Arif bey artik daha dikkatli ve bian olsun silahini yanindan ayirmiyordu Mirza ise hayin bi plan kurmus bu plani devreye sokmustu arif bey'i adim adim takip etmeye baslamisti
Arif bey bir gun evinden cikmis bir gorusme yapmak icin arabasina binip yola cikti tabi mirzada pesinden sanki olucaklari hissetmis gibi evden cikmadan oglu ve esiyle helalleserek cikmisti arif bey gidicegi yere vardiginda arabasindan inmis yavas adimlarla ilerlerken bi ses tanidik bi ses " komutan zamani geldi " arkasini dondu arif bey silah anlina dayanmis mirza ile karsi karsiyaydi bi an silahina sarilmayi dusundu ve oylede yapti mirza bunu dusunerek yanina bi adam daha almis ve oda silahini arif beye dayamisti arkasindan hizli dusunmesi gerekliydi ani bi hareketle arkasindaki adamin silahini alsada ard arda silah sesleri duyulmus bu sesler mirzanin silahindan cikmisti arif bey vurulmus tu haince ustune mermi yagmis ve yere yigilmisti kanlar icinde mirza ve adami hizla kosarak oradan ayrilmis arif bey'in son sozu oglum du onu yerde kanlar icinde gorenler hemen ambulansi aramis ti ama artik cok gecti arif bey hayata gozlerini yummus tuKapinin zili calmisti leyla hanim atillayla birlikte kapiyi acti karsisinda polisi gorunce sasirdi ve korktu sabahki vedalasma aklina geldi " yoksa dedi yoksa arif 'e biseymi oldu " ilk defa ismiyle hitap etmisti karsisindaki polis " Basimiz sagolsun" leyla hanim yere yigildi atilla korkuyla aglamaya basladi bilmiyodu basimiz sagolsun ne demek ama annesi bayilmis ve oda korkmustu ambulans cagrildi ve atilla herseyden habersiz annesiyle hastaneye gitmisti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOZKURT
Historical FictionVatani icin yasadi bir hilal ugruna herseyden vazgecti O asla yenilmeyi ihaneti kabul etmedi O gercek bi vatanseverdi