Kisahnya ni bermula bila aku dimasukkan dalam Asrama.. Dan ini kisah benar-benar atau pengalaman dan pertama kali memasuki dunia gay ni. Jadi aku ni UPSR boleh lah juga masatu.. Dapatlah masuk ke SBP.. Sekolah mana tak boleh cerita.. Jadi aku panggil sekolah X aja.. Sekolah X ni kira famous ah gak kat negeri aku ni. Kalau orang tanya aja sekolah mana, bangga nak mati bila jawab sekolah X..
Jadi masa form 1, biasalah tak biasakan diri. Janggal kekok.. Lagi-lagi 'homesick'.. Aku ni jenis yang tak pernah berpisah dengan mak dan ayah. So memang sedih lah nak meninggalkan sarang waktu tu. Jadi hari bertukar ke bulan dan bulan bertukar ke tahun. Tahun yang penat sebab nak kena biasakan dengan rutin barukan. Lagi-lagi rutin SBP. Kawan-kawan boleh lah ramai juga. Dan aku tak pernah terdetikpun untuk suka seseorang. Jadi mulalah tahun baru.. Dari junior bertukarlah kepada freshman.. Naik f. 2.. Sumpah aku tak bohong.. Aku belum pernah mimpi basah dan lambat akil baligh walaupun dah naik 14 tahun.
Jadi setiap tahun ada rombak dorm tau.. Bila pendaftaran kita akan dapat satu senarai.. Tunjukkan kita duduk di dorm mana dan kelas mana.. Dan banyak jugalah aku terpisah dengan member-member exdormmate aku ni. Jadi tengok-tengok dapat satu dorm dan kebetulan sekelas pulak dengan ada sorang budak lelaki ni.. Kitorng dua-dua kelas 2 Alpha.. Aku describe dia sikit.. Muka dia macam arab gitu tapi putih... Gambar ni gambaran muka dia.. Boleh dikatakan 80% muka dia sama dengan muka lelaki bawah ni.. Sumpah lebih kurang dengan gambar bawah ni..cuma bentuk muka dia kurang panjang sikit kalau nak banding dengan gambar bawah ni.. Handsome.. Budak rugby wakil sekolah.. No wonderlah ramai peminat dia.. Aku tak nak dedahkan nama dia tau jadi aku namakan dia Farhan(bukan nama sebenar).
Dalam dorm tu ialah dari tingkatan 2-5.. Dan daripada setiap batch tingktan 2 hingga 5 tu mesti ada 5 orang.. Jadi dalam tu 20 orang lah..jadi untuk form 2, aku, farhan, classmate aku tahun lepas 2 orang, dan ada budak kelas belakang sorang.. Jadi sekurangnya walaupun terpisah dengan dormmate tapi ada juga member sebab sekelas tahun lepas kan jadi tahulah sikit hati budi tu. Jadi habislah hari pendaftaran dan sesi persekolahan nak mula esok.. Aku tak boleh tidor jari borak lah sikit dengan abang senior.. Last2 tertidur.. Dan aku nak terus straight to the point macam mana cerita ni bermula..
