Selaaaammm

56 4 5
                                    

-Öncelikle herkese selamm !!

-Ah buraları özledim ...İlk bölümde 9.sınıfım yazıyor şuan 12 yim :D Zaman çabuk geçiyor değil mi ?

-Bu dört seneyi doğru düzgün resim çizerek geçirmediğim için kendimi suçlamalıyım sanırım ...Her neyse tatlı patateslerim burayı çoook özledim watty çizerlerine ne oldu en ufak fikrim bile yok ! Her şeyden o kadar uzak kaldım ki GSF (Güzel Sanatlar Fakültesi ) sınavına gireceğim sadece kenarda bulunsun diye- mühendislik okumayı düşünüyordum ama - sanırım herkes gibi gönlüm tıp fakültesinde :3 Meslek , iş ve hayat garantisi gelecek kaygısı o kadar fazla güdüyorum ki dostlarım anlatamam ,üniversite mezunu olup işsiz olan tonla insan var eğitim sistemimizin mükemmelliğinden  de bahsetmek istemiyorum  açıkçası ...

-Hayatımda çok değişti hem fiziksel hem manevi olarak ...Kapalı olmayı bıraktım sahip olduğum ilişki sonlandı (Bundan ötürü değil) Üniversite sınavının olduğu sene mental olarak dibi görmüş olmak çok acı verici ne yazık ki şansım yaver gitmedi bu seneki karmaşıklıktan haberdarsınızdır tabiki bu durumdan herkes mesul bu rahatlatıcı tek kısım . İnsan istese de bazı şeyleri geri getiremiyor biliyorsunuz ( Mental Breakdown etkisinden kurtulamadığı için discordda sapık gibi waifu toplayıp kendisine erkek haremi yapmaya çalışıyor-önemli değil anlamadıysanız eğer- ) 

-HER NEYSE HERKESİN KÖTÜ DÖNEMİ VARDIR !Ahh iyiyim evet ...

- Mezuna kalmazsam eğer yaz boyu buradayım <3 


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SkechbookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin