Sabah okula geldim sınav vardı hic calısmadım Allah 'tan sınav son dersti ama okulda da hiç calısmıyorum iyice dersleri boşladım. Ders başladı sınıfta sevmediğim üç arkadaş vardı, onlarda gelmişti. Dersleri çok boş dinliyordum, ancak hoca anlatıyordu sadece yazıyodum. Zil çaldı tenefüse girdim umut diye bir arkadşımla takılıyordum. Bir arkadaşım geldi önceden sevdiğim kızın sınıfındaydı kız bana dost olalım dedi bende boş verip başkalarını aramaya başladım. Sevdiğim kızın sınıfında olan arkadaşımla önceden konuşmustum oda ben bakarım dedi. Kızla konusmus öğlen tenefüsünde kızla buluşma ayarladı bende şaka filan zannettim. Diger tenefüste tekrar sordum trip yapıp ben kızla konuşayımda gelmesin filan dedi. Bende hemen onla konuşup ''dur dedim gel '' oda tamam dedi ama kızla bu gün hiç bulasamadık. Arkadaşım Sefa var benle bu gün gelip neden benle konuşmuyorsun dedi. Bende benim senle bir derdim yok Sefanın yanında bir arkadası vardı onla kavgalıydık. Sınav olup eve geldim. Eve geldim tekrar sefa aradı. Kardesim sen benle niye konusmuyorsun dedi bende acık acık dedim yanındaki arkadsınla kavgalıyım o yüzden sizin yanınıza gelmek istemiyorum dedim. Sefa kardeşim hayırlısı neyse o olsun dedi.