Ben Maya bu mektubu arkamda bırakıyorum çünkü biliyorum ki bu doğumdan sağ çıkamayacağım. Biliyorum biliyorum ne doğumu diye düşünüyorsun beni görmek için enson geldiginde hamile olduğumu sana söylemek istedim ama yapamadım... ailenin bu bebeği evlilik dışı olduğu için istemeyeceğini gördüm ama ben ölünce ona sahip çıkacağını da gördüm sadece 2 yıl sonra bu mektubu bulup okuyacağını gördüğüm gibi... evlenmek zorunda kalacaksın ve beni son kez görmek için geleceksin. Burada kurumuş cesedimle karşılaşmak senin için çok korkunç olacak ama beni bulduğunda kavanozun içindeki bu mektubu bulup okuduğunda evin 100 metre ilerisindeki tilki ininin yanındaki bebeğimizi bulman çok zor olmayacak.. bebeğimizin özel güçler ile doğduğunu söyleyebilirim ama nakadar özel güçler ile doğduğunu söyleyemem çünkü bilemiyorum...
seni seviyorum MAYA..
Bu nasıl bir rüya böyle kendimi herşeye rağmen yanlız ve yarım hissettim...
Odama herzaman ki gibi pat diye gelen annemin Simon diye seslenmesi ile irkildim.
Işte yine oldu neyim var benim böyle...
Annem oğlum neyin var çok farklısın bu sabah demesi ile hızla yatağımdan çıktım üzerime birşeyler giyindim ve peşimden bugün akşam senin için evleniceğin kızın ailesi ile görüşmeye gideceğiz demesiyle duraksamıştım.
Iste o an 2 yıldır yanına gitmeye korktuğum aşık olduğumu ilan etmek ıstediğim tek kadın MAYA aklima geldi..Evden koşarak çıktım malikanenin önündeki arabalardan birine atladım şoföre anahtarları atmasını söyledim camdan kucağıma düşen anahtarı ellerimin titremesene aldırmadan kontağa sokup arabayı çalıştırdığım gibi yola çıktım..
Maya dağın eteklerinde bir kulübede yaşıyordu ve ben onunla ava çıktığımda tanışmıştım..
Onunla olan aşkımız aramızdaki büyük farklılıklar ve tabiki statü sahibi insanların kargaşasına neden olur olmaz aile fertlerimin olaya dahil olmasıyla bitmişti ama onu asla sevmekten vaz geçmedim...
Onu öldüreceklerini söylediklerinde ona bunu söylemeden onun yanına gitmeye korktuğum aşık olduğumu ilan etmek istedim ama yapamadım.
Şimdi son 1kez onu görmeye gidiyorum...Uzun zamandır ne yaptığını deli gibi merak edip kafayı yemem gerekiyordu sanki biri onu düşünmemi engellemiş gibi...
Sert bir şekilde frene basmam ile takmadığım kemer yüzünden öne doğru savruldum ve gözümün önünden geçen görüntülerle onunla aramızda farklar diye düşündüğüm büyü gücüne zaten sahip olduğunu ve gerçekten güçlü bir büyücü olduğunu hatırladım.. Nasıl onun normal bir insan olduğunu hatırladım öyleyse bunu sorgulamayı bırakıp kızıl saçlarını ve yüzünün her bir noktasına aşkla baktığım kadına son hızla gitmek üzere tekrar arabayı çalıştırdım..Aradan 1saat geçti ve sonunda dağ eteklerine ulaştım. Aradan geçen zamandan sonra Maya belki hayatına birini almıştır diye bir an düşündüğümde gözlerim kıskançlıkla kısıldı.. hızlı adımlarla kulübeye geldim etrafta kuş sesleri dışında başka bir ses yoktu. Kapıyı aralık görünce Maya diye selendim ama ses yoktu. Kapıyı araladığımda içeride hiç kimse yok diye düşünüp tam çıkacakken masanın üstünde gördüğüm kavanoz dikkatimi çekti hava hafif kararmaya başladığı için buz mavisi parlayan büyü kalıntısını fark ettim ve ona doğru yürürken yatağın üzerinde gördüğüm yarısı kurumuş yarısı iskelete dönmüş kızıl saçlarını görmesem asla tanıyamayacağım bedeni gördüğüm an kala kaldım. Gözümden akmaya başlayan yaşlara aldırmayıp titreyen ellerim ve ayaklarımla emin olmak istercesine ona yaklaştım. Gözlerim karardı dizlerimim üzerine çöktüm ve Mayanın eline dokundum ama parmakları ellerimde kaldı bağırarak ağlamaya başladım.. Ne kadar süre boyunca ağladım bilmiyorum ve aklıma gelen şeyle yerimden kalkıp masaya yöneldim. Kavanozu elime aldığımda içindeki mektubu almak için kapağı çevirdiğinde açılınca bir an duraksadım. Çünkü koruma büyüsüne sadece izin verilen kişiler haricinde kimse dokunamaz yada benim şuan yaptığım gibi açamazdı. Benim için bırakıldığını anlamam uzun sürmedi ve mektubu elime alıp açtığımda hemen okumaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİLKİNİN DOĞUŞU
Fantasytamamen fantastik bir hikaye olacak. özel güçler ,kurtadamlar, büyücüler... daha birçok fantastik yaratığın içinde bulunacağı özel güçler akademisini de kapsayan hikayeme sizi davet ediyorum.. baş rolde tilki kızımız ve onun yaşayacağı tüm olaylar...