D: AI INNEBUNIT? DE TOT?
Diriginta of: De ce tipi, Dorinel?
Dorian: N-nimic!
Diriga: Okeyyy ahhahahaha xDDDiriginta se intoarce la lectia ei plictisitoare. Ma uit in ochii Luminitei, pregatindu-ma sa-mi cer scuze, dar ea isi intoarce privirea spre tabla, zicand:
L: Am inteles ideea, Dorian, sunt o nebuna.
Ma uit confuz la ea. CREDEAM CA II PLACE CEARA DIN URECHILE MELE!!! Sunt distrus.
Incep sa plang, propunandu mi sa ma sinucid cand iese diriga. Dar Luminita se apropie de mine si imi zice ca oricum nu eram genul ei. Plang si mai tare. Pot schimba asta. Stiu ca pot schimba asta.
OK DC IMI SCRIE TASTATURA ASA WTF VOI VEDETI??
inf, inapoi la poveste.
Ies din clasa si ii arat degetul mijlociu digirintei. O iubesc foarte mult, insa daca asta trebuie sa fac pentru a o castiga pe Luminita, o fac.
Apoi, ma duc la sala. In timpul foarte lung de 3 minute am realizat ca nu pot face muschi, asa ca mi-am cumparat muschi falsi de silicon. Apoi, mi-am luat o geaca de la zara si mi-am facut tatuaje.
O da. Acum sunt pregatit. Merg pe strada cu ochelarii de soare pe nasul meu mic si dragut si ma vede Luminita si ma pupa. Omg!!! Am reusit!!!
L: Cand ai devenit asa cool si periculos?
Eu: De cand m-am nascut beibi.Luminita ma duce la ea acasa. Cred ca stiti si voi ce urmeaza, dar pot sa spun ceva: s-a sculat iar hatzul si nu ma oftic de data asta.
Side note presupun:
UITATI CUM SCRIAM AICIGEN WTF
ma rog sper ca v-a placut aceast capitol scurticel si foarte secs VA PUP AHAHAHAGA PA