Jadi bulan bersilih ganti. Dan tak silap dah pertengahan tahun dah.. Aku dengan Farhan pun macam dah boleh rapatlah sebab kitorng satu dorm, satu kelas jadi lama-lama dah leh ngam.. Farhan popular.. Banyak perempuan classmate ada crush kat dia.. Maklumlah dahlah budak sukan, lepastu pandai(BI dia power gila), pengawas sekolah lagi dan extra handsome lak tu.. Jadi kitorng biasanya akan siapkan homework sesama kat bilik prep dan so on. Tapi until one day.. Kami satu kelas 2 Alpha pon diminta oleh cikgu kitorng untuk ke perpustakaan. Perpustakaan kitorng ni di bahagian depan terang menderang tapi bila sampai-sampai kat meja belakang.. Agak gelap gak ah.. Jadi meja tu genap-genap untuk enam orang..Dan biasanya perempuan lah yang penuhkan depan dan lelaki duduk belakang.. Jadi kitorngpum baca dalam gelap.. Tapi taklah gelap sangat boleh dibacalah juga.. Aku duduk ditengah-tengah di antara Farhan dan Zamil(bukan nama sebenar).. Tapi zamil ni jenis tak kawan dengan lelaki.. Dia prefer duduk ngan perempuan so dia letak aja barang dekat situ.. Jadi kiranya sebelah aku kosonglah.. Dan ada 3 orang lagi kat depan aku.. Sumer budak2 popular ah gak.. Sebab semua tu budak ragby and budak sukan.. Aku pun tak tahu macam mana boleh rapat gila dengan dorang.. Mungkin sebab Farhan kot😅
Dekat bahagian belakang tu memang sejuk.. Sebab pendingin hawa kat perpustakaan tukan.. Jadi tengah2 baca buku ni..ok sebelum tu nak bagitau aja supaya korang tak kompus. Nama aku rahsia tapi kawan-kawan aku panggil, "Dan".. Sambung balik.. Tiber-tiber Farhan bisik aku.. "Dan, sejuklah aku punya dah keras ni".. Aku ketawa, biasalah gurau-gurau kawan.. Aku jawab dengan nada ketawa, "Habis kau nak suruh aku buat apa"... Farhan jawab, "Panaskan boleh tak".. Aku kompus.. Aku mana faham benda ni semua.. Aku belum mimpi basah dan otak aku belum pernah masuk lagi ke dalam DAERAH tu jadi aku yang naif masatupun jawab tapi nada gelak.. "Nak panaskan macam mana?.. Dia tak gelak tau. Dia pandang aja aku.. Aku dah rasa tak selesa.. Aku buat2 baca buku.. Pastu dia bisik dan memang goosebumps waktu tu.." panaskan tu kau gosokkan dia".. Aku yang bodoh dan naif ni masih pelik ah.. Jadi aku pun letaklah tangan aku kat dia punya tu.. Memang betul dah keras.. Panjang dan boleh tahan besar pulak tu.. Lebih kurang panjangnya satu jengkal penuh atau 6.5 inch ke atas.. Aku tak tahu nak buat apa. Pastu dia bisik, "Tolonglah gosokkan".. Jadi aku pon tolong gosokkan dia.. Tak lama lepas tu, dia genggam tangan aku, dan gosokkan shaf dia dengan lebih laju.. Aku bukan apa.. Waktu tu aku risau sangt yang lain nampak.. Jadi mata aku pandang buku dan tangan aku menggosok batangnya.. Baik waktu tu member semua busy sorang tido.. Dua orang tengh sibuk salin jawapan. Tak siap kerja.. Jadi dirong memang busy buat hw tu before masuk kelas seterusnya..
Dia bisik aku, "Pandanglah aku".. Aku jawab, "Kau nak apa pulak kalini Paan(Farhan)".. Dia kata, "Pandang ajalah".. Aku pandang.. Memang bertentang mata betul2.. Aku sampai sekarang tak faham kenapa dia suruh aku pandang dia.. Dia muka dia waktu tu memang nampak nikmat.. Terpejam-pejam mata dia.. Mungkib daripada kenikmatan tu.. Pastu dia mengerang kat telinga aku... Aku toleh dan buat-buat baca buku dan dia tak berhenti mengerang kat telinga aku.. Dan lepas tu dia berhenti menggosok dan pergi terus berjumpa cikgu.. Katanya nak pergi ke tandas.. Jadi akupun buat-buat tak kisah..
Jadi ini pengalaman pertama aku.. Tapi masih belum kenali identiti aku sebagai gay.. Sebab aku belum tahu apa erti oral sex dan sebagainya.. Dan aku tak amik pot pun dulu..
Sambung di part 2
YOU ARE READING
Kisah Gay Pertama Di Asrama
RomanceSebelum tu nak cakap.. Ini kisah benar! dan tak ada sebarang tokok tambah.. Inilah cerita bagaimana saya mula mengenal identiti saya sebagai seorang 'gay'. Harap semua enjoy!