•Shawn Szemszöge•
Beléptem a kávézó ajtaján,majd szememmel keresni kezdtem Connorékat. Fél perces keresés után megpillantottam Briant a többiek társaságában.
-Sziasztok,miről maradtam le?
-Épp most beszéltük,hogy mennyit késik Lana.-nézet órájára Alessia.
-Most lehet én vagyok a hülye,de ki az a Lana?-Tetem fel a kérdést felvont szemöldökkel.
-Most komolyan nem tudod.-nézett rám unottan Alessia.-Ohh tényleg...Te még nem találkoztál vele.-röhögött fel magán a sötét hajú lány,erre csak egy szemforgatást kapott.
-Sziasztok-lépet mellém egy 19 éves körüli lány-bocsánat,hogy késtem.
-Már megszoktuk.-Rakta le az eddig kezében tartott poharat.-De mi így szeretünk!-Mondta mosolyogva Brian a lánynak aki időközben leült Alessia mellé.
-Amúgy ,mostanában elkezdtem írni az első dalomat!-Mondta izgatottan Lana.-Amúgy ő nem ül le?-Nézett rám.-öö izé ,hogy is hívnak?
-Komolyan nem ismersz?Én vagyok Shawn Mendes!-vigyorogtam büszkén.
-Nem rémlik.-vonta meg a vállát.
Erre csak páran az asztalunknál elkezdtek csendben nevetni.
De én inkább leültem Lanával szemben.
A lány szép ..sőt gyönyörű !De a viselkedése nem nagyon tetszik.
Túlságosan nagyképű!
Úgy csinál mintha királynő lenne!
Gondolkodásomból Connor zökkentett ki.
-Haver ,te mit kérsz ?-Tette fel kérdését a melletem álló barátom.
-Most nem eszek.-Hadartam el pár szóban.
-Shawn lázas vagy?Te sosem mondasz nemet a kajára!-Nevetett magán Connor.
Alessia felé néztem ..Jó,kit akarok én átverni?Csak lanát akartam jobban szemügyre venni.
Haja sötét szőke volt, ajkai rózsaszínek.
Egy sima fehér pólóban volt,és egy farmer kabátban amit az imént levett magáról.
-Tudom ,hogy szép vagyok ..De azért ennyire nem kellene bámulni.-Mondta mosolyt elfolytva a lány.
-Én nem bámultalak!-Mondtam talán túl gyorsan.
Arcomat felvette a pír,de miért? Egyáltalán nem tetszik a lány!Sőt még idegesít is!
-Persze -nevetett.
-Istenem ..úgy csinálsz mintha te lennél a királynő!-néztem rá lenézően-Ki korornázott meg téged?-Kérdeztem unottan.
-Megenni mikor fogjátok egymást?-Kérdezte Brian nevetve.
-Miről van szó?-Jött az asztal mellé Tina.
-Semmi nagyrol!Csak Lanának kicsit nagy a képe!
-Én is ezt gondolom rólad!Pacsi.-mondta unottan a velem szemben ülő lány.
-Még csak fél órája ismerkedtek meg,de már megtudnátok fojtani egymást!-Intézte szavit Alessia Tinának.
-Hát akkor ez egy True love!-Csapta össze kezeit a lány.
-Hah,jó vicc!-Mondta nevetve Lana-De bottal sem érnék ehez a majomhoz!
-azonos!-mondtam unottan.
-Ki fogad velem ,hogy össze fognak jönni?
-Jézusom-Mondta undorodva a lány-Sajnálom Tina..de ez csak neked lesz veszteség!
YOU ARE READING
Queen-Shawn Mendes Ff
FanfictionLana és Shawn találkozása nem sikerül túl fényesen. De ez az "utálat" később elmúlik? Az akit legjobban utálsz,talán egyszer az lesz,akit majd legjobban szeretsz. Egy olyan ember akiért bármit megadnál..talán még az életedet is? (.....) Ha felkeltet...