İlk önce karakterlerimizin binası
Hufflepuff=Tatlı,Dürüst,Arkadaş Canlısı
Luna
Jazmin
Simon
Jim
EmmaRavenclaw=Zeki,özgün,yaratıcı
Nina
Gaston
Pedro
Delfi
SebastianGryffindor=Cesur,Kahraman,Güçlü
Matteo
Nico
Yam
FlorSlytherin=Hırslı,Kurnaz,Büyüleyici
Ambar
Ramiro
Emilia
Benicio
_____________________
SLYTHERIN ORTAK SALONU
Ambar her zamanki gibi koltukta oturmuş Emilia ile sohbet ediyordu yakında binaların yıl sonu puanları açıklanacak ve birinci seçilecekti. Yanlarına Ramiro geldi:
"Gryffindor ve Hufflepuffların Quidditch maçı var gelecek misiniz?"
"Aslında çok iyi fikir hadi ambar gidelim birlikte."
Ambar oflayarak yerinden kalktı ve birlikte Quidditch maçının oynanacağı yere kadar yürüdüler. Emilia lafa daldı:
"İki azılı rakip ikiside çok güçlü ne yazık ki bizim kadar başarılı olamayacaklar." Ramiro başını salladı ve ona katılmadığını belirtti:
"Tabiki aralarında sevgili olanlar olduğu için bu maç çok yumuşak geçecek bence sıkıcı olacak" Ambar güldü
"Herkes senin gibi eğlenmek için sevgili yapmıyor tabiki ama bu sefer başın dertte Yam'ı aldatmamalıydın."
"Bana hayat dersi verene bak Ambar, Matteo ile sırf çıkarların için çıktın."
3 arkadaş birlikte sahadaki yerlerine oturdular.
_____
Nina ve Gaston iki sevgili maçı seyretmeye gelmişti. Nina en yakın arkadaşı Lunayı görmek için sabırsızlanıyordu iki takımda sahaya çakmaya başlayınca Nina Luna'ya Gaston Matteoya el salladıYaklaşık 15 dakikadır iki takımda eşitti maç çok kızışmalı idi Luna atak yapmaya çalışıyor Matteo ise onu engelliyordu. Yam Simonun elindeki topa hamle yaptı ve deliğe bir atış gerçekleştirdi ve Gryffindor öne geçti. Maç gryffindorun galibiyeti ile bitmişti.
_____
"Yam inanamıyorum sayıyı ben atacaktım ve simonun o mağlubiyet yüzünü görmek istiyordum"
"Matteo kusura bakma ama Luna seninle çok iyi bir şekilde başa çıktı eğer kimse bu sayıyı atamasaydı Finalde Slytherin ile karşılaşamayacaktık."
Nico Yam'a döndü ve:
"Tüm maçı slytherinliler ile maç yapmak için mi kazandın?" Matteo Nico'nun sözünü kesti:
"Aslında Yam gibi bende slytherinlilere gününü göstermek istiyorum onların çok bilmişliklerinden sıkıldım ve bunaldım."
Yam elindeki eşyaları yere bıraktı ve takım arkadaşlarını ayağa kaldırdı
"Hadi diğer takımı tebrik etmeye gidelim onlarda bugün çok başarılıydı."
_____
Luna oflayarak koltuğa oturdu
"Of Simon az daha kazanacaktık Yam'ı tutman lazımdı."
"Olsun oldu bitti. Canını sıkma artık hem bak bizi tebrik etmeye gelmişler."
Luna Jim Simon ve Emma kapıda onları tebrik etmeye gelen Gryffindor takımı ile karşılaştı.
Jim ve Nico sevgiliydi.
Jim ve Nico hemen birbirine sarıldı. Matteo da karşı takımdan Lunayı tebrik etmek için yanına gitti.
"Hey sakar kız bugün benim hakkımdan çok iyi geldin."
"Ah yapma çilek çocuk sen zaten bir yüz karasısın senin hakkından gelmeme bile gerek yok."
"Çok emin konuşuyorsun beni tanımıyorsun bile ama daha fazla tanımak istersen bu akşam büyük salona gel. Şimdi iksir dersi var ona yetişmem lazım."
Matteo Luna'ya çapkın bakış atarak arkadaşlarına katıldı ve birlikte iksir dersi için yürümeye başladılar. Flor :
"Hey bu ders slytherin ile sakın ama sakın birisinin kafasına iksir Kitabı geçirmeyin."
4 arkadaş gülerek iksir sınıfına girdi. Ramiro kızlarla flört ediyor, Emilia Ambar'a oje sürüyor, Benicio ise arkadaşları ile takılıyordu. Dörtlü maçtan geç çıktıkları için sınıfa geç gelmişlerdi. Herkes yerine geçmişti bile. Hoca girer girmez derse başladı.
"Ah bu Emilia gerçekten iflah olmaz Matteo'nun ondan hoşlanmadığı belli hala niye onun peşinde koşuyorki bu arada Ambar beni yam ile oturmaktan kurtardığın için teşekkür ederim"
"Ramiro eğer seninle oturmasaydım burada savaş başlayabilirdi."
"Yıl sonu balosuna kiminle gideceksin?"
"Hiç bir fikrim yok kimseyi bulamazsam benicio ile giderim. Ya sen?"
"Çok fazla seçeneğim var ama Emilia kimseyi bulamazsam kankan olarak seninle gideceğim dedi."
Ön sırada onları dinleyen yam sıkıntıyla Matteoya yaslandı.
"Çok yüzsüz bir insana aşık olmak kadar kötüsü yok."
"Neden kendine baloya gidebilecek yeni birini bulmuyorsun?"
"Sen buldun sanki seç bir kızı götür biz kızlarsa sevdiğimizin teklif etmesini bekleyelim."
Ders bitmişti ve Matteo büyük salona inmişti. Lunayı beklemeye başladı.
"Hey çilek çocuk nasılsın?"
"Oh bende seni bekliyordum."
"Önemli bir olay mı oldu?"
"Imm şey hayır ama bu güzel sakar kıza bir şey sormak istiyordum."
"İşin mi düştü yoksa gerçekten önemli bir şey mi?"
"Aslında bir teklif eğer bir partnerin yoksa benimle yıl sonu balosuna gelmek ister misin?"
Luna birazcık şaşırmış ve utanmıştı
"Şey aslında Sebastian az önce teklif etti."
"Ya demek şansım bu seferlik yanımda değil."
"Aslında Matteo onun teklifini kabul etmedim bu da şimdi senin teklifini kabul edebileceğim anlamına geliyor."
"İyi o zaman postacı kız baloda görüşürüz."Kısa oldu ama güzel bir başlangıç yaptığımızı düşünüyorum lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın