• in urma cu 2 ani si 2 luni•- Si , cum spuneam , tactica de anul acesta va fi complet schimbata , o sa vezi , o sa castigam campionatul anu asta , am stat toata vara sa gasesc tactici noi, antrenamente mai eficiente , iar selectiile de anul asta vor fi mult mai complexe ca sa ne asiguram ca vom avea cei mai buni jucatori !
Imi apreciam antrenorul foarte mult , dar in ciuda respectului pe care il port , chiar nu apreciam vorbaraia lui la 8 dimineata si in prima zi de scoala . Cu toata astea , in calitate de capitan al echipei de baschet din liceul nostru, ma bucuram ca este implicat. Imi usura munca cu mult .
Abia asteptam sa incepem iarasi antrenamentele si sincer sa fiu, ma bucuram de inceperea unui nou an scolar . Nu ma intelegeti gresit, nu ma bucuram neaparat de orele de curs , ci mai mult de prieteni si activitatile extra-curiculare.
Mergeam la un liceu de arte , totul era foarte diferit aici . Unii erau sportivi (ca mine) , altii desenau , altii cantau sau dansau . Unii dintre elevi chiar luau clase de gatit , sculptat in lemn sau teatru . Era una dintre putinile scoli in care chiar te bucurai sa te aflii .
-Buna dimineata ,cretule ! imi spuse o fata scunda ce tocmai ajunse langa mine . Gata de un nou an?
- Cred ca sunt , desii o sa imi fie dor de somnul meu . ii spun zambind lenes in timp ce ne asezam pe o bancuta in curte .
Mai aveam putin pana la inceperea orelor , asa ca mi-am scos o tigara din pachet .
Fata de langa mine sorbea lenesa dintr-o cana din plastic plina cu cafea , in timp ce isi cauta si ea pachetul de tigari subtiri . Sa va fac o mica prezentare, ea este Raon , prietena mea cea mai buna. O tornada de entuziasm si mult talent , cu par negru si ochi la fel de intunecati. Ne cunoastem de cand aveam 4 ani si suntem vecini de cand ne stim .
- Ma gandesc serios sa ma inscriu la cursul de teatru anul asta , ce zici? imi spuse Raon fara sa isi scoata tigara din gura , facand fumul sa se unduiasca prin aer.
- Sa speram ca o sa supravietuiesti dramelor , am auzit ca pustii sunt foarte competitivi .
- Cat de rai pot sa fie? Adica, nu cred ca pot fi mai rai decat mine ! zambii ea . Tu ce cursuri noi alegi anul asta ?
- Sincer sa fiu, habar n-am . Ma gandeam sa aleg cursul de gatit . O sa imi prinda bine , mai ales ca mai avem putin pana la facultate si sincer ma vad mancand supa instant de 3 ori pe zi . Dar inafara de asta nu cred ca o sa am timp de foarte multe , antrenorul vrea cel putin 2 ore antrenamente in fiecare zi .
-Uita-te peste orarul tau , poate avem vreo ora impreuna ! spune ea entuziasmata in timp ce isi cotrobaia prin ghiozdanul gri dupa orarul ei . Deobicei aveam norocul sa picam in cateva clase impreuna .
Dupa o evaluare scurta a orarului incarcat am ajuns la concluzia ca anul acesta avem ora de sociologie , matematica , dar si engleza impreuna .
- Eh , se putea si mai rau . Oricum ne vedem la pranz si probabil si pe teren . Cred ca anul asta ma inscriu la majorete , vreau sa schimb perceptia lumii cum ca majoretele sunt doar niste pitipoance arogante si proaste .
Clopotelul suna strident , iar Raon isi arunca paharul de cafea si chistocul in cosul de gunoi . Mergeam agale pe holurile liceului spre prima clasa a zilei : sociologia . Raon era plina de viata si entuziasm ca de obicei , insa pe mine ma obosea teribil cateodata . Dar dupa atatia ani, m-am obisnuit .
Ne-am asezat la locurile noastre obisnuite unul langa altul pe la mijlocul salii in timp ce profesoara ne zambea plina de viata , in timp ce tinea foaia cu prezenta in abele maini .
