Jennie gözden kaybolunca Yoongi yerine geçerek onu beklemeye başladı. Jennie'yi gördüğünde ona yavaşça yaklaşarak papatya buketini verdi.
"bu ne"
"gel"
Yoongi, Jennie'nin elini tutarak çatıya çıkarmıştı. Jennie ilk başta anlamasa bile çok takmamıştı.
Çatıya çıktıklarında Jennie anlamaz gözler ile Yoongi'ye bakıyordu.
Yoongi yavaşça Jennie'yi sandalyeye oturtmuş ve karşısına geçmişti.
"şey bugün özel bir gün müydü"
"özel bir gün olacak"
Jennie hala anlamamıştı. Bir süre sessizce yemek yemişler ardından Yoongi ayağa kalkmıştı.
"ah nasıl başlasam bilemiyorum"
"noldu ki"
Yoongi yavaşça diz çökmüştü.
"senle 2 yıl önce burada tanışmıştık. Seni o pencerede ilk gördüğüm anda anlamıştım. Geleceğim olacağını. Biliyorum. Evlenmek istemiyorsun. Hayır desen bile önemli değil. Sadece bu anı benle yaşamanı istedim belki başka kişiler ile evleniriz. Yine de benle böyle bir anın olmasını isterim. Bu yüzden benimle evlenir misin"
"hayır diyeceğimi bilmen güzel bir şey fakat evet"
"biraz daha bekleyebilirim galiba"
"ne"
"haftaya kabul eder misin"
"neyi"
"teklifimi"
"evet dedim ya"
"ne evet mi"
Burada bitiriyorum.
Sonunda evleniyorlar yani
İlk başta yazdığımda aklımda hiç böyle bir kurgu yoktu.
Aslında Jennie ve Yoongi yine birbirlerini sevecek. Fakat buluşamayacaklardı. Her ikisininde içinde yaşayacakları bir aşk olacaktı. Her ikisi de başka kişiler ile evlenecekti.
Biraz sonra devamını yazacağım. İkisi gibi bişi olacak ve şunu unutmayın her çiftin hikayesi mutlu bitmez