Luna aynanın karşısında balo için giydiği elbiseyi deniyordu. Neredeyse balo başlayacaktı ve hala tam hazırlanamamıştı.
"Luna bil bakalım dışarıda seni kim bekliyor?"
"Ah hayır olamaz Nina geç kaldım değil mi zaten çok kötü görünüyorum Nasıl gideceğim Matteo'nun yanına?."
"Saçmalama Luna çok güzel oldun. Hadi artık Gaston ve Matteo dışarıdalar."
İki arkadaş partnerlerinin yanına indi. Nina Gaston'a sıkıca sarıldı. Matteo Lunayı süzdü ve gülümsedi:
"Bu güzel prensesi baloya götürmek benim için onur."
Luna kızardı ve Matteo'nun koluna girdi. Çiftler akın akın baloya gidiyordu. Ramiro ile Emilia, Benicio ile Ambar kol kolaydı. Emilia Matteo ve Lunaya bakıp:
"İnanabiliyor musunuz benim yerime o Luna'yı davet etmiş baloya bir de mutlu mutlu konuşuyorlar."
"Emilia neden Matteonun peşini bırakmıyorsun bu okulda en az 500 erkek var."
"Ama Ramiro insan aşık olacağı kişiyi seçemez."
"Aşık olacağı kişiyi seçemez ama değiştirebilir."
Ramiro elini Emilia'ya doğru uzattı ve onu dansa kaldırdı. Ambar ise dans edenleri izleyen Simonun yanına oturdu.
"Hey Ambar, niye dans etmiyorsun?"
"Bilmiyorum sanırım canım istemiyor sen?"
"Emma arkadaşları İle takılıyor şu sıralar aramız biraz kötü ama bunları boş verelim dans etmek ister misin?"
"Bilemiyorum."
"Hadi ama küçük bir dans Ambar ne varki?"
Ambar hafif gülümseyerek yerinden kalktı. Elini Simon'un omzuna koydu ve birlikte diğer çiftler gibi dans etmeye başladılar. Matteo ve Luna ise danslarını bitirmişlerdi.
"Hey postacı kız seni harika bir yere götürmeme izin verir misin?"
Matteo Luna'nın elini tuttu ve onu kulenin en üst katına götürdü kapıyı açtığında ikisini çok güzel bir balkon manzarası karşıladı.
"Burası ne kadar güzelmiş çilek çocuk."
"Burası en sevdiğim yer normalde buraya kimseyi getirmem sen şanslısın postacı kız ."
"Beni farklı kılan ne çilek çocuk?"
Matteo birden Luna'nın elini tuttu ve onun elini kalbine götürdü.
"Bak Postacı Kız tam burası seni her gördüğünde çok fazla atıyor. Seninle vakit geçirmek, seni düşünmek bana iyi geliyor. Çok bir şey yaşamadık seninle ama eğer bana izin verirsen daha güzel anılar yaşayabiliriz. Ne dersin izin verir misin çilek çocuğuna?"
Luna çok şaşırmıştı ama gülümsemesine engel olamadı.
"Evet çilek çocuk sana izin veririm."
Matteo Luna'yı kendine doğru çekti ve onu öptü. Luna Matteo'ya sarıldı:
"Diğerleri bizi aramaya çıkmadan biz aşağı insek iyi olur çilek sevgilim."
_______
"Hey selam sen Yam'sin değil mi?"
Yam önünde duran yakışıklı çocuğa baktı.
"Evet ben Yam'ım ama sen kimsin?"
"Ah ben David, seni şarkı söylerken dinlemiştim sesin efsane ötesi."
"Seni tanıyorum geçen sene turnuvada birinci olmuştun."
"Evet, hey sen yalnız mısın?"
"Bana eşlik edebilirsin."
Ramiro Yam ve David'i izliyordu. Emilia onu sarstı.
"Senin kafan yerinde mi onları izlemeyi bıraksana."
"Yam'ın o adamla ne işi olur Emilia?"
"Salak mısın sen hem eski sevgilini aldattın hem de şu an onu kıskanıyorsun." Benicio ikisinin konuşmasını böldü:
"Şu masadaki bardakları görüyor musunuz? İşte onlarda alkol var."
"Hogwarts'ta alkol yasak ne işi bunun orada Benicio?" Ramiro masaya doğru yöneldi ama onu Emilia tuttu.
"Sen tam bir katıksız salaksın eğer sarhoş olursan Juliana ceza verir hatta Quidditch takımdan atabilir."
"Sadece bir bardak içeceğim zararı yok."
"Sen bilirsin paçanı kurtarmaya çalışmayacağım."
_______
Ambar bir ileri bir geriye dönüyordu.
"İnanamıyorum Ramiro ne yaptım dedin?"
"Dün gece sarhoş oldum gidip Yam'a beni neden aldattığını sordum sonra o da bana tokat attı. Yatakhane'ye giderken Juliana'nın odasının önünde uyuya kaldım ve o da beni bu sabah gördü. Sonuç olarak Quidditch takımından atıldım." Benicio ters bir bakış attı:
"İyide o seni aldatmadı ki sen onu aldattın. Acaba sen paronaya mısın?"
Emilia offladı:
"Yarınki Quidditch maçına Ramiro'suz çıkacağız."
Ramiro ayaklandı:
"Ben Juliana'ya yalvarmaya gidiyorum yarınki Gryffindor&Slytherin maçında görüşürüz."
_______
Hikaye saçma gelmeye başladı ama daha fazla Simbar sahnesi koyacağım ve Lutteo ilişkisine heyecan katacağım. Belki hikayemiz düzelir✌🏻
Bölümden Kesitler