🐯🐯🐯🐯🐯

27 4 0
                                    

Di wad Taehyung dan Iffa.

Iffa dan Taehyung diletakkan didalam bilik yg sama. Namjoon sahaja diasingkan kerana keadaannya tidak serious.

Suga: ko okay x Taehyung??? Camne lengan kau?? Sakit ke??

Jungkook: weh jangan la tanya macam ii doc dh cakap ann dia perlu rehat

Tae: xper tanya je. Aku okay. Luka ckit je la alaa. Wait Iffa mcm mana?!???

Seokjin: dia baru sedar ni. Kat sebelah kau

Iffa: nangis Taehyung!!!! Saya takut!! Huwaa..  lompat dr katil terus peluk Taehyung sebab teringt balik dia tergantung kat bawah

Semu xsempat hentikan Iffa dr berbuat demikian.

Taehyung: its okay Iffa awak dh selamat sekarang awak jangan takut ye saya sentiasa ada untuk awak. Saya akann jaga awak sepanjang kita warded ye~

Iffa: pandang muka Taehyung ft hingus meleleh saya mintak maaf Tae sebab saya awak pon kene. Teruk pulak tu sob

Tae: peluk Iffa dah ii I'm always here for you sayang- terlepas panggil Iffa sayang

Ya. Taehyung telah jatuh hati pada Iffa waktu pertama kali berjumpa. Begitu juga Iffa.

Jungkook, Seokjin, Suga: woi ii nnti Namjoon nampak siakk

Namjoon: aku dh nampak semuanya..

Jimin: SORRY WEH BOSS NK SANGAT GI AKU DH HALANG DH TD TP DIA DEGIL THOO. AKU DAH UGUT NANTI YEONTAN GEGET IDONG DIA UNN XJADI

Tae: Lepaskan pelukan t-tak ii Namjoon ni bukan apa yg kau nampak. Biar aku jelas kan! Aku xbermaksud nk buat mcm tu. Aku nk tenangkan dia sebenarnya.

Namjoon: tersenyum  aku restu hubungan korang berdua. Finally iffa adikku kau dh jumpa lelaki yg paling tepat untuk ganti kan aku bila aku dah xdee nanti. Kim Taehyung, janji mati dgn aku yang kau akan jaga iffa sebagaimana aku jaga dia bila aku dah tak ada. Aku dah beri kepercayaan aku pd kau sepenuhnya. Tunaikan permintaan aku yg terakhir ni..

Tae: pelik baikla Namjoon. Aku akan jaga dia dan sayang dia sepenuhnya. Aku berjanji dgn kau Namjoon.

Iffa: pelik kenapa abang tak marah? Selalunya dia akann marah aku klu aku dekat ngan mana ii laki. Lepastu senyuman dia nampak lagi bersinar dari biasa. Apa maksud semua ni? Stop iffa jgn fikir yg bukan ii.


Cinta Jarak Jauh Tapi Dekat || Kim TaehyungWhere stories live. Discover now