλά και την δικιά του πονεμένη ζωή......
Φοβάτε να αποκαλήψη την πραγματική του ζωή στην Αγγέλα γιατί φοβάται την αντίδραση και την απόρριψει της....Από ότι κατάλαβε η Αγγέλα προέρχεται από μια πλούσια οικογένεια χωρίς να τους νοιάζουν τα χρήματα αλλά το μέλλον τους.....
Αυτο το κορίτσι ίσως το έχει ερωτευτεί από την πρώτη ματιά που το είδε αλλά φοβάται την αντίδραση της για την ζωή του..........
Προς το παρών σκέφτετε να μην της πει τίποτα για την πραγματικότητα που υπάρχει αλλά να το αποφεύγει και όσο πάει, νομίζει πως θα τον οδηγήσει σωστά.......
YOU ARE READING
Πραγματική αγάπη
RomanceΗ ζωή της Αγγέλας στο εξωτερικό γνωρίζοντας την πραγματική της αγάπη για πρώτη φορά σε μια ήρεμη ζωή,ενώ θα της θυμίσει και το παρελθόν..........