5 2 0
                                    

Kendine zarar verenler...

Asla ve asla gerçek acıyı tatmamışlardır. Acı çekince jilet atmak mı lazım ? Güçlü olmadığımızı belli mi etmemiz lazım illaki. Jilet atmak güçsüzlük ve korkaklıktır. Jilet atarak ölmek istemektir. 

Çünkü acı çekmek istemezsin. Hayattan korkarsın. Hayatın sana açtığı yaralardan saklanmak istersin. Ama ne gereksiz bir şey. Ölmeyi istemek. Allahın verdiği canı biz kendimizden almak.

İntihar etmek, en yakınlarımdan biri de yaparsa ben bu düşüncemden vazgeçmem. Cehennemde yanarlar umarım. Çok günah alırlar. Allahtan başka kimse alamaz o canı. Kimse.

Bende kendime acı çektiriyorum. Jiletle değil,raptiyeyle kolumu mahveder değil. Uyumayarak. Uyumuyorum ve arınıyorum. Hiç uyumuyorum. Acı çektiğimi düşündüğümde hep yapıyorum bunu.

Şuan acı çekiyorum uyumak istemiyorum o yüzden. Siz de böyle yapsanız ne güzel olur. Jiletle kendi canınızı yakarsınız sadece. Düşüncelerenizin değil. 

Uyurken bir süre de olsa düşünceleriniz aklınıza gelmez. Ama uyumasak yine aklımızda o düşüncüler.  Ve o zaman düşüncelerimize acı çektirebiliriz. Hep düşünürek bir süre düşüncelerimizden vazgeçebiliriz.

Bir kere de kendi canımızı değil düşüncelerimizin canını yakalım. Hep düşünelim, bunun için uyumayalım. O zaman bu kız, bu erkek güçlü deriz.

Saklanarak acılarımızdan kurtulamayız. Üstlerine gitmeliyiz.

Lütfen...

Moraller 0 :/Where stories live. Discover now