Kaza Gecesi
Bugün boşanmak için tüm gerekenleri imzalayıp yetkiyi avukatlarımıza devretmiştik. Canım çok yanıyordu Fatoş burada kalan eşyalarını alacaktı o yüzden yatak odamızdaydı. Bende yanındaydım ama eşyaları valize dizerken dayanamayıp odadan hızlıca çıktım hava almam gerekiyordu.
"Neco?"
"Sultanım!"
"Yarım saat önce Fatoşla dönmüşsün sen onu anlaşmalı boşanma kağıtlarını verdikten sonra ailesinin evine bırakmayacak mıydın?"
"Ha evet öyle olacaktı sonra burada kalan eşyalarını almak istediğinden bende buraya getirdim."
"Oğlum artık gitsin şu uğraşamam ben bunun pabuç kadar diliyle!"
"Anne o hâlâ benim karım lütfen"
"Bak sakın bir haltlar yedik deme! Mazallah hamile falan kalırsa yine elimizde kalır bu!"
"Elimizde kalır nasıl bir söz anne?"
"Bak illa birinden çocuk peydahlamak istiyorsan Cansuyla evlendiririz sizi anlı şanlı millet düğünün hasını görür!"
"Anne"
"Efendim oğlum?"
"Sus"
Daha da sinirlenmiştim Fatoş'un yanına çıktım.
"Hadi kalk bir an önce çıkalım şu evden seni bırakayım."
"Bu kadarmış işte senin için hani seviyordun noldu?"
"Fatoş dünya senin etrafında dönmüyor. Olan oldu biten bitti karnındaki bebeği de mi düşünmüyorsun?"
Bağırdığımı hiç farkında değildim.
"Tamam hadi gidelim"
Önce onun çıkmasını bekledim ve ardından kendim çıktım.
"Eh hadi bin arabaya"
"Hayret annen bana laf sokmadan sadece göz hapsine aldı bu sefer"
"Eh hani artık gelini değilsin ya laf sokmak için önce bir bağı olması gerekir."
Gözlerini devirdi.
"Boz ayına mı bırakayım yoksa evine mi?"
"Eve Neco, Boz yok artık."
"Nasıl yok?"
"Gitti."
"Neden?"
"Abimden korktu."
Ona bu zaten belliydi dememek için kendimi zor tuttum ama iş işten geçmişti artık ve o yine de beni istemiyorsa bu evlilik bitecekti.
"Bir yere oturup yemek yesek iyi olur."
"İstemiyorum Neco!"
"Ama sendeki bu inatta keçide yok be Fatoş"
"Neco"
"Efendim"
"Boşanmayı nasıl bu kadar çabuk kabul edebildin?"
"Fatoş bilmem farkında mısın ama hamileyim dedin bende okey dedim çekildim aradan her gün altyazı mı geçmek gerekiyor?"
"Niye tersliyorsun ya hayırdır?"
"Baştan beri yapmam gerekeni yapıyorum ben sana"
"Ne demek bu şimdi?"
"Ben senin ayaklarına kapanırken sen beni ittin, incittin ama ben her zaman senin için savaştım. Sen Boz Boz diye ağlanırken ben de senin aşkınla yanıp tutuşuyordum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların Altında | NecFat
FanfictionBugün birbirimizin mezara kadar saklayacağımız bir sırrı olmuştu.