𝑌𝑜𝑢 - 𝑎𝑚𝑒𝑙𝑖𝑎
𝚃𝚘𝚍𝚊𝚢 𝚒 𝚊𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚊𝚞𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚟 𝚝𝚟 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚛𝚒𝚟𝚎𝚛𝚍𝚊𝚕𝚎! 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚙𝚎𝚊'𝚜 𝚗𝚎𝚠 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚛! 𝙸 𝚑𝚊𝚋𝚎 𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊 𝚟𝚒𝚍𝚎𝚘 𝚊𝚞𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚒𝚗𝚟𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍 (𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝) 𝚊𝚞𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗! 𝙸 𝚊𝚖 𝚜𝚘 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚍!
𝐴 𝑓𝑒𝑤 ℎ𝑜𝑢𝑟𝑠 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟
𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚛𝚛𝚒𝚟𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚝 𝚘𝚏 𝚛𝚒𝚟𝚎𝚛𝚍𝚊𝚕𝚎, 𝚒𝚝 𝚒𝚜 𝚊𝚠𝚜𝚘𝚖𝚎! 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎𝚗𝚝 𝚖𝚎𝚝 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚢𝚎𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚖 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚘𝚘𝚗... "𝚑𝚞𝚑!" 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎! 𝙻𝚎𝚝𝚜 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜!
𝐿𝑎𝑐𝑒𝑦 - 𝑤𝑜𝑟𝑘𝑠 𝑎𝑡 𝑟𝑖𝑣𝑒𝑟𝑑𝑎𝑙𝑒
𝐷𝑎𝑣𝑖𝑑 - 𝑤𝑜𝑟𝑘𝑠 𝑎𝑡 𝑟𝑖𝑣𝑒𝑟𝑑𝑎𝑙𝑒𝐿𝑎𝑐𝑒𝑦 "𝚑𝚎𝚕𝚕𝚘 𝚊𝚖𝚎𝚕𝚒𝚊! 𝚆𝚎𝚕𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚝 𝚘𝚏 𝚛𝚒𝚟𝚎𝚛𝚍𝚊𝚕𝚎, 𝚕𝚎𝚝𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍. 𝙳𝚊𝚟𝚒𝚍 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚙𝚎𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 , 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎, 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚕𝚒𝚕𝚒𝚊 ( 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚙𝚎𝚊'𝚜 𝚗𝚎𝚠 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚛) 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚘!"
𝑌𝑜𝑢 "𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚙𝚎𝚊... 𝙸-𝚒 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞... 𝙰 𝚕𝚘𝚝 𝚊𝚗-"
𝐷𝑎𝑣𝑖𝑑 *𝚙𝚛𝚎𝚝𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚜𝚜* " 𝚒 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚘 𝚕𝚒𝚕𝚒𝚊... 𝙱𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗𝚝 𝚍𝚊𝚝𝚎 𝚖𝚎... 𝚂𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚜𝚎𝚛𝚙𝚎𝚗𝚝𝚜, 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛?"
𝑌𝑜𝑢 " 𝚒 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚖𝚞𝚖 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚙𝚎𝚊 𝚒 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚢𝚘𝚞..."
𝐷𝑎𝑣𝑖𝑑 " 𝚒 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚕𝚒𝚊"
𝑌𝑜𝑢 "𝚒 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚘 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚙𝚎𝚊..."
𝐿𝑎𝑐𝑒𝑦 " 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗𝚌𝚛𝚎𝚍𝚒𝚋𝚕𝚎! 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝!"
𝚈𝚎𝚜! 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚠 𝚒 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚟 𝚝𝚟 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚌𝚝𝚘𝚛𝚜!!
ʜᴇʏ ɢᴜʏs! ᴛʜɪs ɪs ᴍʏ ғɪʀsᴛ sᴛᴏʀʏ sᴏ ɪᴍ sᴏʀʀʏ ɪᴛs ɴᴏᴛ ɢʀᴇᴀᴛ... ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ᴇɴᴊᴏʏ! ɴᴇxᴛ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴡᴇ ɢᴇᴛ ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ᴍᴀᴅᴇʟᴀɪɴᴇ!!
YOU ARE READING
Riverdale
Teen FictionYou are a riverdale actor! Meet the crew! Become friends with your co workers and maybe even start relationships! 🤫