💫【1】💫

218 3 0
                                    

💫𝑪𝒖𝒎 𝒂𝒊 𝒂𝒋𝒖𝒏𝒔 𝒂𝒄𝒐𝒍𝒐?💫

Berbec: Ai murit în lumea noastră și ai fost reîncarnat în universul My Hero Academia, fără amintiri din viața precedentă.

Taur: Te-ai născut acolo.

Gemeni: Ti-ai dorit de ziua ta să te trezești în universul My Hero Academia și, a doua zi, erai acolo.

Rac: Ai murit în lumea noastră. Dar, in momentul în care era să fi reîncarnat/ă acolo pentru începe o viață nouă, Moartea a facut o greșeala și ai fost trimis în universul My Hero Academia cu acelaș aspect și aceași vârstă, amintindu-ți tot din viața anterioară.

Leu: Cand ai văzut odată o stea cazatoare, ti-ai pus o dorință sa ajungi în My Hero Academia, dar, când credeai că nu se va întâmpla nimic, totul s-a făcut negru în jurul tău, tu pierzându-ți conștiința. Când te-ai trezit te-ai găsit înconjurat de oameni cu puteri supranaturale, altfel numite quirk-uri. Cine ar fi crezut că dacă îți spui dorința unei stele va deveni realitate.

Fecioară: Te-ai născut acolo.

Balanță: Te prosteai prin camera ta, dansând și fredonand intro-ul tău preferat din Boku no Hero Academia când, deodată, te-ai împiedicat și ai căzut pe podea. În momentul în care te-ai ridicat te asteptai să îți vezi patul, în schimb, primul lucru pe care îl vezi este fața confuză a directorului Nezu. Erai în biroul lui.

Scorpion: Fredonai versurile intro-ului tau preferat din Boku no Hero Academia, și, având în vedere că japoneza nu este punctul tău forte, suna de parcă incercai să invoci ceva demon. Nu glumesc. Ce să și vezi, mirare pe fața ta când te trezești cu un demon in fața ta,ținând un sandwich în mână, nervos că i-ai întrerupt prânzul.  De nervi, demonul decide să te trimită random într-o altă dimensiune. Dimensiune ce se nimerește să fie fix universul My Hero Academia.

Sagetator: Erai în mall, într-un magazin Otaku, căutând cel mai nou volum My Hero Academia. Ai stat și ai căutat o groază și totuși nu ai găsit niciun produs din acel fandom. Zici că fuseseră înghițite de pamant. Când erai cât pe ce să renunți și sa te uiți după alte anime-uri, ai văzut într-un colț prafuit, un volum My Hero Academia. Ai mers cu zâmbetul pe buze până la acel raft și ai luat fericită manga. Privind coperta ai realizat că nu știai de acest volum, așa că ai decis să îl rascolesti puțin. În momentul când ai deschis cartea prăfuită, totul devine negru, tu lesinand. Când te-ai trezit erai pe un pat de spital, lângă tine fiind Recovery Girl.

Capricorn: Imediat dupa ce ai terminat ultimul episod din My Hero Academia te-ai pus la somn, ceasul ce  indica ora 2:59 dimineața fiind ultimul lucru pe care l-ai văzut. Când alarma de dimineață te-a trezit a doua zi, îți deschizi ochii (c/o) numai pentru a vedea că numai ești în camera ta. Confuz/ă, încerci să îți dai seama ce naiba se întâmplă, realizând că efectiv că familia ta a fost înlocuită de una nouă.  Ce naiba? Mda, după încă ceva timp în care te-ai dat drept exploratoartea Dora, ai ajuns la concluzia că ești în universul My Hero Academia.

Varsator: Te uitai la My Hero Academia când, deodată, Dabi s-a întors să se uite în direcția ta. Confuzia fiind unul dintre multele sentimente pe care le-ai simțit în acel moment. După câteva momente în care nu s-a întâmplat efectiv nimic, ai ajuns la concluzia că ti s-a blocat ecranul. Făcând o glumă pe seama faptului că tocmai te speriasei degeaba, erai cât pe ce să încerci să repari ce tocmai se întâmplase că să te poți uita în pace la episod, când, deodată o mână de apucă de încheietură. Lăsând un țipăt ascuțit să îți scape printre buze, îți ridici privirea la ecranul laptopului , numai pentru al găsi pe Dabi ranjind la tine, cu o mână ieșind din ecran. Când era cât pe ce încerci să te aperi, băiatul te trage prin ecranul laptopului, totul devenind negru în jurul tău. Te trezești ceva timp mai târziu, acompaniat/ă de o durere de cap, pentru a vedea că ești pe o bancă. După câteva investigatii ai realizat că ai ajuns cumva în My Hero Academia.

ᴢᴏᴅɪᴀᴄ ᴍʏ ʜᴇʀᴏ ᴀᴄᴀᴅᴇᴍɪᴀWhere stories live. Discover now