JENNİE:
Her zaman ki gibi alarmımın sesine uyandım.Bu gün okulun ilk günüydü. Dün gece bizim kızlarla konuştuğum için geç yatmıştım ve şu an başım acayip arıyordu. Hemen kendimi ılık dusun altına attım ve rahatlamış olarak çıktım. Okula serbest gittiğimiz için ne giyeceğim karar vermeye çalışıyordum. Ve sonunda çok güzel bir kıyafet seçtim.Rahat bir şeyler olmasına dikkat ettim. Hemen saçımı tarafım ve aşağı indim. Aşağıda hizmetçi bir şeyler hazırlıyordu. Ona bu gün kahvaltı yapmayacagimi söyledim ve babamı sordum.
Hz:Bay Kim bu gün evden erken çıktı ve 2 aylığına yurt dışında işinin olduğunu söyledi ve size iletmemi söyledi bayan Kim , dedi.
Jn:Tamam ben okula gidiyorum.
Dedim ve arabama binip Rose'u almaya gittim.Taehyung:
Sabah alarmımı erteleye erteleye kalktım ve hayatı sorgulamaya başladım. Kim tatilde sabahın 7'sinde kalkardi diye düşünürken aklıma bu gün okulun ilk günü olduğu aklıma geldi ve sinirle yatagimdan kalktım. Bu sınırının sebebi bundan sonra her gün sabahın köründe kalkmamdı. Hemen duşa girdim ve duştan çıkınca bakimimi yapıp üzerini değiştirmek için dolabimin önünde dikilmeye başladım. Şu an kızlar gibi hiç bir şeyim yok tribine girmeyi planlarken dolaptaki kombinlerden birini gördüm ve hemen onu giymeye karar verdim.Bu kıyafet çok hoşuma gitmişti. Hemen parfumumu sıkıp aşağı indim. Ağzıma bir dilim elma atıp ceketimi giyip evden çıktım. Daha zamanimin olduğunu gördüm ve Jimin ve Jangkook'u almaya karar verdim onları arayıp almaya geldiğimi söyleyince tamam dediler ve telefonu kapadılar.
Okulda Jennie:
Size sadece Rose'u alacağımı söylemiştim ama Rose'un evinin önüne geldiğimde beni 3 kafadar yan yana bekliyorlardı. Her neyse dörtümüz okula girdik ve okulun çok kalabalık olduğunu gördüm. Onları boş verip bahçede kendimize gölge ve güzel bir yer bulduk ve oturup konuşmaya başladık. 10 dk sonra herkes kafasını kapıya doğru çevirdi. Bende ne oluyo diye bakınca içeri 7 tane çocuk girdi. {Ama haklarını yemeyelim hepsi birbirinden yakışıklıyd.^-^} Herkes yanlarındaki arkadaşlarına birşeyler fısıldad. Ve sonra herkes işine geri döndü. Bizde onları takmadan konuşmamızda devam ettik. 5 dk sonra zil çaldı ve biz sınıflara çıktık şansımızı kızlarla aynı sinifdaydik. :). Ilk ders tarihti ama hoca bizleri tanıdı ve geriye kalan zamanda bizi serbest bırakıp sınıftan çıktı. Kızlarla birlikte kantine indik ve kahve alıp bir masaya oturduk. 20 dk sonra teneffüs zili çaldı ve bütün kapılar hayvan gibi açılıp bagirtilarla birlikte dışarı çıktılar. Sonra kantin dolmaya başladı. Ve birden o çocuklar kantine girdi ama bu sefer 4 kişilerdi. Herkes onlara dönüp baktı ve onları beğendiklerini belirten sesler çıkarttılar ve işlerine geri döndüler. Çocuklar gelip yan masamıza oturdular. Biz kızlarla sohbetimize devam ederken zil çaldı ve ayaklanarak sinifimiza doğru ilerledik. Geriye kalan bir kaç dersi daha bitirdik ve çıkış zili calmasiyla hemen eşyalarımı topladım ve kızlarla birlikte okuldan çıktık. Herkes eve kendi gidecekti. Kızlarla vedalasip arabama doğru ilerledim. Ama arabaya geldiğimde beni kötü bir süpriz bekliyordu çünkü şu an arabama biri yaslaniyordu ve bu kişi Lee'ydi. Hemen onun yanına gidip sorgulamaya başladım.
Jn: Sen buraya hangi yüzle geliyorsun ya çık arabamın önünden!!!!
L: Jennie bak senden özür dilerim. Beni lütfen affet...
