Anneme o mektubu yazalı neredeyse 2 ay olmuştu. Onu neredeyse hiç aramıyordum çünkü ararsam ertesi gün o beni daha çok özleyecek ve merak edecekti..
Şimdi size 2 ay içinde neler neler yaptığımı anlatmak istiyorum. Ya da.. daha öncesinden mi başlasam? Evet evet en başından başlayayım.
Aşık olduğum kişi.. bir sadist. Çocukluk aşkım. Ona içimde bir şeyler hissetmeye başladığımda daha 11 yaşımdaydım. Pek çocuk sayılmam aslında.. değil mi? Her neyse, o zamanlar o zamanlar ikimizde masumduk. Sadece o... kendinden alçak gördüğü kişilere karşı içinde sadistlik taşıyordu. Bunu o zamanlar yaşına veriyordum ergenlik diyerek geçiştiriyordum. Ama bazı şeyler vardır. Yaş ilerledikçe davranışlar da ilerler ya da zamanla o davranışlar yerini başka güzel şeylere bırakır. Onun sadistliği ise yaşıyla beraber büyüdü, gelişti. Buna rağmen ona hala aşığım.
Biz ikimizde Busan'da büyümüştük benim 16. yaşıma kadar. O 18 yaşındaydı ve liseyi okumak için Seoul'a gitti. Zaten her fırsatta kendini Busan'a ait hissetmediğini ve gitmek istediğini söylüyordu. Onun ailesi fazlasıyla zengindi ama ailesi bir kez olsun onu oğullarıymış gibi sevmedi. Belki de bu yüzden o sadist birisi oldu. Gittiğinde ondan hiç bir şekilde haber alamamıştım. Taa ki şimdiye kadar yıllarca adını unutamadım ki her fırsatta sürekli onu araştırdım. O bir şirketin başına geçmişti. Ailesinden ona kalmıştı. Bir insan hem bir şirkete sahip olup aynı zamanda nasıl sadist birisi olabiliyordu ki..
Gelelim bana. Dediğim gibi onu yıllarca araştırdım yerini bulduğumda ise üniversiteden naklimi yaptırdım ve Seoul'e gittim. Son sınıftım zaten. Yarı zamanlı bir işe girdim. İşe girdiğim yer ve kaldığım ev onun şirketine ve evine yakındı. Akşam hemen hemen aynı saatte ve onu evine kadar gizli gizli takip ediyordum. Evi şirkete yakın olduğu için yürüyerek gidip geliyordu. Bu benim işime geliyordu aslında.Sadist bir insanın sorumluluk sahibiymiş gibi akşama kadar şirkette çalışıp daha sonrasında da işten çıkması bana biraz garip geliyordu. Sonuçta bir sadist insanın mutlaka günlük olarak zarar verdiği birileri vardır diye düşünüyorum. Ama evet onun hakkında bazı eyleri yanlış biliyormuşum. Evet onun her gün zarar verdiği birileri vardı ama akşama kadar da şirketin başında durmuyordu..
Jaebum... aklımı çok karıştırıyorsun ama yine de deli gibi
aşığım sana
Gençler bölüm hiç içime sinmedi falan ama siz beğenmediyseniz bile çok şey etmeyin çaktırmayan oy falan verin yorum atın işte
2jae ile kalın kuzucuklar