Megint apu: (káromkodás!!!)
Odament ez a faszkalap (Kolombusz) a szigetekhez, aztán mondta, hogy jééj, én itt vagyook!
Mi a szent szarnak van egy maszk a szája elött? Már akkor felkészült a koronárá, vagy a miafasz?
Amikor a mamut, meg a kardfogú ott rohant elől, annak az volt a legnagyobb dolga, hogy több tonnás köveket rángasson? Még dárdája sem volt annak a fasznak!
Mivan azt a nyunyókát az anyja is rágja?
A pelus, bazdmeg? Ott töröltem ki vele a seggem az erdőben!
Azok a macskákat is mumifikálták, az volt a hobbijuk...
Nem chatelt, hanem bazinagy dinamitokat dobált.
Egy bazinagy piramist kellett megcsinálni, hogy belerakjanak egy kibaszott szarkofágot?
Ott van a lótuszváza, ami úgy néz ki mint a kocsim kormánya.
Oké, semmi gond, megdöglött kettő...
Hitler is azzal dicsekedett, hogy ő a legnagyobb istenkirály
Milyen Pippi az? Nem is Pippi...
És akkor mentél a tűzbe a picsába!
Szabad gondolkodás? Hogy merészeled? Hát menyjél vissza a picsába a barlangodba, de tüzet ne rakjál mert ahhoz liberális gondolkodás kell, hogy megszelidítsd a villámokat, te paraszt.
Nincs menny, világűr van bazdmeg!
Ma Macsupicsuról (xd) sem tudják, hogy hogy a faszba került oda fel.
Fellőtték egy piros Ferrarit, aztán ott virított.
Lelőtték a picsába az amerikaiak.
Oké, volt az a Lajkakutya, de ezek minden szart lőttek fel.
A japánok is csináltak, de azok fanatikusak, náluk nem számít az emberélet.
Császár az császár aztán jött az a geci, lekezelt vele, csináltak egy közös fotót, és ott lett vége a császárságnak!
YOU ARE READING
𝑀𝑜𝑟𝑒 ✔
Humor~𝐻𝑜𝑔𝑦𝑎𝑛 𝑙𝑒𝑔𝑦𝑒́𝑙 𝐹𝑒𝑏𝑟𝑢𝑎́𝑟 𝑒𝑔𝑦𝑖𝑘 𝑛𝑎𝑝𝑗𝑎~ 𝐸𝑏𝑏𝑒𝑛 𝑎 𝑘ö𝑛𝑦𝑣𝑏𝑒𝑛 𝑗𝑜𝑏𝑏𝑎𝑛 𝑚𝑒𝑔𝑖𝑠𝑚𝑒𝑟ℎ𝑒𝑡𝑠𝑧 𝑒𝑛𝑔𝑒𝑚, é𝑠 𝑎 ℎü𝑙𝑦𝑒 𝑓𝑒𝑗𝑒𝑚, 𝑔𝑜𝑛𝑑𝑜𝑙𝑎𝑡𝑎𝑖𝑚 é𝑠 𝑓𝑢𝑟𝑐𝑠𝑎 𝑠𝑧𝑜𝑘á𝑠𝑖𝑎𝑚 𝑘í𝑠é𝑟𝑒𝑡é𝑏...