Jn: Bunu beni aldatmadan önce dusunecektin. Hem kızla yatiyorsun hemde COCUK PEYDAHLIYORSUN sonra BENDEN GELİP ÖZÜR DILIYORSUN. OLDU BAŞKA ISTEYIN!!!!! Şimdi çık arabamın önünden ve bir daha karşıma CIKMA!!! dedim ama birden bileklerime yapışıp beni tehdit etmeye başladı.
L: EĞER BENİ AFFETMEZSEN BABANI DA ANNENI OLDURDUGUM GIBI ÖLDÜRÜRÜM DUYDUN MU ÖLDÜRÜRÜM!!!!!!!!!!!!!!
Bana dediği cümleyle birlikte birden şoka girmiştim çünkü Lee annemi bıçaklayarak öldürmüştü ve suçu sevdiğim çocuğun üzerine atmıştı. Ve şimdi beni babamı öldürmekle tehdit ediyordu. Tam o anda havadan bir yumruk geldi ve birden Lee' yi yerde gördüm. Üzerine bir çocuk atladı ve Lee'yi dövmeye başladı.
T: AİLEN SANA KARSINDAKIYLE NASIL KONUŞACAĞINI OGRETMEDIMI!!! dedi ve Lee'yi yumruklamaya devam etti ve birden 6 tane çocuk daha geldi ve çocuğu ayırmaya çalışıyorlardı. Ve çocuk Lee'nin üzerinden kalktığında Lee'nin suratında kanlar geliyordu. Arkamda ki 7 çocuğa döndüğümde bunlar sabahki herkesin WOW dediği cocuklardı. Lee sinirle ayağa kalktı, benim yanıma geldi ve kulağıma eğilip:
L: YARIN BABANI AYAKLARININ DİBİNE DELİK DEŞİK ATACAĞIM VE AGLAMANI GÜLEREK IZLEYECEGIM!! dedi ve gitti. Dediği lafla dona kalmıştım. Ve birden dudagimı ıslatan gozyasimi hissettim ve hickirarak ağlamaya başladım. Daha sonra omzumdabir kol hissetmemiş arkamı döndüm. Bu Lee'yi döven çocuktu.
T: Ben Taehyung. Bunlarda bizim tayfa.
Jn: Ben Jennie *halâ ağlıyorum*
Kaşlarını çatarak konuştu
T: Neden agliyorsun?
Jn: Yok birşey. Beni kurtardigin için teşekkür ederim. Size iyi akşamlar dedim ve arabama binip oradan uzaklaştım.
Çünkü eve gidip ağlamak istiyordum.Taehyung:
Adının Jennie olduğunu öğrendiğim kız bana teşekkür edip arabasına bindi ve gitti. Ben kadınlara bagirilmasindan nefret ederim hele de tehdit edilmesi beni delirtir. O pislik kızı babasıyla tehdit ettiğini duydum ve dayanamayıp çocuğun üzerine atladım. Çocuklarla ayrıldıktan sonra direk eve geldim ve bir şeyler yiyip salona geçtim bizimkileri arayıp bana çağırdım ve tamam dediler bu gün sabaha kadar oturalım ve konuşalım istiyordum.
Jennie:
Eve ağlayarak girince hizmetçi bana ne olduğunu sordum ve ona bişey olmadığını söyleyip direk odama çıktım. Neden mi birine söylemiyorum çünkü bende bilmiyordum. Babama bir şey olmasında korkuyordum çünkü bu hayatta ailemden sadece babam kalmıştı ve ben onuda kaybetmek istemiyordum. Kardeşim trafik kazasında ölmüştü , annem bıçaklanarak öldürülmüştü. Babamida kaybetmek istemiyordum. Ah
Ağlayarak uyumuşum. Uyku beni kollarına alinca bir daha onu birakmak istemiyordum. Çünkü bana bir anne şefkati veriyordu...{Evet ilk bölüm bu kadardı. Uzun oldu. İçime sindi umarım begenmissinizdir. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere HOŞÇAKALIN♡♡♡♡♡}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High School Lovers♡ KTH x KJN♡TAENNİE♡♡♡♡♡
FanfictionKim Taehyung×Jennie Kim♡ Jeon Jangkook× Lalisa Manoban♡ Kim Seokjin× Kim Jisoo♡ Park Jimin×Park Caehyoung♡ ☆Taennie☆ ☆Liskook☆ ☆Jinsoo☆ ☆Jirośe☆ İyi Okumalarrrrrr♡♡♡♡🌟🌟💜💜