𝚘𝚗𝚎

108 20 30
                                    

-

"Anlamıyorsun Tzuyu.Bu büyük bir fırsat!"

Genç kadın kafasını olumsuz anlamda iki yana salladı.Keyfini bozmadan masadaki milkshake'inden bir yudum alıp dizisini izlemeye devam etti.

Bu vurdum duymazlığı genç adamı iyice çileden çıkarmıştı."Hadi ama!Sırf eski sevgilin baş rolde olduğu için mi bu tavrın?"

Tzuyu ona küçümseyerek baktı."Saçmalama Yoongsun.Jeon Jungkook benim umrumda bile değil."

Yoongsun onun yanına kuruldu.Tzuyu'nin ellerini tutup yalvaran gözlerle ona baktı."Tzuyu bak şekerim,adamlar baya baya bize milyalder olma şansı veriyor."

Tzuyu ayağa kalktı."Fotoğraf çekimim var Yoongsun.Bu konuyu kapatıyorum.O dizide oynamayacağım."

Tzuyu arkasını dönüp giderken Yoongsun sıkıntı ile kafasını geriye verdi.

Telefonu kısa bir anlığına titreştiğinde dudak büzerek elini cebine yolladı.Gelen mesajı okuyup iç çekti.Parmaklarını ekranda gezdirerek cevap yazmaya başladı .

Sekreter Gong:

İkna edebildin mi?

Siz:

Hayır ~~

Şu 35 yıllık ömrümde Bayan Chou kadar  inat birine daha rastlamadım!

Sekreter Gong:

Bay Jeon'da öyle :(

Ama yine de bu kadar parayı kaçıramayız!

Siz:

Evet..

Adamları ara ve kabul ettiklerini söyle.

Ne olursa olsun o parayı istiyorum!

Sekreter Gong:

Hallediyorum~!

Arkasına yaslanıp yüzünü avuçlarının eline aldı.Jungkook ve Tzuyu'nin ne düşündükleri umrunda değildi.Tek bildiği eğer ikisi bu 20 bölümlük dizide oynarsa herkesin memnun kalacağıydı.

《▪▪▪》

Devam edecek >>

Selamss


Ben admin,Carmen.

~>Kişisel hesabım:@zxcern

Etiket bırakıp destek olursanız çok mutlu oluruz (;

-Diğer Bölümde Görüşmek Üzere 🥂

🧡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐄𝐱 𝐋𝐨𝐯𝐞«'𝑇𝑧𝑢𝐾𝑜𝑜𝑘'»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin