Ok sambung balik Farhan nak ke tandas.. Aku hanya diam buat-buat baca buku.. Boleh tahan lama jugalah dia dekat tandas tu.. Dalam 15 minit macam tu.. Disebabkan masa BM di perpustakaan sudah tamat jadi akupun tolong angkatkan barang-barang Farhan ke kelas.. Masuk saja di kelas aku letakkan barangnya dekat atas mejanya dan pergi ke tempat aku.. Farhan masuk ke kelas.. Nampak berpeluh dia.. Aku tanyalah dia.. "Paan, asl ko peluh2 ni, ko buat apa".. Dia senyum kat pastu dia jawab, "pergi lepaskan nafsu".. Pastu dia tergelak.. Aku kurang faham skit jadi aku ketawapun macam tak ikhlas😂😂.. Jujur..
Ok semuanya berlaku macam biasa.. Sehingga satu malam ni.. Asrama kitorng ada buat hari terbuka asrama.. Jadi memang masing-masing bersemangat nak cantikkan, nak dapatkan anugerah dorm tercantik.. Sampai malam cantikkan dorm.. Memang penatlah.. Jadi kitorng ni tak ada kerja tidur dekat tengah2 dorm.. Macam dalam gambar ni.. Kawasan yang tengah tu kami tidur beramai-ramai. Aku amik bantal dan terus tidur.
Aku tersedar bila ada jari dimasukkan dalam mulut aku.. Dan lebih mengejutkan tangan aku bagaikan sedang memegang sesuatu yang keras dan ada terasa rerambut.. Agak tebal juga. Tangan aku ada dalam seluar Farhan.. Farhan perasan aku tersedar.. Aku lihat semua orang dalam dorm dah tido malah memang gelap lah sebab memang selepas pukol 12, ada perintah light off.. Tapi aku boleh nampak juga mukanya daripada celahan lampu. Dia senyum dekat aku.. Aku memang terkejut habis... Aku tanya, "Kau buat apa ni Farhan.. Asal kau masukkan jari kau kat mulut aku".. Aku cakap dengan nada marah sebab biasalah orang tengah mengantuk dia kacau.. Pastu cepat-cepat dia balas, "Aku nak buat kau sedap".. Aku terpaku au.. Tapi aku senyap aja.. Dahlah tangan aku sedang memegang shafnya tanpa berlapik.. Dia masukkan semula jarinya di mulut aku.. Dan dia suruh hisap dan jilat jarinya.. Aku pun ikut aja.. Aku waktu tu tak ada masa nak meronta sebab letih.. Jadi aku hisap jarinya.. Sedang aku menghisap jarinya Farhan berbisik, "tolong urutkan konek aku boleh tak".. Ok genggam shafnya dan mula mengurut.. Sambil aku menghisap jarinya aku mengurut batang Farhan.. Farhan mendekatkan mulutnya dekat telinga aku dan mengerang.. Farhan berbisik, "Boleh tak aku masukkan tangan aku dalam seluar kau macam yang kau buat sekrang ni".. Aku senyap aja.. Memang aku malas nak cakap apa.. Dia perlahan-lahan masukkan tangannya ke dalam seluar aku.. Pastu dia bisik, "dah nak form. 3 pun tak ada bulu lagi ke?".. Lepas tu dia gelak sikit.. Dia menyapu2 kemaluan aku.. Waktu tu aku rasa pelik tau.. Rasa nikmat.. Rasa sedap ada.. Tak tahu macam mana nak ucapkan.. Lama2 kemaluan aku mula berdiri dari flasid ke tegang.. Dia mengurut-urut batangku. Ini kali pertama aku berasa kenikmatan yang lain daripada lain. "Kenapa kau urut rasa sedap ek", aku tanya.. Sumpah bila teringat balik aku suci gila bila tanya tu😂.. Farhan pun jawab, "Inilah namanya melancap, memang nikmat rasanya".. Farhan masukkan jarinya kedalam mulutku dan aku terus menghisapnya.. Tanganku mengurut batang Farhan dan Farhan pula mengurut batangku.. Farhan keluarkan jarinya daripada mulut aku dan menarik muka aku ke mukanya.. Dan berbenturanlah bibir Farhan dan bibir aku.. Dan sejak kucupan pertama akulah aku mula sedar yang diri aku lebih tertarik kepada Lelaki.. Semuanya kerana Farhan.. Dia yang mengenalkan dunia baru ni.. Lidah Farhan bertemu lidahku dan teruskan buat macam tu... Dia mengerang sekejap dan terus menjilat lidah aku... Kitorng terus bercumbu dan mengurut batang sesama sendiri.. Bila diingat balik batang Farhan lebih besar nak dibandingkan dengan aku punya.. Farhan mula bersuara, "Laju lagi, dah nak pancut".. Farhan menarik seluarnya kebawah sedikit sehingga terkeluarnya batangnya daripada seluarnya.. Bajunya ditarik ke atas sehingga ke paras dada.. 30 saat aku menggosok dengan laju kemudian.. Keluarlah satu cecair yang panas.. Pancutannya sehingga ke dada Farhan.. Dan tangan aku pun juga terkena cecair panas tu.. Kemaluannya yang keras semakin menurun dan menurun.. Dia menggosok cecair di badannya dengan bajunya. Terus dia mengucup aku.. Sambil bermain lidah, tangan kanannya mengurut batangku dan tangan kiri memicit-micit puting aku Aku tak tahu kenapa setiap kali dia memicit puting, rasa berahi lebih meningkat.. Aku rasa bagaikan mahu mengeluarkan sesuatu daripada kemaluanku.. Dan akhirnya keluarlah air maniku untuk pertama kalinya..memancut keluar.. Dan aku pun bermula memegang status akil baligh..
Seperti lelaki-lelaki lain, mereka akil baligh secara auto iaitu mimpi basah.. Namun akil baligh aku secara manual.. Aku perasan setelah aku memancutkan sperma dari kemaluan, perasaan berahi mula hilang.. Aku membersihkan tubuh badan aku daripada air mani ni.. Sebab aku fikir dalam fikiran air mani ni kotor.. Melekit.. Setelah siap bersihkan diri semua, aku dan Farhan tidur secara berpelukan.. Kali pertama dapat dakapan pelukan seorang lelaki.. Sebab aku tak ada abang atau adik lelaki.. Nak peluk ayah tu pun masa kecik aja. Farhan berbisik di telinga aku, "Sedap tak? Kalau ya nanti kita boleh buat lagi".. Aku angguk aja dan terus tertidur di bawah dakapan Farhan.. Farhan waktu tu memang berpeluh, terasa bau kelelakian dia..
Jadi untuk part 3/part akhir aku akan cerita pengalaman macam mana pula aku lebih mendalami dunia PLU ni.
YOU ARE READING
Kisah Gay Pertama Di Asrama
RomanceSebelum tu nak cakap.. Ini kisah benar! dan tak ada sebarang tokok tambah.. Inilah cerita bagaimana saya mula mengenal identiti saya sebagai seorang 'gay'. Harap semua enjoy!