Medyada Sezen AKSU -Ağlamak Güzeldir var.
"Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar güleken insan ağlayamaz mı? "
Victor HUGO
"Şimdi akşam olur, sular buruşur
Bir yastığa baş koyarım güvertede.
Hangi dilden olursa, bir şarkı isterim
İçimde kırık dökük besteler dolaşır.
Kalbim avucumdadır artık,
Bir sahilden sesler gelir, kaybolur
Uzun uzun nefes alır sular
Uzun uzun ağlamak isterim"
Turgut UYAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ağlamak. Neden ağlar bir insan?
Rahatlar mı bir varlık ağladığında?Sinirlenince, üzülünce, mutlu olunca, korktuğunda ağlar bir insan. Siz rahatlıyor musunuz ağladığınızda? Kaç kere nefessiz kaldınız ağlamanızı biri duymasın diye?
Cevap veriyorum: onlarca, yüzlerce, belkide biraz abartı olacak ama binlerce kez.
Susunca ağlamıyormu kalbiniz?yoksa, devam ediyormusunuz bedenen olmasa da ruhen, kalben ağlamaya?
Bazı anlar vardır, siz bedenen susarsınız ama ruhen, kalben devam eder ağlamanız.
Akşamları sesiniz duyulmasın diye, nefessiz kaldığınız zamanlarda, aslında sesiniz duyulsun, birisi sesinizi duyup avutsun istesiğiniz olmuştur illa ki.
Ağladığınızda rahatlama duygusu mu gelir ruhunuza yoksa ağladığınız şeyin artık önüne geçme duygusu mu?
"Valla ben ağladığımda her zaman değişiyo, bazen rahatlıyom bazen ağladığıma sebep olan şeyden kurtulmak istiyom bazen gözlerimi kapattığımda kendimi hayalkerimin erkeğinin kollarında ağlıyoken buluyorum (hayellerimin erkeğini görmek için ağladığımda oluyo nadir olsada) değişiyo yani"
"Feride yine mi sen, her bölümde beni rezil etmek zorunda mısın?"
"Nihahahah evet, yaşasın kötü iç seslik"
"Feride sonra konuşalımmı bu konuyu? SENİN YÜZÜNDEN CİDDİYETİM DAĞILIYO SİKT.... Bak kibarlığımı da bozdu ahlak yoksulu.
Öhöm öhöm, canım Feridem bizi okuyucularımla yalnız bırakır mısın?... Lütfeeen"" Sjsjsjsmms, peki peki, çok ısrar ettin ben daha fazla sinirini bozmayı nasıl yapabilirim onu düşüneyim. "
Konu dağıldı, nerde kalmıştık onu da unuttum, ben hatırladığımda buluşuruz tamam mı?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yeniden merhaba^^
Bir anda gelen ilhamla yazdığım için bölümler kısa oluyor. Ne demiştim ben aklıma gelince yazacağım. Sıkılmamanız adına kısa bölümler yapıyorum umarım beğenmişsinizdir.
Şimdiden okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese teşekkürler^^
Seviliyorsunuz >3 >3 >3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aklıma Gelince
Ngẫu nhiênBaşlıkta olduğu gibi aklıma bir şey geldikçe yazacağım, karmaşık ama kitaplığınızda olması gereken bir kitap