Ep..5

1.8K 98 19
                                    

.တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့...
ဆိုင္ႀကီးရဲ႕...ေထာင့္က်က် စားပြဲဝိုင္းေလးမွာ...
စမတ္က်စြာ ထိုင္ေနတဲ့...Mrs Kim jisoo. ...မ်က္မွန္အၾကည္အဝိုင္းေလးနဲ႔တပ္ဆင္ထားၿပီး...
သူမကို ၾကည့္လိုက္ရင္ က်က္သေရ ရွိတဲ့ အလွေတြနဲ႔ ရင့္က်ပ္ေနတဲ့ အမ်ိဳးသမီး တစ္ေယာက္ပါ...။
ေအးခ်မ္းလြန္းတဲ့ အျပံဳးေလးေတြနဲ႔ လူေတြရဲ႕ စိတ္ကို ဖမ္းစားႏိူင္သူႀကီးေပါ့...။
.သူမကေတာ့ ဆုတံဆိပ္ေပါင္းမ်ားစြာ...ရထားတဲ့ ေရွ႕ေနႀကီးတစ္ေယာက္ပါ...။
.
သူမက ထိုင္းကိုေရာက္တိုင္း ဒီထိုင္း စားေသာက္ဆိုင္ႀကီးကို အျမဲလာေလ့ရွိသည္။
.
ေရာက္ေနတာ မိနစ္(30)ေလာက္ၾကာေတာ့...
.
သူမေစာင့္ေနတဲ့ Mr lice ဆိုသူနဲ႔ အရပ္ျမင့္ျမင့္.အသားျဖဴျဖဴ.. ပိန္ပိန္သြယ္သြယ္...ဆံႏြယ္က ေရႊအိုေရာင္ေလးနဲ႔ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ဆိုင္ထဲကို ၀င္လာၿပီး...သူမထိုင္ေနတဲ့ စားပြဲဆီသို႔....
ေလၽွာက္လာခဲ့သည္။
.
"ေရာက္ၿပီလား Mr lice. .ထိုင္ပါရွင့္..."

Kim jisoo ကထိုင္ပါလို႔ေျပာေတာ့ သူေခါင္းညိတ္ျပလိုက္ၿပီး ကုလားထိုင္မွာ ၀င္ထိုင္လိုက္သည္။...
.

"ေရွ႕ေနႀကီးကို...အားနာ လိုက္တာဗ်ာ...အၾကာႀကီး ေစာင့္လိုက္ရတယ္ဆိုေတာ့..."

"ရပါတယ္...အားနာဖို႔ မလိုပါဘူး ကၽြန္မကလည္း...ဒီကို ကိစၥတစ္ခုေၾကာင့္ ႀကိဳလာခဲ့တာပါ.."

"Nae. .ထိုင္ေလ young. ."

"အင္းပါ ထိုင္မွာပါဟ.."

Mrs Kim jisoo က lice နဲ႔ စကားေျပာေနေပမယ့္ သူ႔အၾကည့္ေတြက lice ေနာက္က Chaeyoung ဆီကို ေရာက္ေနတာေၾကာင့္...lice လည္း အလိုက္သိစြာနဲ႔...

"Nae. .ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ေရွ႕ေနႀကီးနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးအံုးမယ္ေနာ္.."

"Nae. ..

"သူက Lice ရဲ႕ အထက္တန္းကတည္းက ခင္ခဲ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေလးပါ မရွိမဲ့ ရွိမဲ့ ဒီတစ္ေယာက္တည္းပါ..အခုေတာ့ ေမာင္ႏွမလိုဘဲေပါ့ သူ႔နာမည္က Park Chaeyoung ပါ...သူလည္း Australia New Zealand မွာဘဲ ေက်ာင္းၿပီးလာခဲ့သူပါ...ဟိုမွာ ေက်ာင္းတက္ခဲ့တုန္းကေတာ့ Rose' လိုဘဲ လူသိမ်ားပါတယ္..."

"Nae. .Park Chaeyoung လို႔ ေခၚပါတယ္ ေရွ႕ေနၿကီး Shii ေတြ႕ရတာ ၀မ္းသာပါတယ္.. "

The Other Page Of Love ....{💗} အခ်စ္၏..အျခားစာမ်က္ႏွာ...Where stories live. Discover now