- Buna dimineata dragii mei elevi , ma bucur foarte mult sa va revad dupa aceasta bine meritata vacanta , sper ca v-ati intors in forma anul acesta pentru ca am o presimtire ca va fi un an incarcat . Inainte de prezenta , as dorii sa va fac cunostinta cu noul elev transferat , Yukimaru . spuse ea plina de viata in timp ce arata spre un baiat cu parul blond deschis , ce statea in prima banca de la fereastra . Purta o camasa de blugi descheiata peste un tricou negru , iar aspectul sau era foarte bland , putin timid . Zambii stangaci cand isi auzii numele pronuntat si se intoarse spre stanga lui pentru a da mana cu o fata care probabil tocmai ii se prezentase .
- Ma astept sa il primiti cu caldura si sa nu il faceti sa se simta prost cu glumele voastre mai "avansate" . Ma uit la tine Max . spuse ea in timp ce se uita cu subanteles pe sub ochelarii ovali la mine .
- Cand vreodata am facut eu glume avansate, doamna profesoara? Toata lumea stie ca eu fac cele mai neavansate glume posibile .
Clasa rase infundat , ba chiar si profesoara zambii in timp ce marca absentii. Asta e talentul meu , imi place sa fac oamenii sa rada si sunt destul de bun la asta , insa mereu am inteles limita dintre "amuzant" si "nesimtit" .
-Bun copii , astazi ma gandeam sa vorbim despre un subiect mai lejer , anume : Ce reprezinta iubirea pentru voi? Ce ar fi sa ne raspunda .. hmm , Raon , ca tot esti cu mana ridicata .
- Pentru mine iubirea inseamna multe lucruri, desii iubirea este diferita , depinde in ce circumstanta esti . Bine inteles , iubirea fata de parinti reprezinta respectul si aprecierea , iubirea fata de o melodie sau un loc special , reprezinta calmitatea si sentimentul de confort sufletesc . In timp ce iubirea fata de o persoana , precum o iubita , reprezinta sentimentul de protectie .. de siguranta .. sentimentul de "acasa" . Raon isi termina visatoare fraza in timp ce Ms. Siti o aplauda usor .
- Se vede ca te-ai inscris la teatru , 'On. spun eu in soapta , dar in asa fel in cat sa ma auda toata lumea , jucandu-ma cu pixul pe masa .
- Vad ca in dimineata asta esti foarte vorbaret , Max . imi zambii Ms. Siti pe sub mustati , mereu am fost preferatul ei, chiar daca nu recunoaste.
-De ce nu ne spui tu ce reprezinta iubirea pentru tine .
- Simplu! Eu nu cred in iubire . Se intampla numai in seriale turcesti . Sigur , sigur , manifest si eu iubire fata de , nu stiu, parinti spre exemplu , dar fata de o alta persoana , gen un "suflet pereche" , nu niciodata . Abureli.- Oh, se pare ca cineva nu sa indragostit niciodata pana acum ! O sa iti gasesti tu nasul intr-o zi sa stii . Bun , cine urmeaza?
Ora se desfasura conform programului , fiecare elev vorbii la randul lui , iar trebuie sa recunosc , desii nu eram fanul subiectului , discutia mi s a parul foarte interesanta . Mai erau 10 minute din ora si venii si randul noului venit sa vorbeasca . Puteam sa jur , mi se parea asa de cunoscut, toata ora incercasem sa imi dau seama de unde il stiu.
- Ahmm... isi incepu el timid propozitia , cu o voce foarte subtire, dar totusi clara. Pentru mine iubirea reprezinta un sentiment de siguranta .. cineva care nu te-ar judeca niciodata si care ti-ar acorda toata afectiunea din lume . Cineva care ar fi langa tine chiar si pe patul de moarte .
Clopotelul suna vesel imediat cum isi termina Yukimaru fraza , iar Ms. Siti ne dadu ca tema un eseu despre importanta iubirii in vietile noastre , dupa care ne ura o prima zi excelenta .
———————————————————————————
Cine ar fi stiut , ca fix tu o sa imi fi nasul ... Ca fix tu o sa imi arati ce este iubirea . Intr-un mod atat de dureros , atat de placut.
CITEȘTI
Wake up for me
Teen FictionDoamne , au trecut ani de la prima mea carte . Nu stiu daca va mai amintiti de "Please Wake Up" , dar eu inca am cosmaruri cu povestea asta . A fost cea mai buna idee a mea , dar prima carte a fost scrisa extrem de prost . Asa ca am schimbat putin p...