Evet gençler selam nasılsınız¿¿
Sizi cringe'likten öldürecem bugün çünkü ben öldüm.....
Evvet. Cringe'likten öleceğimiz kitap bu. Yalnız okunma sayısı ile oy sayısına Allah aşkına bi bakın.
Ay bana bi şeyler oluyor, bayılacağım galiba.Lanet olası alarm seniii.Babitişko sjsjjsjsjdj
"KıZıM bUGüN GeNE kİmsEYi oKUldA dÖvMeyE ÇaLiŞmA tAaMmİ ¿¿¿"
Allah'ım keşke ölseydim de bunları görmeseydim Yarabbim!!
Mor fil görmüşler arkadaşlar şu işe bakın¡¡
Sınıfında meteor varmış. Kesin şimdi bu pedboy'dur, bu salakda buna 'aşık' olur. Sonra da bu pedboy bunu ezikler sonra özür diler sonra bu mal da affeder ve mutlu son falan.Ayy vallaha bayılacağım he şimdi.
Allah belamı vereydi de bunları görmeyeydim.Nasıl da hemen tanıştılar. Gözüne bakmış inanabiliyormusunuz hem de 2 dakika¡¡ Öpüşmeseler iyi şimdi.
Arkasında oturuyormuş bi de lan vay canına imkansız.
Bi de boku gelmiş sıçmaya gitti yazmış.Salak kendini komik falan mı zannediyor acaba anlamadım ki.
Allah rızası için bana okunma sayısı o kadar değil sen yanlış görüyosun deyin.Bi de başlığa bakın.Kuran çarpsın kanser olacam aw.Vay amk hemen kanki olmuşlar lan Umut'la hshjsnjks.Kucağına oturmuş 'kaşar kız' Meriç'in hemde sınıfta. Omen Tonrem.Siz liselisiniz olum kendinize gelin tıch tıch tıch tıch.
Cilvelere bak "yaaaa meriiic".Hadi bunuda geçtim, amına kodumun malı sen hiç mi türkçe görmedin lan.TDK'nın ebesini siktin olum.Yeter lan çok sinirlendim ciddi ciddi daha da yazmayacağım Allasen.
Özür dilerim küfür ettiğim için.Ama gerçekten acaip sinirlendim daha da dayanamadın tekrardan özür dilerim bay bay......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringe
HumorGelin burada boş yapalım, mutlu olalım. Arada kitapda eleştireceğiz canım nolacak sanki. Bu kitap çok güzel olacak bi kerem zaten.Hıh! Özürlü kategorisinde #1 im. Bravo bize xjjsjdjfjf