#Zawgyi
Koreaႏိုင္ငံ Seoulၿမိဳ႕
မိုးေတြ အရမ္းသည္းေနတ့ဲ ညေမွာင္ရီစပ်ိဳးေနတ့ဲ အခ်ိန္တစ္ခု...
mainလမ္းမေပၚမွာ လူသြားလူလာ က်ဲေနၿပီျဖစ္ေပမ့ဲ ေဆး႐ုံဝတ္စုံန႔ဲေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကေတာ့ ဦးတည္ရာမ့ဲေျပးလႊားေနသည္...မိုးေရန႔ဲအတူ မ်က္ဝန္းအိမ္မွမ်က္ရည္စတို႔သည္လဲ အၿပိဳင္တြဲလြဲခိုလ်က္...အံကိုႀကိတ္ကာ အသံတိတ္ေနပါေသာ္လည္း သည္းမခံႏိုင္ေတာ့တ့ဲအဆုံး ေကာင္းကင္ကိုမ်က္ႏွာမူလ်က္...
"အား!....မုန္းတယ္ အားလုံးကိုမုန္းတယ္
ေသေလာက္ေအာင္ ခ်စ္ေပးလဲ နည္းနည္းေလးေတာင္ အသိအမွတ္မျပဳေပးတ့ဲ Kim Taehyung ဆိုတ့ဲ ခင္ဗ်ားကိုမုန္းတယ္
ငယ္ငယ္ေလးကတည္း ခင္ဗ်ား ခ်စ္တာခံရတ့ဲ Park Minyungဆိုတ့ဲ အေကာင္ကိုလဲမုန္းတယ္ အား...မုန္းတယ္ မုန္းတယ္...."မုန္းတ့ဲအေၾကာင္းေတြေျပာလိုက္ရတာ အနည္းငယ္ေတာ့ စိတ္ေပါ့သြားတယ္ထင္တယ္ စကားသံေတြ ႏႈတ္ဖ်ားဆီက ထပ္ထြက္မလာေတာ့ဘူး တီ တီ တီးကာ လမ္းမေပၚရပ္ေနတ့ဲ သူ႔ကိုဆဲဆိုေမာင္းသြားတ့ဲ သူေတြကို အျမင္အာ႐ုံထဲ သတိမျပဳမိေတာ့ဘူး....အတိတ္က အေၾကာင္းအရာေတြသာ ေခါင္းထဲမွာ ပ့ဲတင္ေနရာယူလ်က္....
သို႔ေပမ့ဲ ကားတစ္စီးက သူရိွရာအရပ္ကို အရိွန္န႔ဲလာေနသည္ကိုေတာ့ မ်က္ဝန္းေထာင့္က ျမင္လိုက္ရေသးသည္....အဟက္! ဒါမ်ိဴးက် ကံတရားက သူ႔ဘက္ပါသားပဲ....မ့ဲျပဳံးတစ္ခုကို ဖန္ဆငိးလိုက္ၿပီး မ်က္ဝန္းအစုံကို မိွတ္ခ်ပစ္လိုက္သည္...တစ္ခါတစ္ေလမွာ အထီးက်ႏ္ုျခင္းထက္ ေသဆုံးျခင္းက ပိုေကာင္းတယ္မလား.....
"Jeon Jungkook"
အဟက္! ေသခန္႔နီးမွာေတာင္ ခင္ဗ်ားအသံကို ံၾကားေယာင္ေနပါေရာလား...ပုံရိပ္ေယာင္အသံေတာင္ ကြၽန္ေတာ့္အေပၚဆို အျမဲခါးခါးသီးသီးပဲေနာ္.......
ဒုန္း....!
အ!
ဆိုးဆိုးဝါးဝါးနာက်င္ ေတာ့မည္ဟု ထင္လိုက္ေသာ္လည္း ဘာမွႀကီးႀကီးမားမား နာက်င္မႉ့မရိွတာေၾကာင့္ မိွတ္ထားတ့ဲမ်က္ဝန္းအစုံကို ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့...သူ႔ကိုယ္ကို ဖက္ကာ ရင္ခြင္ထဲ ထည့္ထားတ့ဲ kim taehyung ဆိုတ့ဲ သူခ်စ္ရပါေသာ လူသား.....
YOU ARE READING
IGNORE✔ (U+Z)
Fanfictionဒီဇာတ္လမ္းမွာ အခ်စ္ႀကီးသူက အရႈံးပဲတဲ့❗ Top-Kim Taehyung Bottom-Jeon Jungkook Start date_May 21,2020