Ένα ταξίδι χιλίων χιλιομέτρων αρχίζει με ένα βήμα (1)

3.4K 191 202
                                    

Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα

Αναμειγνύω το μπλε σωληνάριο μαζί με το άσπρο στην παλέτα μου, με σκοπό να καταφέρω να αραιώσω το μπλε και να πετύχω το γαλάζιο χρώμα του ουρανού.

Παρατηρώ μπροστά μου τον κόσμο, για ακόμη μία φορά υπάρχει μεγάλο πλήθος κατά μήκος του λιμανιού.

Ένα νικητήριο χαμόγελο χαράζεται στα χείλη μου, η Θεσσαλονίκη είναι η καλύτερη πόλη σε όλη την Ελλάδα και χαίρομαι που οι περισσότεροι έχουν την ίδια γνώμη με εμένα, με πολύ μεράκι από μικρή προσπάθησα να σπουδάσω καλών τεχνών, σε μια ιδιωτική σχολή, σε αυτήν την πόλη με οποιοδήποτε κόστος, για να ζήσω και να αφήσω την τελευταία μου πνοή στην συμπρωτεύουσα απολαμβάνοντας την ησυχία και την νηνεμία δίπλα στα καταγάλανα νερά ζώντας ανάμεσα σε ανθρώπους γεμάτους χαμόγελα με μία ξεχωριστή πινελιά.

Απλώνω το μπλε στον καμβά μου με το μεγάλο πινέλο και με το μικρότερο που υπάρχει στην κασετίνα μου σχεδιάζω απαλά λίγα χνουδωτά γκρι σύννεφα. Με λίγο κίτρινο προσθέτω μικρές ακτίνες ηλίου για να δείξω το καλοκαίρι που έρχεται.

Όλα γύρω μου φωνάζουν καλοκαίρι, το δροσερό αεράκι, τα χρώματα που υπάρχουν, τα κοντομάνικα μπλουζάκια, τα λουλούδια, ο κόσμος που βγαίνει έξω και απολαμβάνει τις βόλτες τους. Όλα αυτά ξυπνούν την αίσθηση του καλοκαιριού που σε λίγες μέρες μπαίνει επίσημα μιας και βρισκόμαστε στα τέλη Μαΐου.

Κοιτάω παρατηρητικά κάθε μέρος της οπτικής μου γωνίας. Μπροστά μου βλέπω το λιμάνι και λίγο πιο πίσω ένα μικρό κοριτσάκι να στέκει και να παρατηρεί το μπλε του νερού.

Μπλε...συμβολίζει την ηρεμία και τη γλυκύτητα, το κρύο και την καθαρότητα της ψυχής. Δροσίζει και ηρεμεί. Είναι το χρώμα του ουρανού και του αέρα, της σοφίας και της εσωτερικής αρμονίας.

«Κοίτα μαμά είδα ένα ψαράκι.»φωνάζει χαρούμενη με την παιδική της φωνή και γεμίζει και εμένα με μία πρωτόγνωρη χαρά

Αφήνω για λίγο τον καμβά μου και προχωράω προς το μέρος τους με βιαστικά, γοργά βήματα.

«Καλησπέρα!»αναφωνώ με ένα χαμόγελο στην μητέρα του μικρού κοριτσιού και μου απαντάει με το ίδιο χαρούμενο ύφος, το καλοκαίρι ανέκαθεν πάντα προσθέτει μια δόση ευγένειας σε όλους τους ανθρώπους απομακρύνοντας κάθε σκυθρωπό νέφος

Αγάπης χρώματαWhere stories live. Discover now