Móricko vbehne do triedy 5 minút po zvonení bez klopania:
-Móricko, pekne sa vráť za dvere a vojdi ešte raz, ale tak, ako by vošiel napríklad tvoj otecko!
Móricko vyjde, za chvíľu zvonku rozkopne dvere, vrazí do triedy a zrúkne:
-Tak čo Vy kurvy! Nečakali ste ma, že?

Príde učiteľka do školy a hovorí deťom.:
- Kto uhádne moju hádanku dostane jednotku. Je to biele a lieta to na nebi?
Prihlási sa Jožko a vraví:
- Hus.
- Môže byť, ale je to labuť!
Opäť hovorí učiteľka hádanku:
- Je to chlpaté a behá to po dvore.
V tom sa opäť prihlási Jožko a vraví:
- Mačka.
- Môže byť, ale je to pes!
Jožko sa naštve a vraví učiteľke:
- Teraz dám hádanku ja vám! Keď to dávate do úst je to tvrdé a suché, a keď to vyberáte je to mäkké a vlhké! Čo je to?
Učiteľka rozmýšľa a po krátkej úvahe príde k Jožkovi a dá mu facku.
A Jožko vraví:
- Môže byť, ale je to žuvačka!

Dvaja hladní študenti fantazírujú:
- Až budeme mať za čo, kúpime si peceň chleba a budeme jesť! Ja si odhryznem, ty si odhryzneš, ja si odhryznem, ty si odhryzneš, ja si odhryznem, ja si odhryznem, ty si odhryzneš.
Pleesk! Ozvala sa rana poza uši.
- Za čo?
- Že si si dva razy za sebou odhryzol.

Učiteľka: „Deti, čo vám dáva kura?“
Žiak: „Mäso!“
Učiteľka: „Veľmi dobre! A čo vám dáva prasa?“
Žiak: „Slaninu!“
Učiteľka: „Skvelé! A čo vám dáva tučná krava?“
Žiak: „Domáce úlohy!“

Mama: "Jožko, Ako bola dnes v škole?"
Jožko: "Bola to naozaj veľká sranda! Dnes sme vyrobili výbušniny!
Mama: "Oh, zdá sa, že tam robíte zábavné veci. A čo budete v škole robiť zajtra? “
Jožko: "Akej škole?"

Učiteľ: "Trieda. Ak vám dám 2 mačky a ďalšie 2 mačky a ďalšie 2, koľko by ste mali?"
Jožko odpovedá: "Sedem."
Učiteľ: "Nie, pozorne počúvaj ... Ak ti dám dve mačky a ďalšie dve mačky a dve ďalšie, koľko by si mal?"
Jožko: "Sedem."
Učiteľ: "Dovoľte mi, aby som vám to povedal inak. Ak ti dám dve jablká a ďalšie dve jablká a dve ďalšie, koľko by si mal?"
Jožko: "Šesť."
Učiteľ: "Dobre, teraz, keď ti dám dve mačky a ďalšie dve mačky a dve ďalšie, koľko by si mali?"
Jožko: "Sedem!"
Učiteľ: "Jožko, odkiaľ máš tých sedem ?!"
Jožko: "Pretože už mám jednu mačku!"

Skupinka profesorov je pozvaná na let lietadlom.  Potom ako sa usadili bolo im povedané, že lietadlo je skonštruované ich študentmi.
Všetci až na jedného vstali a v panike vystúpili
Profesora, ktorý ostal sa spýtali: "Prečo ste ostali sedieť?"
"Verim svojim študentom. Keďže ich poznám, môžem vás uistiť, že tento šrot ani nenaštartuje."

Prvý školský deň na americkej strednej škole predstavuje učiteľka nového žiaka, Sakiro Suzuki z Japonska. Hodina začína a učiteľka sa pýta:
 "Uvidíme, kto ovláda kultúrnu históriu Ameriky. Kto povedal:" Dajte mi slobodu alebo ma zabite? ""
 Hrobové ticho v triede, len Suzuki zdvihne ruku: "Patrick Henry, 1775, vo Philadelphii."
 "Výborne Suzuki, a kto povedal:" Štát je národ a národ nesmie zhynúť? "
 Suzuki sa postaví: "Abraham Lincoln, 1863, vo Washingtone."
 Učiteľka sa pozrie na žiakov a vraví: "Hanbím sa za vás, Suzuki je Japonec a pozná americkú históriu lepšie než vy!" Zozadu sa ozve tichý hlas: "Pobozkaj mi riť, zasraný Japončík!"
 "Kto to povedal?" Zvolá učiteľka.
 Suzuki zdvihne ruku a bez vyzvania odpovedá: "Generál McArthur, 1942 v Guadalcanale a Lee Iacocca, 1982, pri valnom zhromaždení firmy Chrysler." "
 Trieda je úplne ticho, len zozadu sa ozve: "Je mi z toho na zvracanie!"
 Učiteľka kričí: "Kto to bol!"
 Suzuki odpovedá okamžite: "George Bushsenior japonskému premiérovi Tanakovi v priebehu obeda, Tokio, 1991."
 Jeden zo študentov sa postaví a otrávene povie: "Môžeš mi vyfajčiť!"
 Učiteľka hystericky: "A dosť! Kto to bol teraz?"
Suzuki bez mihnutia oka prehlási: "Bill Clinton Monike Levinskej, 1997, vo Washingtone, Oválna pracovňa Bieleho domu."
 Ďalší zo študentov sa postaví a zareve: "Suzuki je hromada sračiek!"
 A Suzuki opäť pokojne: "Valentino Rossi pri Veľkej cene motocyklov v Brazilii, 2002."
 Trieda prepadne hystérii, učiteľka upadá do bezvedomia, dvere sa otvoria a vojde riaditeľ: "Kurva, taký bordel som ešte nevidel !!"
Suzuki: "Fico ministrovi financií pri predložení štátneho rozpočtu, Bratislava, 2003."

Vo štvrtej triede sa píše písomka z matematiky.
Franto pošepká Karolovi: "Ten učiteľ je ale debil."
Učiteľ na to zareaguje slovami: "Nenapovedaj Franto, Karol na to musí prísť sám!"

Príde chlapec domov a podáva otcovi vysvedčenie.
"No tak toto by teda chcelo poriadny výprask," rozčúlene zakričí otec.
"Len pokoj," utešuje ho chlapec, "viem kde učiteľka býva."

Caute.Toto je teraz dlhsie.Slov 737.Dakujem (ivy_like,heardlove134789 a sunnylight1234)❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

VtipyWhere stories live. Discover now