Cover made by:BiancaStoica8
(citirea descrierii e necesară pentru a înțelege ceva din carte)
|Hyorin pov|
Mă trezesc buimacă,gândul fiind la noul an de liceu. Mă ridic din pat,tărându-mi picioarele până la dulapul cu haine. De-acolo îmi aleg un crop top sclipicios și o pereche de pantaloni de blugi rupți la genunchi.
Mă îndrept spre baie,acolo unde îmi fac rutina zilnică. La păr am ales să-l prind într-un coc binefăcut,lăsând două șuvițe din părul meu brunet să atârne. În picioare i-au o pereche de adidași Adidas superstar.
Ies din baie apoi îmi i-au ghiozdanul și îl pun pe umăr. Cobor scările și merg în bucătărie unde mănânc repede lapte cu cereale,știind că două din cele mai bune prietene ale mele mă așteaptă deja de câteva minute.
—Eu cu Loren Grey,Melanie Martinez,Selena Gomez,Ariana Grande și Camila Cabello suntem un grup foarte popular în școală,și suntem deasemenea cele mai bune prietene—
Termin,pun vasele la spălat și ies în fugă de pe ușă,acolo unde le văd pe Loren și Melanie. Ne salutăm după care mergem spre școală.
L-Gen,mie încă nu-mi vine să cred că începem din nou școala…aceași colege plictisitoare,aceași profesori care se dau la fete…ne-ar trebui o schimbare. Cum ar fi un băiat.- spune blonda ofticată și pe un ton plictisitor.
Loren are dreptate,noi fiind într-un liceu care include doar fete,zilele sunt plictisitoare. Majoritatea fetelor sunt c***e,și majoritatea profesorilor c*****i care se dau la fete.
M-Ști că nu e posibil,băieții adolescenți n-au voie la școala noastră…totuși ar fi interesant.- spune Melanie gânditoare.
După un drum plin de râsete și “cum ar fi”,am ajuns în sfârșit în fața școlii. Acolo fiind aceași persoane plictisitoare și numai fețe cunoscute din clasele 9-10-11-12,singurele persoane pe care nu le cunoaștem sunt fetele care de-abia au ajuns în liceu,adică fetele din a-8ª.
Le observăm pe celălalt-e,așa că le facem cu mâna pentru a ne observa,și o fac imediat. Le fac semn să ne punem pe o bancă,una lângă un copac pentru a fi umbră. Începem să vorbim despre ce am făcut în vacanța de vară.
•A=Ariana Grande.
•M=Melanie Martinez.
•L=Loren Grey.
•S=Selena Gomez.
•C=Camila Cabello.
_•H=Hyorin.A-Bă,deci am văzut un băiat super duper arătos,frumos,blond,cu ochi negri,cu pielea foarte albă,cred că poate fi .-
S-Cum îl cheamă?-
A-Pe uniforma lui scria ‘Min Yoongi’,deci așa îl cheamă.-
C-Ce i-ai spus?-
E-Stați să ghicesc...îh-o-eu-bli-s-u-n-tAri-Bi-O...bleee...-
Ariana roșește atunci când începem să râdem,mă ridic de pe bancă,ele făcând la fel. Nu vreau să mă laud,dar eu sunt cumva șefa dintre ele,a doua șefă fiind Loren,urmată de Ariana. Noi trei suntem...reginele,și ele trei...prințesele. Așa zic unele fete din școală,dar nouă nu ne place să fim comparate pe grade. Apropo,nu eu am decis să fiu șefa,am fost votată de colege. În fine…o să explic altcândva.
Am intrat în școală,atrăgând atenția tuturor. Suntem obișnuite. Am ajuns la dulapurile noastre,acolo unde ne îndesăm ce nu ne trebuie.—cum ar fi câteva cărți care n-au dea face cu ora noastră—.
S-Ce avem ora asta?-întreabă deschizându-și dulăpiorul. Selena e Mereu fata uitucă din grup.
M-Molla.-(În Coreeană‘nu știu’)
L-Mmmm…civică!-spune uitând-use în mica sa agendă.
Mergem spre clasă,unde urmează același ore plictisitoare...
[Jimin pov]
Eram în ora de dans,însă nu reușesc să mă concentrez la ce spune profu'. Gândul îmi e la liceul ‘Jeonman’. Nu chiar. Ba la fata despre care ne-a zis Yoongi,a zis că o cheamă Ariana Grande. Așa că am hotărât să mergem să o căutăm azi acolo.
P-Domnule Park! Ce am zis?-încearcă acesta să mă facă atent.
E-Nu știu,nu îmi pasă-îi răspund nepăsător.
P-La ce te gândești?-
E-Ce îți pasă ție? Nu-i treaba ta!-
Acesta se înfurie și mă trimite în biroul directorului. Mno,doamne. Am intrat fără să mai bat la ușă,acolo văzându-l pe domn' director.
D.d-Nu te-a învățat mă-ta să bați la ușă?-
E-Nu.-
I-am povestit tot,el rămânând surprins. Bine...asta nici nu se poate numi 'povestit' fiindcă am zis doar “i-am răspuns de două ori profesorului de dans”.
D.d-Cred că îți știu pedeapsa…tu nu îți dai seama cât de greu e să fi profesor,deci hai să te facem să înțelegi...vei merge la liceul unde lucrează și fratele meu,la liceul Jeonman,și vei face pe profesorul de dans pentrucă el a avut un accident de mașină și e în comă.-spune trist ultima parte.
Am mărit ochii,nu pot să cred. Ăsta mă trimite la liceul de fete?! O să fie distractiv.
D.d-Vei începe chiar acum. Hai,fugi fuguța! Acum!-
Ies mai mult fugind din birou și merg în clasă pentru a-mi strânge lucrurile.
[Peste câteva minute]
Mă aflu în fața școlii,trebuie să mă prezint directoarei din școala asta.
Ajung în biroul ei,unde aceasta îmi face semn să înaintez.D.d(2)-Tu trebuie să fi Park Jimin,nu?-
E-Da,eu sunt.-
D.d-Eu sunt Mi-Young,dar îmi poți spune Mia. Trebuie să discutăm orarul.-
De ce nu pot să fie toți ca ea?
Zâmbesc începând să-i ascult ‘discursul’.
Deci,prin ce am înțeles eu,trebuie să vin aici în fiecare zi la ora 14.00,la cât de slabe sunt toate fetele de aici nici nu mă mir.
·Va fi distractiv.
CITEȘTI
Profu' de dans ||P.Jm
FanfictionJimin este un adolescent care primește ca pedeapsă, pentru jignirea unui profesor,treaba de a fi profesor de dans pentru a vedea cât de dificil e. Așa ajunge la liceul "Jeonman",un liceu ce conține doar fete. Acolo întâlnește o mulțime de fete,dar d...