<2>

243 14 15
                                    

Jennie:
Sabah alarmımın sesiyle zorla uyandım. Başım çok agriyordu. Kalkıp duşa girdim. Çıkınca uzerimi değiştirdim.

Okula gidemeyecek kadar yorgundum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okula gidemeyecek kadar yorgundum. Çünkü okulumun ilk günü Lee yüzünden mahfolmustu. Şu an onu düşünecek durumda değildim. Kızları aradım ve beni alabilecek kadar zamanları olup olmadığını sordum. Rośe ben seni alırım dedi. Çok mutluydum çünkü şu an arabayı kullanacak kadar gücüm yoktu. Acaba okula gitmesem mi diye düşünürken dışarıdan Rośe'nin arabasının kornasini duydum ve hemen ayakkabimi giyip arabaya bindim. Okula doğru yol aldık. Umarım bu gün sessiz, sakin ve bir olay olmadan geçerdi. Öyle umuyorum...

Taehyung:

Ve son olarak maskemi taktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ve son olarak maskemi taktım. Artık hazırdım okula gitmek için arabanın anahtarını alacaktım ama hiçbir yerde yoktu. Evde tek yaşadığım için soracak kimsede yoktu. Birden aklıma dünkü ceketimi bakmak geldi. Koşarak üst kata çıktım. Düşündüğüm gibi ceketimin cebindeydi. Hemen alarak aşağı indim kapıyı açtığım gibi karşıma Jangkook çıktı karşımda gülerek duruyordu. Ona " Ne guluyon" bakışı attım.
Jk:CANIM abim beni okula bieakirmisin??? Lütfeeeeeeennnn!!..:D , dedi ve tekrar sırıttı. Gene sarhoş araba kullandı ve babası arabasını onun elinden aldı.KESİN...
T:Peki... atla arabaya.

