DÜN,BUGÜN,YARIN VE SONSUZA KADAR-KİTAP YORUMU

1.6K 17 7
                                    

MERHABALAR...

Bugün sizlere "Dün,bugün,yarın ve sonsuza kadar"kitabının kendi şahsi yorumunu yapacağım neyi sevip sevmediğimi yada önerdiğim,önermediğim yorumlayacağım umarım beğenirsiniz.İyi okumalar...

Zeynep Sahranın yazmış olduğu "Dün,bugün,yarın ve sonsuza kadar kitabını ben 1 gün içerisinde okudum ve genel olarak çok sevdim.Kitabın akıcı ve yormadan ilerlemesi bence gayet güzeldi hemde kitap okurken keyif veriyordu.Ara sıra sevindiğim ara sıra da çok kızdığım ama bir şekilde bitirip arkadaşlarıma da önerdiğim bir kitap oldu.

Kitabın ana karakteri olan Elif bence gerçekten iyi bir kız ama kuralları yada doğruları onun hayallerinden vazgeçmesini sağlıyor diyebilirim.Herkesi her zaman mutlu etmek zorunda hisseden Elif işini ve aşkını da kurallarına göre seçti.Bence böyle olması Elifi asla mutlu edemezdi zaten ama benim bu kitabı okurken Elifin mutlu olmasını sonralarda istediğini ve kurallarını bir köşeye koyup gerçekten istediği aşkı ve istediği mesleği bulduğunu  gördüm ve zaten Elifin hikayesi de bundan sonra başlıyordu.

Okuduğuzda çok seveceğiniz ve içerisinde sizlerden de bir parçanın olduğunu göreceğiniz bu kitap ayrı zamanda sizlere birşeyler de katacaktır.

Hepinize iyi okumalar...


🎉 DÜN,BUGÜN, YARIN VE SONSUZA KADAR-KİTAP YORUMU hikayesini okumayı bitirdin 🎉
DÜN,BUGÜN, YARIN VE SONSUZA KADAR-KİTAP YORUMUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin