Taehyung:
Már csak pár lépésre voltam a fiútól mikor valaki meg lőtt..próbáltam nem össze esni,de nem sikerült..A földre estem,a porba,ami a sebemnek igen csak nem tett jót..a fájdalomtól a szemeim össze szorítottam,s próbáltam nem sírni,de nem mentem vele sokra..Később arra lettem figyelmes,hogy valaki az ölébe vett,de nem tudtam,hogy ki lehet az,mivel a szemem nem akart ki nyilni..
Yoongi:
Amint láttam a fiút földre zuhanni,oda mentem nem-e halt meg..bár az lenne ebben az egészben a lényeg..na mindegy. Fel vettem az ölembe,amint láttam a lőtt sebet a hasán. Intettem Kentának,hogy segítsen a sebbel,mert,hogy ő tud az ilyes féle dolgokról minden félét..na lényeg,hogy nem szeretett volna segíteni,de csak rá vettem..
Nem vagyok én annyira szívtelen..mondjuk kedvesnek se mondanám magam,de, mint banda vezér,szükségem van a szigorra..
Amint egy bíztonságosnak mondható helyre értünk,le tettem a fiút,és Kenta kezdte is a vizsgálgatást,meg a műtést
Amíg Kenta műtötte,végig néztem rajta..
Barna haj,kissé kockás has,hozzám képest magas,és az arca is nagyon szép..
Én nem lőttem volna le..nem tudom melyik szerencsétlen volt..de erre még vissza térünk.
Kenta le kezelte a sebét,majd ment a többiekhez lövőldözni..a másik csapat nagyon erős,bár csak hatan vannak,vagyis most öten,mivel a hatodik csávó fél halálán van..de ez nekünm csak plusz pont..hamarabb ki nyírjuk őket
De mondjuk az is igaz,hogy a bandának nagy híre van..mindenkit ki gyílkolnak,de közülük senki nem hal meg..ezt nagyon tudom furcsállani..
De az a lényeg,hogy az én bandám túl élje,majd a többi nem számít..Amint így elmélkedem,észre sem veszem,hogy a fiú idő közben fel ébredt..
Oda sétáltam hozzá-Na fel ébredtél?-kérdem leguggolva hozzá
-Azt hiszem..-mondja még mindig kábán,de ezen nem is csudálkozom,most lőtték szét a belét..-te ki vagy?-nézegeti az arcom..a szeme barna..és szépen csillog
-Min Yoongi..a banda vezére-erre ijedtebben néz
-Ugye nem ölsz meg?
-Pfh..-legyintek-most mentettelek meg-nyúlok a sebéhez kicsit se óvatosan,mire fel szisszen fájdalmasan,én meg csak le röhögöm-bocs-mondom,még mindig vigyorogva,ő meg csak meg rázza a fejét,majd egy kicsit fennébb ül.
-Én Kim Taehyung vagyok-nyújt kezet,és én is nyújtok,mert miért ne?
-Örvendtem..de most mennem kell,míg valakik ki gyilkolják a bandámat-evel ott hagytam őt-Merre voltál,te hülye?! Woojint ki lőtték!-jön velem szembe Chen
-Te csak ne hülyézz,oké?!-szorítom őt egy falhoz,egy fegyvert meg a fejéhez
-Oké oké-meg fordulnék de a másik csapatból egy magas,izmos csávó vissza nyom,mire csak a karját hátra csavarom..azért mert nem vagyok izmos,még van erőm bőven.
A karja egy óriásit recsegett,majd el engedtem,mert láttam,hogy szinte sír..pfh..eskü nem néztem volna ki belőle..
El nevettem magam,majd a földre verve őt,bele rúgtam..
Amint meg fordultam,nem messze meg láttam a barna hajú fiút,neve szerint Taehyungot, és felé kezdtem menni-Hallod az a csávó mit bőg?-kérdem tőle nagyon komoly arccal
-Nem szokott-nézett a fiúra a földön,aztán vissza rám
-Na igen...-néztem én is hátra-..de szerintem te most menj pihenni,nagyon csúnya a sebed-álltam hozzá közelebb s újra meg piszkáltam a sebét nem annyira durván majd attam rá egy puszit-meg fog gyógyulni-mondtam,majd mentem Woojin holt testéhez,a Taehyung gyerek meg csak nézett utánam,majd később vissza is ment a ,,bíztonságos" helyre pihenni..Mostmár tizen kilencen vagyunk..
És pont az egyik leg jobb emberünket lőtték ki..a gyász vigye el őket..
Miután el vitték a halott testet,vissza menteem a fiúhoz,aki aludt..így mentem segíteni a többieknek,ha nem is lövik le őket,legalább ők lőjjenek le valakit..ami nekük nehézkes..nem tudnak jól célozni... Így ez csak lőszer pazarlás. Életükben örülnek ha le lőhettek egy,leg több három embert,az már náluk nagy dolognak számít..míg a másik csapat tagjai, fél óránkét képesek kigyilkolni nyolc esetleg tíz embert is..
Woojin egy nap ötöt tudott meg ölni,ami a csapatunk szemében nagy dolog..
Persze nekem megy több is,de nem szeretnék dicsekedni,nem lenne fer a többiekkel szemben..Jungkook:
Fel keltem a földről,majd el indultam oda,ahova láttam be menni Taet..
Nem hiszem el,hogy képes volt minket ott hagyni! Ez hihetetlen..
Hamar meg is találom,egy másik fiú társaságában..a fiú szeplős,narancs sárga hajú,vékonyka..de nem túlzottan..-Te most jobban teszed ha velem jössz!-húzom ki Taet a kunyhó szerű valamiből,ott hagyva a másik fiút
-Te normális vagy baszd meg?! Az a fiú a másik bandában van,de szerintem ezt te is jól tudod!-nézek rá mérgesen
-Igen,tudom
-S ezt csak így mondod?!
-Igen..képzeld valaki meg lőtt-mutatott a hasára
-Aham..s kértél rá puszikát,igaz?
-Nem! Azt adta ő magától..amúgy meg nem te mondtad,hogy egy igazi férfi nem sír? Mert te sírtál..és Yoongi azt hiszi,hogy máskor is azt csinálod,szóval kussolj Jiminnel kapcsolatban,oké? Oké-válaszolt magának