Jennie:
Okula geldiğimizde Rose ve Jisoo bizi bekliyorlardı. Benim halimi görünce şaşırdılar ve beni soru yağmuruna tuttular.
Rs: Jennie iyi misin suratin bem beyaz (nasıl yazılıyor bilmiyorum ;D)ne oldu sana böyle???
Js: Hasta mı oldun?? Üşuttun mü???
Ls: Kızlar bir durun da kız nefes alsın. Ve Jisoo Unnie azıcık mantıklı ol yaz sıcağında nasıl üşutebilir?? Evet Jennie seni dinliyoruz...
Bu konuşmalardan sonra artık soylemeliydim. Çünkü sonra anlatmazsam pişman olacağımı anladım. Ve ar-dından dün akşam ne olduysa anlattım. Kızlar beni dinlerken sinirlendiklerini gözlerinden anladım.
Ls:Bu Lee denecek p*ç çok ileri gitmeye başladı. Ben ona haddini bildiririm, dedi ve 1 dk falan durdu ve birden üçü birden konuştu.
Rs,Js,Ls:Seni bir erkek mi kurtardı??????? Adı neydi??? Nasıl gözüküyordu??? Yakışıklımıydı????
Jn:Kızlar bir nefes alın. Adı galiba... Taehyung 'du ama emin değilim.Dış görünüşü ise.... Okula girdiklerinde herkesin onlara baktığı çocuklardan biriydi. Suratına aglamaktan bakmadım. Aldınız mi sorularinizin cevabını.
Js,Rs,Ls:EVETTT!!!Kkkkkk
Js: Neyse sen takma hem babam yurt dışına gitti demeden mi? Hiç birşey yapamaz.
Jn:Peki 2 ay sonra babam geldiğinde ne olacak? Babamı o zamanda öldürebilir!?.😢 Kızlar ben çok korkuyorum. Babama yapmasada bana yapabilir. Ondan beklenir. Babam gelene kadar bende kalsanız olmaz mı??
Ls: Bilmiyorum. Akşam haber veririm.
Js:Bilmiyorum.
Rs:Bilmiyorum.
Jn:Tamam. Biz konusmamiza de am ederken zil çalmıştı. Herkes yakalanıp sınıfına doğru giderken
Jn:Kizlar ben bi tuvalete gidip geliyorum.
Hepsi:Tamam...
Hemen en üst kattaki kızlar tuvaletine çıktım. Genelde başım agriyinca veya yanlız kalmak istediğimde buraya gelirdim. Çünkü burası hem boş hemde mis gibi kokardı. Suyu açım elimi yüzümü yıkarken içeri dün gördüğüm çocuk girdi. Adı neydi... Taehyung evet Taehyung'du. Dönüp kafa selami verdim. Tam cikacakken kolumdan tuttu ve beni önüne çekti.
Jn: Çeker misin elini!? Yüzüme boş boş bakıyordu.
Jn: Ne istiyorsun?
T: Dün neden agladin???
Jn: Bu seni ilgilendirmez. Elini kolumda çek derse geç kalacağım. Dedikten sonra elini kolumdan çekti ve
T: Lee sana ne dedi!!
Jn: Pardon ama bana bagiramazsin hem sen kim oluyorsunda sana cevap vereyim.?!?! Dedim ve omuzuna çarparak tuvaletten çıktım. Biraz sert vurmuşum çünkü omuzum çokağrıdı. Aslında boyum kısa olduğu için koluna değdi ve galiba kası olduğu için ona degmistim. Herneyse hizlıca sınıfa indim kapıyı çaldım ders matematikti geç kaldığım için özür diledim ve yerime geçtim. Yanımda oturan Rose bana dönüp
Rs:Kızım nerede kaldın 20 dkdır tuvalette ne yapiyon. Tövbe tövbe 😂😂
Jn: Sonra anlatırım.
Mö: Jennie hem derse geç kalıyorsun hemde konuşuyorsun bir daha yakalarsam bozuşuruz ona göre!.
Jn:Tamam hocam -_- Hocaya sinir olmuştum ama dersi dinlemeye devam ettim. 10 dk sonra zil çaldı ve önümüzde oturan Lisa ve Jisoo, yanımda oturan Rose bana döndü.
Rs,Ls,Js:Niye derse geç girdin??
Jn: Yine o çocukla karşılaştım, dedim ve olanları anlattım. Hepsi şaşırarak dinledi. Bir anda Rose ayağa kalktı ve dans etmeye başladı. Sınıftaki herkes ona bakarken biz utançtan suratimizi kapatıyordu. Ben hemen Rose'un kolundan tutum ve yerine oturttum. Biz ona sorgulayıcı gözlerle bakarken o bize güldü.
Js:Kızım delirdin mi? Ne guluyorsun.
Rs:Jennie bence çocuk seni önceden gördü ve şimdi de aşık!!!!
Jn:Çocuk beni yeni gördü. Ne aşkı. Delirdin mi? Allah aşkına. Dedim ve bu konuyu burada kapattım. Bu gün olaysız geçmişti. Hemen çantamı topladım ve aşağı indim. Tabii kızlara da hoşçakal dedim ve aşağı indim bugün eve yürüyerek gidecektim. Zaten sabah Rose'la gelmiştim. Kulakligimi taktım ve yürümeye başladım. Yürürken düşündüm " Acaba eve gittiğimde babamı ölü bir şekilde gorurmuyum??" Korkarak eve gittim. Kapıyı hizmetçi açtı. Bir sorun yok gibi gözüküyordu. Hemen odama çıkıp uzerimi değiştirdim. Telefonu elime alıp babamı aradım. Ama babam telefonu açmadı. Korkmaya başlamıştım. Babamı artar arda aradım ama açmadı. Birden telefonum çalmaya başladı. Birden babam arıyor sandım ve telefonu elime aldım. Ama arayan gizli bir numaraydı. Birden açma gereği duydum. Telefonun ucundaki ses konuşmaya başladı.
??: Merhaba JENNİE!
Jn: Kimsiniz?
??: Tanimadin mı güzellik.?!
Jn: ...
??: Babanı ozledin mi?
Jn: Lee!!!
L: Evet, Lee! Babanı aramışsın. Ben sana demedim mi babana zarar vereceğim diye. Baban nerede olursa olsun babana zarar veririm. Sen beni hiç tanımamışsın.
Jn: Babama ne yaptın!!!
L: Sakin ol güzellik babanın canını yakmadan geberttim. KORKMA. dedi ve telefonu yüzüme kapattı. Birden agladigimi fark ettim. Hıçkırıklarımı tutamadım ve bağırarak ağlamaya başladım. Hizmetçi sesimi duymuş olacak ki koşarak odaya girdi. Ve bana ne olduğunu sordu. Aglamaktan anlatamıyorum. En sonunda kısa ve öz bir şekilde konuştum.
BABAM ÖLDÜ!!!!!
Evet bu bölüm bu kadardı. Umarım beğenmişsinizdir. Bölüm içime sinmedi ama hadi hayırlısı. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere HOŞÇAKALIN♡♡♡





High School Lovers♡ KTH x KJN♡TAENNİE♡♡♡♡♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin