VOTE....🌾☁☔🎶♥💭💌
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
جۆنگکووك:ئممم.....نازانم
شوگا:بە هەر حاڵ....جار جارە سەرێ لە خوارەوە بە منیش زیاتر بە کاری کۆمپانیاوە سەرقاڵ ئەبم....
جۆنگکووك:هاھ....بێ گوومان سوپاس براکەم من ئەڕۆمە خوارەوە سەرێکیان لێ ئەیەم دووای ئەوە کەمێ ئەخەوم...
JUNGKOOK...P.O.V
هەستامو بەڕێ کەوتم بۆ ژێرزەمینەکە و چوومە ژوورەکەی مینسوون کە خۆشم نەم ئەزانی بۆچی ئەچمە ژوورەکەی مینسوون کە نامجوون ئازاری ئەدا.......بەڵام لە پڕ وەستام....بەڵام چیم بینی.....
بینیم کە پاسەوانەکان بە گوریس لە مینسوونیان ئەیا وە منسوون هەموو لەشی لە ناو گۆماوی خوێن دا بوو وە چاوەکای وەك ئاگر سوور لە بەر ڕقەکەی وە قژە تەڕوو خوێناویەکەی لە گەڵ جەستەیەکی لاوازی بێ هێز..... دەموو چاوێکی شێواو...جلە دڕاوەکانی....بێ ئەوەی خۆم ویستم لەسەربێ ووتم...
بـــوەســتـن....!!!
نامجوون وەستاو مینسوون بە ڕقەوە سەیری منی کرد...
دیسانەوە ووتمەوە...:ب....بوەستن....ئەوە من کارەکە تەواو ئەکەم....
نامجوون و پاسەوانەکان چونە دەرەوە....وە من بەرە بەرە لە مینسوون نزیك بوومەوە...هەستم بە ترسەکەی کرد کە نەی ئەویست دەری بخا....
MINSOON...P.O.V
هێواش هێواش نزیك ئەبوویەوە لێم زۆر ئەترسام کە شتێکم لێ بکات یان دەست درێژی بکاتە سەرم بەڵام دەرم نە ئەخست.....
-چیت ئەوێ لێم نەفرەتی وازم لێ بێنە بڕۆمەوە....نارانم هۆکار چییە کە لێرەم....بەڵام سوێند ئەخۆم پەیوەندیم بە هیچەوە نییە....
جۆنگکووك بزەیەکی لاری بۆم کرد و ووتی...
جۆنگکووك:ههھ....بچکۆڵ تەنانەت خۆشم ئەوە نازانم....
زۆرم پێ سەیر بوو کە وای ووت بەڵام دووبارەم کردەوە...
-تکایە واز بێنە بڕۆمەوە ماڵەوە....دڵنیام ئێستا کە دایکم زۆر خەمی منیەتی.....
بە هەنسکی گریانەوە وام وت...
جۆنگکووك:ئاوا بە زووی نا.....وەرن کارەکەتان تەواو بکەن...
at night...NONE..P.O.V
پەساوانەکان هاتنە ژوورەوەو بەردەوام بوون لە ئازاردانی مینسوون و جۆنگکووكیش چووە دەرەوە..
٭٭تێپەڕاندنی کات٭٭
نزیکەی مانگێکە مینسوون بەند کراوە لە لای جۆنگکووك وە خێزانەکەی مینسوون واتا دایکوو باوکی لە گەڵ خوشکێک کە لە خۆی بچووکترە ناوی یووریە وە تەمەنی ۱۱ ساڵانە بە دوای مینسوون دا ئەگەڕێن وە لەگەڵ ئیوولی هاوڕێی مینسوون هەموویان زۆر غەمبارن وە ئیوولیش یەک دوو هەفتەیە لە ماڵی مینسوونە بە مەبەستی دڵدانەوەی خاتوو کیم سیۆیۆن کە دایکی کیم مینسوونە ....وە لە لای پۆلیسیش شکایەتیان کردووە بەڵام پۆلیس هەموو شوێنێک گەڕاون بەڵام نەیاندۆزیوەتەوە...وە باوکی مینسوون ناوی کیم کیۆنگە.....
YOU ARE READING
THE DANGER MAN......پیـاوی ترسـنـاك
Actionپیاوێکی ترسناك و خۆشەویستی،شەڕ،مردن..........