Hoseok ve Taehyung WhatsApp Sohbeti
Tae:Hyung
Hobi:?
Tae: Hyung böyle davranma lütfen
Hobi: Nasıl davranmamı istersin?
Görüldü
Hobi: Taehyung, sana neden böyle davrandığımın farkında mısın?
Tae: Jin hyunga yaptığım şeyden dolayı
Hobi: Hayır tae, sen herşeyden önce onların insan olduğunu unuttun ve hak etmedikleri şekilde tüm okula rencide ettin. Peki eline ne geçti?
Tae: Peki sende ne değişti hyung?
Hobi: Ne
Tae: Bir anda iyilik meleği kesildin, sanki eşcinsellere karşı bi sempati duymaya başladın gibi. Yanılıyor muyum?
Hobi: Öncelikle ben zaten öyle canım istediğinde herkese kötülük eden birisi değilim bu bir. Ve aynen sempati duyuyorum bu iki. Hatta güzel bir haber vereyim onlardan biri oluyorum.
Tae: Gay mi oldun?
Hobi: Hayır Tae, aşık oldum.
Tae: Bir erkeğe?
Hobi: Taehyung bu durum bir zamanlar bana da iğrenç gelse de sayende anladım ki öyle olmuyor. Ne renklerin, ne cinsiyetlerin farklı bir ayrıcalığı yok aşkta. Sevgi var, birbirini seven iki insan var, saygı var. En önemlisi duygular var Taehyung. Sayamayacağın kadar seni sıcacık tutan duygular. Fark ettim ki bu zamana kadar hiçbirini tatmamışım ben, hala öyleyim. Ama diyorum ya sevmeye başladım. Renk, dil, ırk, cinsiyet ayrımı yapmadan sevmeye başladım. Sende öyle yap. Yapmasan bile insan ol Taehyung. Duyguları önemse.
Tae: Mutlu ol hyung, diyecek bir şeyim yok. Haklısın. Ne insan olmayı ne doğru düzgün sevmeyi ne de yaşamayı öğrenebildim. Dilerim ki sizler öğrenirsiniz
Hobi: Senden uzaklaşmamın sebebi akıllanmandı Taehyung. Belki şu an aklın karışık olabilir, üzülme. Seokjin hyung konusuna gelirsek de biraz zaman geçsin. Sana değer verdiği için çok kırgın doğal olarak. Ama eminim ki sevginin iyileştiremeyeceği bir yara yok.
Tae: Teşekkür ederim. Gerçekten, her şeye rağmen.
Hobi: Salak birazda hayvan olabilirsin ama olsun seviyorum işte.
Okula ne zaman geleceksin? Bu dersler kendiliğinden geçilmeyecek hani küçük bey.Tae: Bu hafta geleceğim hyung. Bir şey var mı değişen?
Hobi: Jungkook var|
Sikmese bari|
Çelik don giy|Tae: Hyung?
Hobi: Söylenecek gibi değil Tae. Sen okula gel görürsün zaten ^^
Tae: Korkmalı mıyım?
Hobi: Kim Taehyungsun sen kendine gel ne korkması
Ağla hatta|Tae: Pekala öyle diyorsan. Benim çıkmam gerek şimdi, görüşürüz hyung
Hobi: Baaaay 👋🏼
...
Kjin size mesaj göndermek istiyor
Kabul et/ geri çevir
Kjin: Merhaba Jungkook 👋🏼